Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sairaanhoitajat tosi idiotteja, ihan kuin se työssäjaksaminen parantuisi rahan avulla!!
16.10.2007 |
Kyllä siihen tarvitaan lisää työvoimaa ja kun se puoli on hoidossa, aletaan pyytämään palkkaa lisää.
Jos työnantaja haluaa olla vmäinen, hän voi ottaa kaikki takaisin irtisanomisten jälkeen, nostaa palkan ja kohta onkin sellainen tilanne et pistetään muutama pois, kun virka " katoaa" . Siinä ne jäljelle jääneet sitten painaa hiki hatussa hommia, mut onneks iloisena, sillä saihan ne muutaman kympin rahaa lisää!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa