Hyvin erikoiset rinnat
Heippa teille ladyt;)
olen vähän erikoinen mies, pidän erikoisista rinnoista,
yksi isompi kun toinen, roikkuvat, isot nännit, pitkät nännit,
maitoa, onkos sinulla sellaiset?, niin toivon että otat yhteyttä minuun,
niin katsotaan mitä kivaa voisimme keksiä, jookos?
eikä ole väliä jos olet varattu…, jos tuntuu että rinnat on kosketusta vailla
niin e-postia tulemaan
markus@mammakerho.zzn.com
Kommentit (34)
OLISI RINTOJEN SIDONTA, SE OLISI KIVAA.
muhkeat rinnat, täynnä maitoa, kirjoittelen sinulle lähipäivänä
ei ole kuulunut sinusta mitään:) eikös löydy kukaan joka haluaisi pientä rinta palvontaa:)?
Markus
tämän haaveen kanssa:) aika hiljaista on ollut e-postini, ehkä sinulla parempi onni:)
Markus
kellään ole hyvin erikoiset rinnat (.)(.)?
paistaa ja kevättä rinnoissa ja hormoonit hyrrää.
ihan eriparia ja pienetkin vielä ja oudon ja omituisen malliset.
mutta valitettavasti en ala kirjoittelulle enkä kuvien laitolle, vaikka se imartelu niin kivalta tuntuiskin...¨
en uskalla
edetään ihan rauhallisesti, ei ole kiire mihinkään, tutustutaan toisiimme, haluaisin mielelläni että kirjoitat minulle ja kuvailet paremmin sinun ihanat erikoiset rinnat, eikös vaan:)
edetään ihan rauhallisesti, ei ole kiire mihinkään, tutustutaan toisiimme, haluaisin mielelläni että kirjoitat minulle ja kuvailet paremmin sinun ihanat erikoiset rinnat, eikös vaan:)
vieläki vaan "turpoaa2 vaiks niit ei oo imetty koht 2 kuukauteen...Mitä tehdä niiden kans oikein??Ku aina vaan ovat yhtä kiinteät ja "pallomaiset"???Maitoa tulee kun puristaa nännistä;P
tämä on kuin unelma täytyisi, olet juuri se mitä etsin, maitoa, täydellistä, minä voisin tyhjentää ne ehtosi mukaan, kirjoittele, Markus
vieläki vaan "turpoaa2 vaiks niit ei oo imetty koht 2 kuukauteen...Mitä tehdä niiden kans oikein??Ku aina vaan ovat yhtä kiinteät ja "pallomaiset"???Maitoa tulee kun puristaa nännistä;P
Toivon että otat minun yhteyttä, sait minut niin hyvälle tuulelle eilen;)
Markus
Tämä VAUVA-palsta.
Tuntuu, että täällä on vain sekopäisiä miehiä ehdottelemassa ja kyselemässä.
Ei varmaan olisi paha idea, jos vauva palstan seksi osio laitettaisiin vaikka 1kk kiinni.
hyvin väärässä, olen ihan normaali mies, minun fantasiat ovat vain erilaisia, en ole sekopää, ihmettelen vaan miksi luet ja käyt tässä seksi osiossa jos sinulle tulee paha mieli?
hyvin väärässä, olen ihan normaali mies, minun fantasiat ovat vain erilaisia, en ole sekopää, ihmettelen vaan miksi luet ja käyt tässä seksi osiossa jos sinulle tulee paha mieli?
Siksi, että olen yhden VAUVAN äiti ja käyn sen takia täällä kyselemässä ja lukemassa.
Jos etsit naisseuraa, niin miksi et käytä siihen kuuluvia sivustoja?
että "ne" naiset eivät ihan nappaa:) olen ihan perus suomalainen ja sellaisen ihanan kivan luotettavan normaali äitiä, olen pahoillani jos olen pahoittanut mielesi:)
Kuulostatkin ihan "normaalilta", kun etsit vauva/lapsi aiheisilta palstoilta naisia, joiden rintoja saisit hipelöidä.
Miksi et mene suoraan vaikka päiväkodin pihalle kyselemään?
kun olisin syytteessä:) ajattelin vaan laittaa sen tähän jos olisi tällainen nainen joka on avoin, ja haluaisi pienen seikkailun kanssani:) kerran me vaan eletään täällä, eikös vaan:) ja vauva palstahan on paras paikka, tai parempi kuin päiväkodin piha:)
oleva on myös kaunis ja haluttava
päivä, toivoa täynnä , olisi kyllä kivaa lemmeskellä iso povisen naisen kanssa, toivoa täynnä:)