Urheat miehet
Se tavallinen tarinahan on, että raskaus ja lapsien tulo merkitsee seksielämän loppumista. Olen samassa tilanteessa ja kuivaa kautta on useampi vuosi takana (seksikerrat vuodessa laskettavissa kahden käden sormilla).
Koskaan aiemmin ei mieleeni ole tullut pettämisajatuksia, mutta nyt jos lähes kuka tahansa nainen tulisi ja sanoisi haluavansa naida minun kanssani, niin olisin luultavasti heti valmis hommiin. Jos pettäisin, niin luultavasti kertoisin siitä vaimoilleni. Ehkä kertoisin siksi, että hän heittäisi minut pihalle, eikä tarvisi enää itse miettiä sitä kannattaako tässä suhteessa enää itseään kiduttaa.
Rakastan lastani ja rakastan vaimoani, mutta tilanne heittää välillä tummia myrkypilviä parisuhteen ylle. Osallistun mielestäni aika hyvin kodin pyöritykseen. Sitä omaa aikaa, jolloin teen omia asioitani, on sen jälkeen kun lapsi käy nukkumaan.
Kuinka kauan tässä pitää olla urhea mies ja odottaa, että kyllä se vaimo vielä tokenee? Kuinka kauan te muut olette jaksaneet odottaa ja onko odotuksesta edes mitään apua?
JiiKoo
Kommentit (97)
Eipä vaimo ainakaan päin naamaa myönnä, että olen huono. Sen myönnän, että meillä on jonkin verran erilaiset ajatukset seksistä. Vaimo on enemmän tyyppiä vastaanottaja, kun taas minä haluan, että molemmat ovat aktiivisia. Ehkä vaimo ei vaan enää jaksa yrittää vastata minun tarpeisiini.
Jos ei lasta olisi, eikä oltaisi naimisissa, niin olisin jo lähtenyt. Haluan olla mukana päivittäin lapseni elämässä ja rakastan vielä vaimoani. Ei se lähteminen ole niin helppoa.
JiiKoo
Näin siis alan toimia:
Jos mies ei halaa tai suukota minua päivällä niin turha toivoa seksiä illalla!
Minä olen siis se joka kinuaa seksiä ja tekee kaikki kotityöt...!!
Mielestäni olisi kiva saada palkaksi noista hommista seksiä ja hellyyttä!!!
toki jos mies viel osallistuisi kotitöihin olisin entistä innokkaampi kammarissa ja se tosi eikä myytti.
t17
toki jos mies viel osallistuisi kotitöihin olisin entistä innokkaampi kammarissa ja se tosi eikä myytti.
t17
Haluat palkaksi seksiä ja hellyyttä... Siinä taas yksi nainen, jolle seksi on kaupankäynnin väline. Toivotan onnea parisuhteeseenne.
JiiKoo
Ole näitä lueskellut. Mutta nyt huomaan että täällä oikeesti pohditaan ihan isoja juttuja.
Yks mistä en tässä ketjussa löytänyt halaistua sanaa on KIPU.
Meillä miehen kanssa 15 vuotta yhteistä taivalta. Mä olen aina ollut todella aktiivinen seksin suhteen, haluan usein ja monesti useita kertoja peräkkäin.
Meillä kaksi lasta. Esikoisen jälkeen halut säily ja seksi oli jopa mukavampaa kuin ennen lasta. Tokan jälkeen kaikki muuttui. Ja se mikä tässä tarinassa lie ikävintä on , että edelleen totean halujen säilyneen. Välillä tekee mieli niin että sattuu...mutta kun SE sattuu.
Olen ravannut gyneltä gynelle. Nytkin jotain taas tutkitaan. Hormonitko tämän teki, ei tiedetä. Kun tänään rakastelen, voin vannoa ettei kahteen viikkoon ole mitään mahkuja ennen kun paikat on kunnossa.
