Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihme ketju :/

Vierailija
30.10.2007 |

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon aina ollut. uimahallissa näkee niin kamalia pehkoja että sekä minä ja anoppi ollaan ihan posliineja. suosittelen kokeilemaan!

Vierailija
22/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli positiivinen. Nyt vuotoa. Meneekö kesken?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin lokakuussa jouluvalojen hohteessa thaimaalaiseen naimisissa olevaan työkaveriini, vei sitten yhdeksänkuisen vauvani virikehoitoon reimatecit yllään.



Ja huom. mun miehelle ei ole tehty sektiota!!!

Vierailija
24/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajua.

Vierailija
25/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltaisin kovaa väsymystä n. klo 23, nukahdan heti kun menen sänkyyn. Aamulla herään ihan virkeänä. Mikähän mulla on?

Vierailija
26/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei luultavasti ole enempää kuin 60-70 vuotta elinaikaa.



Olen pahoillani:(



T: Lääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten varmasti onnistuu.......kait :)

Vierailija
28/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla espanjassa kylla osataan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemi vaan nyt on ihme kaupunki.

Vierailija
30/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollu ihottumaa taipeissa ja pylly punoittanut 3vk ajan. Ripuliakin on ollut 1,5kk. On nukkunut 1vrk putkeen heräämättä kertaakaan. Pitäisköhän mun soittaa lääkäriin ja kysyä mikä sillä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi niin se vaan on, että vaaleat on halutumpia.

Vierailija
32/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sanoi kokki-ystäväni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on kun ollaan Wanna-be-lääkäreitä. Lääkärit eivät palstaile aihe vapaalla.

Vierailija
34/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja 8 kk pojalta, jota tässä imettelen :DB

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä vielä pahempaa, sun lihakset surkastuu!



Oikea tapa on jättää pois makeat, mutta muuten syödä ihan älyttömästi lämmintä ruokaa ja lenkkeillä joka päivä. Näin takuuvarmasti laihdut kilon per 2 vuotta, joka on ainoa terveellinen ja varma tapa laihtua!

Vierailija
36/66 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä öitä kaikille :)

Vierailija
37/66 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa?

Vierailija
38/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:saman kokenut

Vierailija
39/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relatkaa vähän ja löysätkää sitä pipoa :)

Vierailija
40/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhdeksän: tän on pakko olla provo, koska miten niin av-mammat rellestäisi? OIKEASTI!