Ihme ketju :/
Kommentit (66)
ja se oli positiivinen. Nyt vuotoa. Meneekö kesken?????
Ihastuin lokakuussa jouluvalojen hohteessa thaimaalaiseen naimisissa olevaan työkaveriini, vei sitten yhdeksänkuisen vauvani virikehoitoon reimatecit yllään.
Ja huom. mun miehelle ei ole tehty sektiota!!!
iltaisin kovaa väsymystä n. klo 23, nukahdan heti kun menen sänkyyn. Aamulla herään ihan virkeänä. Mikähän mulla on?
Sulla ei luultavasti ole enempää kuin 60-70 vuotta elinaikaa.
Olen pahoillani:(
T: Lääkäri
Sitten varmasti onnistuu.......kait :)
Taalla espanjassa kylla osataan!!
on ollu ihottumaa taipeissa ja pylly punoittanut 3vk ajan. Ripuliakin on ollut 1,5kk. On nukkunut 1vrk putkeen heräämättä kertaakaan. Pitäisköhän mun soittaa lääkäriin ja kysyä mikä sillä on?
Sitä paitsi niin se vaan on, että vaaleat on halutumpia.
Tätä se on kun ollaan Wanna-be-lääkäreitä. Lääkärit eivät palstaile aihe vapaalla.
Terkkuja 8 kk pojalta, jota tässä imettelen :DB
Ja mikä vielä pahempaa, sun lihakset surkastuu!
Oikea tapa on jättää pois makeat, mutta muuten syödä ihan älyttömästi lämmintä ruokaa ja lenkkeillä joka päivä. Näin takuuvarmasti laihdut kilon per 2 vuotta, joka on ainoa terveellinen ja varma tapa laihtua!
Relatkaa vähän ja löysätkää sitä pipoa :)
Ja yhdeksän: tän on pakko olla provo, koska miten niin av-mammat rellestäisi? OIKEASTI!
oon aina ollut. uimahallissa näkee niin kamalia pehkoja että sekä minä ja anoppi ollaan ihan posliineja. suosittelen kokeilemaan!