Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

!! EX-Miehesi/Naisesi Oudoin/Inhottavin piirre/tapa??

Vierailija
31.10.2007 |

Minun ex halusi aina tarkistaa siteestä, että oli varmasti menkat kun sanoin!

Kommentit (173)

Vierailija
121/173 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pessyt hampaitaan. Haisi aina hielle tosi paljon.

Rakkaus on sokea eikä sillä ilmeisesti ole hajuaistiakaan :D

Vierailija
122/173 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan mulla sama ex kuin tuolla ketjun alkupäässä: mies pesi aina kortsun seksin jälkeen, etten pääse (tai kukaan mukaan) hedelmöittämään itseään niillä spermoilla. Ihan kuin kukaan kaivaisi roskiksesta käytettyä kortsua. Selitys oli jotain että "ei sitä koskaan tiedä". Oli muutenkin tosi neuroottinen, sen piti käydä tarkistamassa n. 10 kertaa onko kahvinkeitin pois päältä tai ovi lukossa.

Toinen ex piereskeli (!) seksin yhteydessä. Yäk. Paukutteli siinä vaiheessa kun homma oli jo ohitse, mutta tyyppi oli vielä sisällä.

Yksi suu auki -syöjä on ollut mullakin. Se on todella oksettavaa.

Yksi tyyppi ponnahti heti oman orgasminsa jälkeen katsomaan formuloita, ei tullut mieleen kysyä että olinko minä tyytyväinen seksiin (en ollut).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/173 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pari viikkoa sitten eksäksi muuttunut poikaystävä aina haistali kaikkea. Kun laittoi (esim seksin jälkeen hetkeksi) samat bokserit päälle, haistoi niitä, sukat, sama juttu, haisteli aina käsiään ja minua ja alapäätäni.

Oikein kunnolla nuuski.

Toinen eksä aina puhalsi minua otsaan?!?

Ei ikinä kertonut mistä tässä oli kyse.

Omilla eksillä ei ole ollut kyseistä ongelmaa, mutta tämän palstan miehet, älkää perkele mässyttäkö ja maiskutelko syödessäne! Tai syönnin jälkeen kuten jonkun eksä..

Vierailija
124/173 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
125/173 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tasan samat ajatukset täällä. Siis miten kukaan voi ikinä ikinä ikinä kattoo mitään tällaista? Aivan hirveetä. Ei ihme että oon yksin jos tätä on tarjolla.

[quote author="Vierailija" time="03.01.2013 klo 01:13"]

Mietin usein, miten tutuntuttuni tai kaverini löytävät uuden niin nopeasti eronsa jälkeen, mutta itse olen ikisinkku enkä löydä ketään sopivaa. Vastaus löytyi tästä ketjusta: vaatimustaso ei heillä liene yhtä korkea kuin minulla. En koskaan, siis koskaan katselisi hetkeäkään ketjussa kuvatun kaltaisia "miehiä".

[/quote]

Vierailija
126/173 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni äitinsä kanssa lääkärin vastaanotolle tutkituttamaan kiveksensä (ikää silloin reilusti yli 20v). Ja siis tosiaan niin, että äiti istui siellä tutkimushuoneessa vieressä! Saattoi myös käydä äitinsä kanssa saunassa sekä nukkua mummonsa kanssa samassa sängyssä. Lisäks kyseinen mammanpoika oli vielä sairaalloisen mustasukkainen ja harjoitti kamalaa henkistä, ja loppuaikana myös fyysistä väkivaltaa=narsisti. Eromme jälkeen kyttäs uuden kotini parkkiksella ja lähetteli huorittelu-viestejä, jos mulla oli valot pois päältä, kun sehän automaattisesti tarkoitti, että olin panemassa jotain uutta äijää.. En edes uskalla kuvitella, mitä elämäni olisi jos en olis päässy irti tosta hirviöstä!

Vierailija
127/173 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailu. Peseytymättä jättäminen. Ylidramaattisuus.

Vierailija
128/173 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäiväinen kaljan kittaaminen ja silloin harvoin kun oli seksiä, se kesti n. 15 sekuntia

Vierailija
129/173 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2012 klo 12:41"]

aina ajattelemattaan pyyhki nenäänsä kämmenellään, silleen alhaalta ylöspäin. en usko että nenä oli välttämättä räkäinen mutta tuo oli kuitenkin ällöä, etenkin julkisesti muiden seurassa...

sama mies käytti likaisia ja virttyneitä alusvaatteeita, yyh. ei ihme ettei multa seksiä irronnut kuin suihkun jälkeen.

