Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaanhoitajat tosi idiotteja, ihan kuin se työssäjaksaminen parantuisi rahan avulla!!

Vierailija
16.10.2007 |

Kyllä siihen tarvitaan lisää työvoimaa ja kun se puoli on hoidossa, aletaan pyytämään palkkaa lisää.



Jos työnantaja haluaa olla vmäinen, hän voi ottaa kaikki takaisin irtisanomisten jälkeen, nostaa palkan ja kohta onkin sellainen tilanne et pistetään muutama pois, kun virka " katoaa" . Siinä ne jäljelle jääneet sitten painaa hiki hatussa hommia, mut onneks iloisena, sillä saihan ne muutaman kympin rahaa lisää!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla