Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui minut viikonloppuna tosi pahasti

Vierailija
10.06.2013 |

En ole mikään missin mitoissa oleva nainen ja olen monasti koittanut tehdä asialle jotakin.

Mies sai jostakin lauantaina hirveän kimmokkeen, yht´äkkiä alkoi raivoamaan ja haukkumaan läskiksi, ryhävalaaksi, siaksi ja vaikka miksi... Huusi silmät päästään miksi mun pitää olla se kaikista isoin ja käski vaa´ alle. Painan 91,3 kg.

Olen syönyt nyt kaksi päivää vain hieman salaattia ja itkin lauantaina lohduttomasti. Olen kaikista eniten järkyttynyt mieheni reaktiosta, kyllä minä ihan tasan vähemmälläkin olisin uskonut. En vain uskonut sitä että hän todellakin häpeää minua näin paljon. Oma painoni vaivaa itseänikin joka päivä, mutta arvatkaa kuinka paljon se vaivaa nyt.. Mies yritti lauantai-illalla olla normaalisti, selvästi poti huonoa omaatuntoa siitä mitä huusi. Mutta tehty mikä tehty, eikä tekemättömäksi saa.

Tää oli vähän liiankin pahasti mieheltä. En ikinä, vaikka kuinka suutuspäissäni olisin, haukkuisi ketään ja varsinkaan omaa miestä hänen heikkouksillaan. Laihduttaa tosiaan voin mutta kuinka pääsen ikinä yli tästä?

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jo pelkästään erektiota varten mies tarvitsee riittävän kauniin ja naisellisen naisen."

Toteaa eräs tutkija.

Vierailija
42/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap itse ei kommentoi enää mitään, eli taas on provoiltu palstan mieliaiheella: ylipainoisten ihmisten haukkumisella. Suurin osa suomalaisista on muuten ylipainoisia, niin että muistakaa opettaa lapsenne syömään lautanen tyhjäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 13:34"]

En kertakaikkiaan tiedä mistä mies sai tuollaisen kimmokkeen. Ehkä se on tämä kesä ja naiset vähissä vaatteissa. Kyllä tää oma elopaino häiritsee minua myös. Miehen raivoamista en voi käsittää. Ap

[/quote]

Voi ap! Olen niin pahoillani puolestasi. Itsellänikin paino yli 90kg ja tiedän kokemuksesta että tuollainen haukkuminen sattuu ja siitä ylipainosta voisi huomauttaa paljon kauniimminkin. Sinun olisi hyvä kertoa miehellesi miten pahan olon hän käytöksellään sai aikaan ja kysyä syytä siihen.. Ei hän voi noin vain sinua haukkua suut ja silmät täyteen ja sitten olla kuin ei mitään. Voimia!

Vierailija
44/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 13:34"]

En kertakaikkiaan tiedä mistä mies sai tuollaisen kimmokkeen. Ehkä se on tämä kesä ja naiset vähissä vaatteissa. Kyllä tää oma elopaino häiritsee minua myös. Miehen raivoamista en voi käsittää. Ap

[/quote]

No mikä oli tilanne? Söittekö? Sovititko vaattetita tms? Onko miehelläsi toinen nainen?

Vierailija
45/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilaa omaa käytöstäsi. Voi olla, että itse kullakin voisi vähän kiehahtaa, jos päivästä toiseen saisi kuunnella toisen jatkuvaa epävarmuutta itsestään.

Vierailija
46/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava on lihava.

Vierailija
47/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on monenlaisia. Eräs humalapäissään haukkui saatanan läskiksi lehmäksi, noh, hän on arvonimellä EXÄ nykyään elämässäni. Eräs toinen tuossa vikonloppuna, ollessaan hyyyyyvinkin lähellä minua (sanoisinko jopa että sisälläni), pysähtyi hetkeksi, katsoi silmiin ja totesi että sinä näytät hurmaavalta, niinkuin joltain sadun prinsessalta, ja suuteli ja jatkoi sitä mitä olikaan tekemässä... Ja oma painoindeksini on jotain 34 eli lihava olen edelleen. Kiloja riittää kyllä.

Vierailija
48/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä vaikka olisikin toinen nainen, en yhtään ihmettelisi. Varmaan haukkui sen takia noin pahasti että itse ymmärtäisin lähteä. Ei siitä kyllä paljoa enää puutukaan, ja varsinkaan jos ei aio anteeksi pyytää.

Eilen vietti ihan koko päivän autoansa laittaen. Vältteli minua, eikä siinä tehnyt itse paljoa mieli keskustella. Kävin heittämässä aamulla ja illalla pitkän kävelylenkin ja päivällä poljin veren maku suussa 30 kilometriä pyörällä.

Ei todellakaan syöty ja vielä vähemmän soviteltiin mitään vaatteita.

Olen pitänyt itseni muuten kauniina (tai siis niinhän minä luulin) käynyt kampaajalla, ostanut kauniita vaatteita, meikkaan... Kyllä mä olen tässä aika lailla miettinyt kelpaanko enää ollenkaan ja tekeekö edes mieli kelvata varsinkaan hälle. Ap

Vierailija
49/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vain mieleeni, että jospa sillä vain nyt kilahti. Tuli piste i:n päälle.. en yritä puolustella, mutta jos ei muuten ole tapana puhua epäkunnioittavasti ja olla ilkeä.

