Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihme ketju :/

Vierailija
30.10.2007 |

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Tsemppiä!

Vierailija
2/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun melesä ala tie synnytys vaan repii paikat,siksi sektio. muuten voi mies pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oikea ap!



Innostuttiin lasten kanssa laskemaan liukumäkeä ja nyt on jo lounas-sushi hautumassa :)

Kypsyteltyäni asiaa tulin siihen tulokseen että aion antaa miehelle vielä yhden (1) mahdollisuuden :)



t: oikea ap, punaposkisena :)

Vierailija
4/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole TOTTA!

Vierailija
5/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kitkoilla pärjää... Ihme touhua!!

Vierailija
6/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut naimisissa olevaan työkaveriini! Kohtalotovereita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. muslimin vaimo

Vierailija
8/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulen kuitenkin, että tämä on provo :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta.

Vierailija
10/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Niil on sentään koulutusta tämmöseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuitenkaan jätä lapsia hoitoon ja tee ruoat alusta loppuun asti itse. Anna miehellesi useita kertoja päivässä tai muuten miehesi käy vieraissa!

Vierailija
12/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

E L Ä M Ä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsia tekee niin kai ne sitten itse hoitaakin.

Vierailija
14/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on niin, että jos parisuhde on kunnossa, mies ei lähde vieraisiin. Jos kotona on nalkuttava vaimo verkkareissa ja rasvainen tukka ponnarilla, niin onko ihme, jos mies etsii muuta seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä selvitin miehen kanssa kaikki lasten- ja kodinhoitoa koskevat asiat ennen yhteenmuuttamista ja lasten hankintaa. Me jaamme kaikki työt puoliksi, ja meillä menee hyvin. Turha sinun on nyt valittaa, kun itse tuon miehen kanssa lapsia halusit!

Vierailija
16/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä muuten oli uusimmassa seiskassa? entä tekniikan maailmassa?

Vierailija
17/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet aloitukset uusina aloituksina, ja tähän ketjuun nyt vaan tiukasti asiaa!!

Vierailija
18/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi uskonto on jokaisen oma asia!

Vierailija
19/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Suomessa oikeasti jollain olla asiat noin huonosti?

Vierailija
20/66 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Aino Maria

-Aino Marianne

Tuossa nyt ainakin muutama...