Ihme ketju :/
Kommentit (66)
mun melesä ala tie synnytys vaan repii paikat,siksi sektio. muuten voi mies pettää.
Tässä oikea ap!
Innostuttiin lasten kanssa laskemaan liukumäkeä ja nyt on jo lounas-sushi hautumassa :)
Kypsyteltyäni asiaa tulin siihen tulokseen että aion antaa miehelle vielä yhden (1) mahdollisuuden :)
t: oikea ap, punaposkisena :)
Olen ihastunut naimisissa olevaan työkaveriini! Kohtalotovereita?
mutta luulen kuitenkin, että tämä on provo :/
Niil on sentään koulutusta tämmöseen...
Älä kuitenkaan jätä lapsia hoitoon ja tee ruoat alusta loppuun asti itse. Anna miehellesi useita kertoja päivässä tai muuten miehesi käy vieraissa!
jos lapsia tekee niin kai ne sitten itse hoitaakin.
kyllä se on niin, että jos parisuhde on kunnossa, mies ei lähde vieraisiin. Jos kotona on nalkuttava vaimo verkkareissa ja rasvainen tukka ponnarilla, niin onko ihme, jos mies etsii muuta seuraa.
Minä selvitin miehen kanssa kaikki lasten- ja kodinhoitoa koskevat asiat ennen yhteenmuuttamista ja lasten hankintaa. Me jaamme kaikki työt puoliksi, ja meillä menee hyvin. Turha sinun on nyt valittaa, kun itse tuon miehen kanssa lapsia halusit!
mitä muuten oli uusimmassa seiskassa? entä tekniikan maailmassa?
Uudet aloitukset uusina aloituksina, ja tähän ketjuun nyt vaan tiukasti asiaa!!
Sitäpaitsi uskonto on jokaisen oma asia!
Voiko Suomessa oikeasti jollain olla asiat noin huonosti?
-Aino Maria
-Aino Marianne
Tuossa nyt ainakin muutama...
Tiedän tunteen. Tsemppiä!