[/quote]

Apua! Mun poika pääsee joskus 10 vuoden päästä tähän ketjuun, se tekee just tota nenän pyyhkimistä noin. Mä kyllä aina nostan siitä äläkän, koska se ON ällön näköistä.

Vierailija
130/173 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko muuten kertoa eksienne ammatin/koulutustason, olisi mielenkiintoista kuulla korreloiko se näiden ihanien tapojen kanssa... Mutta aika hiljaiseksi vetää tää ketju. Missä on naiset teidän itsekunnioituksenne, kun suostutte katselemaan tuollaista? :O

Vierailija
131/173 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli kertoa ammatti, mutta ehkä olen itse sen verran fiksumpi että en sitä tee. Sanon sen, että hänellä on yliopistollinen koulutus ja ammatti on aika julkinen. Peseytyminen oli silti kovin, kovin vaikeaa...

Olin itse niin hirveän nuori. Menin retkuun joihinkin hänen ominaisuuksiinsa ja kun totuus alkoi paljastua, minussa ei ensin ollut rohkeutta lähteä, niin kai se yleensä menee. Pelkäsin häen reaktiotaan, jossain määrin ihan oikeasti turvallisuuteni puolesta. Lopulta itsekunnioitus voitti ja jätin hänet, mikä oli ehkä järkevintä mitä olen tehnyt. Siitä on kauan ja vieläkin joskus kiukuttaa: miksi olin hänen kanssaan, miksi annoin hänen käyttäytyä ällöttävästi ja kohdella minua huonosti?! 

Eron jälkeen hän oli hyvin surullinen mutta kohteli kyllä minua ihan hyvin, siinä mielessä pelkoni oli turha.

Vierailija
132/173 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein alkaa **tuttamaan kun lukee näitä! Itse nuorempana jotenkin onnistuin aina löytämään kaikki psyykeongelmaiset takertujat tai sitten muuten vaan narsistit, yms. Yksi paljastui saatananpalvojaksi ja yritti "käännyttää" minuakin siinä onnistumatta (olen ateisti). Tyypillä oli joku alttarikin kotonaan. Toinen itki kolme tuntia putkeen kun ilmoitin hänelle, ettei meidän jutusta tule mitään. Oltiin tapailtu ehkä viikon verran ja tyyppi takertui täysin. Hyi hitto, en voi sietää nyhveröitä miehiä, jotka inisee ja käyttäytyy kun pikkutytöt. Ei sellasta miestä voi kunnioittaa, jossa ei ole mitään itsenäisyyden ja itsekunnioituksen rippeitä.

Vierailija
133/173 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä tulee..useimmat miehet taitavat olla naisten kasvattamia..

Vierailija
134/173 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla mitään, mitä täällä ei olisi jo mainittu:

- Söi ja joi todella äänekkäästi. Mässytys ja ryystäminen kuului parin huoneen päähän, vaikka omien sanojensa mukaan suu oli kiinni, kun asiasta huomautettiin

- Tuli perässä vessaan, aina änkesi, vaikka kuinka sanoin, että haluan wc-rauhan

- Kakoi kurkkuaan ja räki jatkuvasti

Edellämainitut olivat silti pikkujuttuja verrattuna siihen, miten hän nautti, kun onnistui loukkaamaan ja vähättelemään minua. Onneksi sain (hänestä huolimatta) kasvatettua itselleni itsetunnon ja loukkaukset lakkasivat tehoamasta ja miehestä tuli ex.

Vierailija
135/173 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex istui aina tosi pitkään vessassa ja käytti järkyttävät määrät vessapaperia, tyyliin päivän parin välein piti vaihtaa rulla. Erityisen hygieeninen ei kuitenkaan ollut, esim hampaat pesi vain silloin tällöin. Käytöstavat olivat myös pahemman kerran hakusessa, saattoi pyytää treffeille ja jutella melkein koko ajan puhelimessa kavereidensa kanssa. Saattoi myös tulla kylään ja tuoda mukanaan kenet tahansa etukäteen ilmoittamatta. Arvosteli ulkonäköäni tyyliin "voisin mennä sun kanssa naimisiin, jos sulla olisi isommat tissit/pienmpi nenä/olisit lyhyempi..." En kumminkaan ole mikään ruma, päin vastoin, mutta miehen piti vain jostain syystä yrittää lytätä minua.