Vierailija
50/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä mies itse tarkka siitä, mitä syö ja etenkin juo ja huolehtiiko hyvin kunnostaan ja ei tupakoi? Ja sitä myöten huolissaan terveydestäsi vai onko kyseessä vain esteettinen ärtymys?

Minä en lähtisi miehen nähden yhdellekään sellaiselle lenkille, mikä ei olisi elämääni aiemminkin kuulunut. En soisi sitä tyydytystä että paskamaisuudesta tulee palkinto ja vallan alla nöyristellään.

Vierailija
51/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 13:51"]

Onko tämä mies itse tarkka siitä, mitä syö ja etenkin juo ja huolehtiiko hyvin kunnostaan ja ei tupakoi? Ja sitä myöten huolissaan terveydestäsi vai onko kyseessä vain esteettinen ärtymys?

Minä en lähtisi miehen nähden yhdellekään sellaiselle lenkille, mikä ei olisi elämääni aiemminkin kuulunut. En soisi sitä tyydytystä että paskamaisuudesta tulee palkinto ja vallan alla nöyristellään.

[/quote]

Ei ole tarkka siitä mitä syö, olutta menee liikaakin välillä. Huolehtii kyllä kunnostaan mutta ei itsekään ole mitään sporttisuuden perikuva. Ei tupakoi. Esteettinen kilahdus toi oli, ei voi olla mitään muuta. Kiitos loppulauseesta, mietin tuota hyvin vakavasti. Ap

Vierailija
52/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, laihduta 20- 30kiloa ja sit vaihda miehesi parempaan. 

Vierailija
53/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 13:51"]

[/quote]

Komppaan tätä. Turha suoda toiselle sitä tyydytystä, että huonolla käytöksellä saa läpi mitä haluaa. Toisekseen olen aina ollut sitä mieltä, että jos en kelpaa miehelle ulkoisesti ja sisäisesti sellaisena kuin olen niin silloin sillä suhteella ei ole mitään tulevaisuutta. Aina voi laihduttaa juu, mutta jos jo pelkästä ylipainosta noin vetää pultteja niin entä sitten jos sairastut vaikka rintasyöpään ja sinulta poistetaan rinta ja hoitojen myötä hiuksesi lähtee... Toki jokaisella voi kuppi mennä nurin, mutta harva rupeaa puolisonsa ulkonäköä haukkumalla haukkumaan.. Suurinosa ihmisistä kuitenkin osaa siinä kohtaa kanavoida sitä raivoaan johonkin muuhun kuin puolison ulkonäköön.

Vierailija
54/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 13:56"]

[/quote]

Eihän se riitä vielä mihinkään. Ainakin 40 kiloa on ylimääräistä.

Vierailija
55/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 TÄYDELLINEN idiootti. Ei edes tiedä ap.n pituutta. Suksi jo! -ei ap-

Vierailija
56/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te vielä tuosta jotenkin selviätte ja tämä oli vain yksittäinen paha repeäminen mieheltä, voisitte tehdä jonkun diilin että mieskin petraa vaikka alkoholikäyttöä vähentämällä ja laskemalla kolesterolia tms. terveellistä ja sinä vastapainoksi yrittäisit saada painoa alaspäin. Ja yhdessä ulkoilisitte ja söisitte hyvin ja tsemppaisitte toisianne.

Mutta jos toista lytätään ja pakotetaan puurtamaan, tuntuu pahalta. 

Vierailija
57/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 13:56"]

[/quote]

Eihän se riitä vielä mihinkään. Ainakin 40 kiloa on ylimääräistä.

[/quote]

Ja mistä sinä sen tiedät?

Vierailija
58/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

35

En mistään. En ole myöskään idioottimaisuuksia laukonut.

-34-

Vierailija
59/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko päivystävä miesasiamies häipyä irvailemasta toisen painosta jo? Tuskin mikään helmi itse olet, kun Laasasta kannatat ja luonteesi teit jo selvillekin. Ettei vaan Henry itse taas täällä? Niillä mitoilla nimittäin olisin aivan hiljaa.

Tältä ei normaalipainoinen mies näytä:

https://www.google.fi/search?q=laasanen&rlz=1G1ACPW_FIFI408&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=wLO1Uem4Kanf4QTNt4C4CA&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1366&bih=639#facrc=_&imgrc=N-Z4Ckn83YXalM%3A%3B0KU9nf5t9nrkLM%3Bhttp%253A%252F%252Fohjelmat.yle.fi%252Ffiles%252Fohjelmat%252Fu3565%252Fparinvalinta_03.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fohjelmat.yle.fi%252Fakuutti%252Frakkauden_markkina_arvo%3B581%3B327

Vierailija
60/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli mieheltäsi todella törkeästi tehty,toivottavasti ymmärtää hyvitellä. Pääset varmasti asian yli,kunhan aikaa kuluu tarpeeksi. Itse varmaan kostaisin samalla mitalla,iskemällä miehen omiin heikkouksiin,mutta aikuisempaa on joko puhua asiat halki tai antaa olla. Tsemppiä ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä