Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui minut viikonloppuna tosi pahasti

Vierailija
10.06.2013 |

En ole mikään missin mitoissa oleva nainen ja olen monasti koittanut tehdä asialle jotakin.

Mies sai jostakin lauantaina hirveän kimmokkeen, yht´äkkiä alkoi raivoamaan ja haukkumaan läskiksi, ryhävalaaksi, siaksi ja vaikka miksi... Huusi silmät päästään miksi mun pitää olla se kaikista isoin ja käski vaa´ alle. Painan 91,3 kg.

Olen syönyt nyt kaksi päivää vain hieman salaattia ja itkin lauantaina lohduttomasti. Olen kaikista eniten järkyttynyt mieheni reaktiosta, kyllä minä ihan tasan vähemmälläkin olisin uskonut. En vain uskonut sitä että hän todellakin häpeää minua näin paljon. Oma painoni vaivaa itseänikin joka päivä, mutta arvatkaa kuinka paljon se vaivaa nyt.. Mies yritti lauantai-illalla olla normaalisti, selvästi poti huonoa omaatuntoa siitä mitä huusi. Mutta tehty mikä tehty, eikä tekemättömäksi saa.

Tää oli vähän liiankin pahasti mieheltä. En ikinä, vaikka kuinka suutuspäissäni olisin, haukkuisi ketään ja varsinkaan omaa miestä hänen heikkouksillaan. Laihduttaa tosiaan voin mutta kuinka pääsen ikinä yli tästä?

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää käytöstä, Jokainen painaa mitä painaa ja kantaa sen itse, ei se muille edes kuulu.

Muistan vaan kun itse painoin 47kg, käytin kokoa32-34, yksi mies kun ei saanut minua toimimaan niin kuin halusi nosti hirveän metelin että olen kaamee läskipee..se olikin sitten entinen mies..ja tiesin kyllä että omasin ihan söpön pikku pepun mutta tuntui tosi iljettävältä. Että se niiden miesten sanomisista, ei kannata piitata yhtään mitään. Kyllä jokainen saa elää elämäänsä sellaisena kuin haluaa ja jos haluaa muutosta niin pyrkii siihen sitten.

Vierailija
22/96 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 17:18"]

Tsemppiä Ap, tuli tosi paha mieli puolestasi. Itse aikoinani kuuntelin melkein samanlaista puhetta ollessani raskaana(n 65kg! ), se loukkasi ja jätti niin syvät jäljet, että raskauden jälkeen olin nopeasti kunnossa ja otin eron. Vaikka mies pyysi anteeksi ja yritti vaikka mitä niin tunteet olivat täysin pois sen menneen käytöksen takia, jopa toivoin lastenkin takia että pystyisin jatkamaan, mutta en voinut. Toivottavsti pystyt kuitenkin antamaan anteeksi, mutta älä jatka suhdetta jos et pääse asian yli.

[/quote]

Kuka helvetin juntti alkaa haukkumaan raskaana olevaa naistaan läskiksi? Mukavia miehiä näyttäää taas palstalaisilla olevan/olleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta tuntuu nyt pahalta, mutta myöhemmin olet vielä kiitollinen siitä, että miehesi tekee näin sinusta kauniimman. Itsetuntosi murskautui aluksi, mutta lopulta se tulee nousemaan aivan uuteen loistoon laihtumisen myötä. Paljon voimia matkalle!

Vierailija
24/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, eikö haukkumisen pointti olekin jotenkin nälviä niistä heikkouksista, eli miten sinä hakut?

Vierailija
25/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin kyllä anteeksipyyntöä. Järkyttävää.

Vierailija
26/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan yli 90 kg hirveä paino naiselle. Ruokalaskunnekin varmaan hipoo taivasta. Ihan aiheesta mies motkotti.

Vierailija
27/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen käytös kertoo kumppanin itsehillinnästä, arvomaailmasta, käytöstavoista ja yleisestä kunnioituksesta muita ihmisiä kohtaan sen verran paljon, että tuskin jatkaisin suhdetta enää. Vaikka toinen olisi miten lihava tahansa, hänen tulisi olla kuitenkin hyvä ystävä, kunnioitettu ja rakastettu kumppani, jolle ei koskaan missään tilanteessa puhuta noin. Voisin antaa anteeksi miehen käytöksen, mutta en voisi kuvitella enää pitäväni häntä niin suuressa arvossa, että pystyisin jatkamaan suhdetta.