Kaikkia voiteita ollaan kokeiltu puudutteista lähtien...ja kun ongelma ei edes ole se ettenkö kostuis! Limakalvot on vaan niin hauraat, ettei ne kestä mitään
Toivottavasti siis minun mieheni ei ole yksi teistä, jotka harkitsevat eroa kun saavat vain kerran kuukaudessa. Lapset ovat yhteiset, yhdessä hankittu ja kovasti rakastetut. Juttu nyt vaan on niin että minä kannan raskauden seurauksia mukanani loppu ikäni.
Hyvä aihe, joka hukkuu tämän viestiketjun perukoille. Tästä pitäisi tehdä uusi ketju.
JiiKoo
kyllä nyt pitää vääntää rautalagasta!
Mieheni PIHTAA hän pihtaa hellyyttä ja hän pihtaa seksiä, olen nääntymäisilläni niiden puutteesta!!!!!!
Mielelläni teen kaikki askareet kotona(pieni apu kyllä piristää aina) ja aina sen haluaisin palkita seksillä(usein ei vaan herralle kelpaa moinen kiitos).
Enkö minä sitten ansaitse/tarvitse moisia??
lukee nyt uudestaan sen mun jutun sivulla kaks...
Pahoittelut, mikäli ymmärsin tekstisi väärin.
Silti, kotitöillä ei voi ostaa seksiä eikä hellyyttä kumpikaan osapuoli.
Kyse on ennemminkin yhteisestä seksuaalisesta vireestä, joka on olemassa oli tiskit tiskattu tai ei.
Miehen näkökulmasta voin pitkäaikaisten empiiristen kokemusten perustella väittää että, ainakin omissa suhteissani, kotitöiden tekemisellä ei ole vaikutusta naisen seksielämään. Se, että toiset naiset ja vaimot tekevät itsestään marttyyrin joka uhrautuu ja väsyy aina lapsen vuoksi parisuhteen kustannuksella, on mielestäni aika vinoutunutta elämää.
M32
Vierailija:
t17
Pointini oli kuitenkin se että ei pitäis miehen ainakaa väsymystä valittaa kun ainut asia mitä hän joutuu tekemään on oma työn(istuu koneella) minä puolestaa hoidan lapset ja kodin " edellee ihan mielelläni" työni lisäksi. Mielestäni on aika kurjaa kun hän ilta toisensa perää torjuu minut vedoten väsymykseen tai johonkin muuhun.
Edelleen kehottaisin katsomaan alkuperäisen tekstini sivulla 2 siihen tuli sit kommenti että oletko keskustellut kotitöistä miehesi kanssa ja siihen vastasin että keskusteltu on.. ja se oli teksti mihin sit tartuttiin...
niin ja lopputulos tilanteeseeni tais olla sivulla 3 jossa todettiin et en vaan kiinnosta miestäni.
Seksin vähyys parisuhteessa johtaa helposti pattitilanteeseen, jossa suhteen osapuolet eivät enää kohtaa seksuaalisesti. Seksittömyys kiristää suhdetta. Hellyydestä ja seksistä tulee suhteen kauppatavaraa.
Tämä " jos en saa hellyyttä, en anna seksiä ja jos en saa seksiä, en anna hellyyttä" -tilannehan on noidankehä joka ruokkii itse itseään.
En tiedä ratkaisua tähän pattitilanteeseen, veikkaan kuitenkin että kyse saattaa olla myös egojen välisestä kilpailusta.
M32
Vierailija:
Näin siis alan toimia:
Jos mies ei halaa tai suukota minua päivällä niin turha toivoa seksiä illalla!
Hyvä aihe ja hyviä kommentteja.
On mukava lukea kirjoituksia, joissa on analysoitu, mietitty ja perusteltu
omaa tilannettaan ja kommenttejaan. Hyvin usein tälläiset aiheet aiheuttavat pikaisen tunteellisen leimahduksen jolle ei ole mitään käyttöä.
Mielestäni olisi hyvä, vaikka anonyymisti kirjoitetaankin, että tietäisi kirjoittajan sukupuolen ja iän, jotta tietäsi mistä näkökulmasta kommentti tulee.
