Teen psykologian oppiaineeseen gradua mielenterveysongelmaisten naisten verkkokeskusteluista ja kysyisin teiltä paria asiaa
Hei!
- Onko terapeuttisi suositellut tätä palstaa?
- Kävitkö täällä jo ennen suuria mt-ongelmiasi, tähän ei lasketa tavallisia naisten ahdistusta ja itkuisia oloja ym?
- Oletko kirjoittanut palstalle psykoosissa hakematta apua muualta?
Kommentit (35)
Miten kerrot, ettet ole koskaan opiskellut mitään, kertomatta ettet ole koskaan opiskellut mitään.
1 Suositteli mutta olin jo löytänyt av:n
2 Olen ollut ongelmainen niin kauan kuin muistan eli kyllä kävin
3 En osaa erottaa psykoosia normaalista tilastani
n38
No hei! Siellä ensimmäisessä graduseminaarissa selviää, miten tutkimusaineisto kerätään.
Vierailija kirjoitti:
No hei! Siellä ensimmäisessä graduseminaarissa selviää, miten tutkimusaineisto kerätään.
Kyse ei ole tutkimusaineistosta vaan tässä vaiheessa tutkimuksen määrittelystä. Kiitos kun vastaat.
ap
Mulle terapeutti sanoi, että no läskin Vanhanpiian katkeruus perheitä kohtaan ei parane kun kuolemassa.. Voi nyt kauheetaaa.. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole tutkimusaineistosta vaan tässä vaiheessa tutkimuksen määrittelystä. Kiitos kun vastaat.
ap
Höpsistä. Kipin kapin sinne seminaariin. Tai pikemminkin Johdatus tieteelliseen ajatteluun -kurssin paikka. Tuon niminen kirja muuten on saatavilla äänikirjanakin, jos silmillä lukeminen tuntuu vaikealta.
Ap. Paljonko nostat tukia. Mikä lääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Kerro sinä ensin. Toki minä opiskelijana saan asumistukea.
ap
Ei ollut ongelmia, ennenkuin tänne tulin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro sinä ensin. Toki minä opiskelijana saan asumistukea.
ap
Jumankekka sulla on ap psykoosit tulilla. Mene päivystykseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle terapeutti sanoi, että no läskin Vanhanpiian katkeruus perheitä kohtaan ei parane kun kuolemassa.. Voi nyt kauheetaaa.. 😁
Kauheata millä tavalla terapeutti puhui sinusta, varsinkin jos sinulla on parantumaton sairaus. Vai puhuitteko jostain toisesta?
Tänään olet opiskelija, aiemmin lääkäri ja sitä ennen yhtä sun toista. Onko sulla harhaluuloisuus pahentunut ikääntyessäsi ap?
Suosittelen ap:lle elämän hankkimista.
Hei!
- Onko terapeuttisi suositellut tätä palstaa? Ehdottomasti!
- Kävitkö täällä jo ennen suuria mt-ongelmiasi, tähän ei lasketa tavallisia naisten ahdistusta ja itkuisia oloja ym? Kyllä, mutta olen huomannut räyhäämisen täällä olevan vapauttavaa!
- Oletko kirjoittanut palstalle psykoosissa hakematta apua muualta? Voi kyllä, vaikka kuinka monesti!
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Sinä et ole nähnyt yliopistoa edes kuvissa.
Suosittelen vastaamista pian.
ap