Vielä tähän päivään mennessäkään en ole keksinyt, miksi ihmeessä mokomaan hyypiöön ihastuin. Onneksi on ex...

Vierailija
136/173 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi ison vesilasin yöksi sängyn lähelle, ja se olikin ihan ok, koska molemmat joimme siitä janon yllättäessä. Mutta lopetin aika äkkiä vedenjuonnin (ja lopulta suhteenkin), kun huomasin että joka aamu mies kaiveli silmistään rähmää oikein urakalla ja sitten uitti ne rähmät sormistaan siihen vesilasiin!!

Vierailija
137/173 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi tapa ylitse muiden kun meillä oli vieraita: ex-mies meni vessaan, ovi auki. Tai laittoi kiinni, mutta kusta lorotteli niin, että äänistä päätellen olisi voinut vessassa olevan pienen Niagaran.

Normaalisti, oman porukan kesken, ei koskaan ollut tuollaista näytöstä.

Vierailija
138/173 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin usein, miten tutuntuttuni tai kaverini löytävät uuden niin nopeasti eronsa jälkeen, mutta itse olen ikisinkku enkä löydä ketään sopivaa. Vastaus löytyi tästä ketjusta: vaatimustaso ei heillä liene yhtä korkea kuin minulla. En koskaan, siis koskaan katselisi hetkeäkään ketjussa kuvatun kaltaisia "miehiä".

Vierailija
139/173 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetin miettiä sitä juttua mikä ärsytti eniten, mutta loppua kohti siinä ärsytti eniten kaikki. Koottuja kuitenkin:

-jatkuva puhuminen minäteinminäolinminäminäminä...Kuulin elämänsä tarinan mooonta kertaa. Oli koko ajan äänessä, rakasti omaa ääntään enkä koskaan saanut suunvuoroa. Silloin kun jotain kerroin, ei kuunnellut ja sitten valitti että en koskaan kertonut mitään itsestäni.

-Tinkasi hintaa alas ihan joka paikassa. Siis aivan kaikkialla. Huoltoasemalla bensaa maksaessa, tupakkaa ostaessa, kaupan palvelutiskillä. Aina ja kaikkialla.

-Ulkona räki joka paikkaan. Vihastuneena päin toisia ihmisiä, ikkunoihin, auton laseihin...

-Sytytti tupakan aina juuri ennen kuin piti mennä sisälle jonnekin. Pakkasta parikymmentä astetta, kävelty kymmenen tupakan mittainen matka ja se helvatin kessu piti AINA sytyttää vasta siinä vaiheessa kun päämäärämme ovelle on matkaa 50 metriä. WTF?

-Muisti aina kertoa miten valikoiva hän on naisten suhteen ja miten vaikea hänen on rakastua. Tajuathan olla onnellinen hänen armonsa suuresta rakkaudesta.

-Joi usein ja liikaa. Alkoholijuoma kädessä kävelevä ihminen on edelleen mulle ihan punainen vaate.

-Esitteli eritteitään, saattoi ryystää nenästään räkää kielelleen tai pyöritellä ysköksiään kielellään ja pyysi katsomaan. Kakara.

-Odotti minun olevan valuvan märkä kun hän hyppää sängylle ja heiluttelee siinä maaten velttoa elintään.

Ei voi muistella enempää, alkaa vituttaa. Olinpa sata vuotta nuorempi tuolloin...

Vierailija
140/173 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te osa olette tollasten friikkien kanssa olleet sekuntiakaan :o

No nää ei edes ole pahoja verrattuna muiden juttuihin mutta yhellä exällä oli joku ihottuma tms. hiuspohjassa ja se hilseili PALJON. Ja joo ei sille varmaan mitään voinut tehdä mutta olisi voinut siivotakin joskus koska sen sängyn alla oli varmaan sentti pölyä ja sitä hilsettä :x oksettavaa...

Ja eräs mies ei ole varsinaisesti ex mutta nähtiin pari kertaa ja toisen yhteisen yön jälkeen pyysi kihloihin O_o ihan tosissaan siis.