M32
Vierailija:
Hyvä aihe, joka hukkuu tämän viestiketjun perukoille. Tästä pitäisi tehdä uusi ketju.JiiKoo
Pientä tulistumista, mutta hyvä ketju kumminkin.
Minä ainakin meinasin hermostua.
se 17
N30v
Että kun mies tulee torjutuksi vikaa haetaan naisesta, mutta kun nainen tulee torjutuksi hakee nainen syytä itsestään.
Mistähän mahtaa johtua?
n29
m40
Niin se taitaa olla, surullista silti.
n29
ps. aika ihanasti olit tuohon tissi kejuun kirjoittanut
Eilenkin illalla oli niin kiihkeä tunnelma ja sit juuri kun päästiin vauhtiin, kuuluu itkua ja huutoa lastenhuoneesta.
No, jatkettiin kyllä touhuja lukkojen takana kodinhoitohuoneessa ihan siltä varalta että jos sattuukin että lapsi tuleekin huomaamatta, mutta kyllä siinä vähän tunnelma latistui.
Minusta on kuoriutunut oikea seksipeto kun lapset on syntynyt, haluttais aina vaan eikä vasrtalon " pikkuvirheet" ole menoa häirinneet. Aikaa ei vain tahdo löytyä kun mies herää jo aamulla 5 aikaan töihin ja tekee pitkää päivää, niin on illalla jo niin väsy ettei millään jaksaisi.
Ennen lapsia olin paljon estoisempi ja halusin vähemmän. Nyt on jotenkin vapautuneempi olo ja sellainen että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Mahtavaa!
minullekin että miten ne pesemättömät pyykit ja tiskaamattomat tiskit voi vaikuttaa siihen halukkuuteen??? Miksi ylipäätään ajattelette moisia ja ressaatte itseänne, en ole koskaan tajunnut miten ihmiset kehittää stressiä itselleen jostain joulusiivouksestakaan. Onhan maailmassa tärkeämpiäkin asioita?? Luulen että jos miehiltänne kysytään haluaako he kunnon päiväpanon vai tiskipöytien kiiltävän, vastaus on....
t. nainen jolla ei pyykit ressaa (ja tiskaa kun jaksaa).
siis uskon että kun on tehnyt töitä kokopäivän ja siihen päälle kotityöt on ihminen aika loppu, siis väsynyt. Ja väsyneenä haluaa nukkua, että jasaa sit aamulla töihin. koska tietyt työt on pakko tehdä(en nyt tarkoita mitään hysteeristä siivousta joka päivä) esim. meillä on todellakin pakko pestä koneellinen pyykkiä joka päivä(muuten loppuu vaatteet :D) tiskit on myöskin pakko hoitaa, on sit puhtaita astioita seuraavana päivänä kun tullaan kotiin töistä yms. meillä ainakin 5-9.30 välinen aika töiden jälkeen on aika hulinaa. okei sen jälkeen sit suihkua yms. ja kyllä olisin valmis seksiin sen jälkeen vaikka kaikki nämä ja monet muut asiat ovat minun harteilla, mut kaikki ei jaksa.
Älkääs nyt niin innokkaasti olko tuomitsemassa ja kritisoimassa niitä jotka uupuu lasten ja kodinhoidon alle. Nää jutut on kuitenkin tapauskohtaisia.
Monet miehet myös LIIOITTELEVAT reippaasti omaa surkeaa tilannettaan ja vaimon haluttomuutta. Olen tuntenut tapauksen jossa mies ruikutti päivittäin että vaimo ei anna ja lopulta selvis et vaimo olis kovin mielellään harrastanut seksiä, mut mies mielummin halus seksinsä muualta ja saikin tuolla vaimo ei anna valituksella.
moiseen??? Puoli vuotta hiljaiseloa olisi mielestäni vielä jotenkin selitettävissä kropan, elämäntilanteen ja mielialojen muutoksilla mutta siitä eteenpäin...huh huh. Onko mahdollista että olet yksinkertaisesti vain niin huono sängyssä ettei naistasi kiinnosta??