Vierailija
28/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohhoh. Sanattomaksi vetäisi. Eihän kellään, tuntemattomalla saatika aviopuolisolla ole mitään oikeutta haukkua toista tuolla tavalla. Lieventävä asianhaara todellakaan ole se, että haukkumisen tarkoitus on nimenomaan satuttaa...

Anteeksipyyntöä ja jotain hyvitystä todellain odottaisin. Ja oma-aloitteista sellaista!!

Vierailija
29/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteeseen on vain yksi järkevä ratkaisu:

laihdutat, käyt kampaajalla ja kosmetologilla, laitat vaatekaappisi uusiksi, rakastat itseäsi, pidät itsestäsi huolta, tulet kauniimmaksi kuin koskaan.

Ja sitten jätät sen kusipään.

Vierailija
30/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vallankäyttöä, ihan puhdasta sellaista. Jos mies ei läskiä siedä, lähteköön. Kun ei ole lähtenyt, on painosta karjuminen oiva tapa pitää puoliso henkisesti alistettuna. Samaan aikaan mies varmaan tekee kaikkensa, ettei ap onnistuisikaan laihtumaan. Tai jos onnistuu, seuraavaksi on tissit liian pienet. Tämä on, kuulkaa ja nähkää, kuvio!

Vierailija
31/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kutosta. Järkyttävää käytöstä. Tuo on sitä paitsi henkistä väkivaltaa. Esim. pakottaa vaa'alle. Mitä se hänelle kuuluu, paljonko painat. En pystyisi luottamaan mieheen yhtään. Ja kun hän huomaa, että temppu tehosi, voi seuraavalla kerralla sen kohde olla joku muu asia. Eli laihtumisesi ei korjaa tätä miehen ongelmaa. 

Vierailija
32/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi mennä kuppi nurin aikuisellakin ja reakointi olla vähän ylimitoitettua. Mutta ei siinä mitään, jos osaa puhua tilanteen läpi sen mentyä ohi.

Vierailija
33/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero.

Vierailija
34/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä miehesi sai tuollaisen kimmokkeen? Mistä ruo karjuminen alkoi? Ihan vain uteliaisuuttani kyselen että mikä moisen laukaisee :O

Vierailija
35/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Briteissä terveysministeri on sitä mieltä, että lihavia pitää vaan reilusti kutsua läskeiksi eikä hyssytellä.

Doctors should stop mincing their words and tell the overweight they are fat, the public health minister has said.

Anne Milton called on the NHS to ban terms such as 'obese', because they do not have the same emotional impact.

Vierailija
36/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinähän voisit käydä vaikka karjumaan sille ja vaatia housut alas, mittanauha kädessäs...

Vierailija
37/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh! Kyllä on miehelläsi peiliin katsomisen paikka! Miten voi omaa rakastaan noin haukkua? En kyllä tuollaisen miehen kanssa olisi sekuntiakaan tuon jälkeen. On olemassa kunnon miehiä, jotka ovat empaattisia ja rakastavat puolisoitaan vaikkei he mitään missejä olisikaan.

Ja tiedoksenne teille, joiden mielestä "ihan aiheesta mies motkotti", että tuollainen mollaaminen ja haukkuminen suoranainen kunnianloukkaus ei todellakaan suurimman osan ylipainosista kohdalla toimi motivaattorina laihduttamiseen vaan päin vastoin aiheuttaa suurta häpeää, surua, masennusta ja moni syö näihin tunteisiin.

Vierailija
38/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertakaikkiaan tiedä mistä mies sai tuollaisen kimmokkeen. Ehkä se on tämä kesä ja naiset vähissä vaatteissa. Kyllä tää oma elopaino häiritsee minua myös. Miehen raivoamista en voi käsittää. Ap

Vierailija
39/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tietty jos sillä on kauhea kanki.

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 13:33"]No sinähän voisit käydä vaikka karjumaan sille ja vaatia housut alas, mittanauha kädessäs...[/quote]

Vierailija
40/96 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 13:31"]

No Briteissä terveysministeri on sitä mieltä, että lihavia pitää vaan reilusti kutsua läskeiksi eikä hyssytellä.

Doctors should stop mincing their words and tell the overweight they are fat, the public health minister has said.

Anne Milton called on the NHS to ban terms such as 'obese', because they do not have the same emotional impact.

[/quote]

Ministerithän ne on Suomessakin ne kaikkein viisaimmat. Voi hyvää päivää, ei ole älyn jättiläinen tuo ministeri, jos ei ymmärrä, että läskiksi haukkiminen ei todellakaan aiheuta ylipainoisissa suuria laihdutushaluja, päin vastoin usein se johtaa vieläkin pahempaan ahmimiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi