Minäkin haluan kuolla!!
Mun elämä on niin helvetin turhaa!
kaikilla olisi parempi ilman minua.
En vaan jaksa tätä vitun paskaa vuodesta toiseen, kuin suon silmässä olisi koko helvetin elämä, enkä vaan pääse ylös!
Mietin jo miten sen tekisin niin, että joku tajuis tulla nopsasti paikalle hakee lapset, muttei kuitenkaan ehtisi minua pelastamaan, en halua että lapset jää heitteille hetkeksikään.
Miks ihmeessä mun piti edes syntyä tänne????
Kommentit (41)
Mieti että olet todellakin lapsillesi aivan korvaamaton!! mä ajattelin pahimpina hetkinä että niin kauan kun jonkinlaisena ropottina täällä pystyn olemaan on lasten takia pysyttävä hengissä, vaikka tiedän että se on todella vaikeaa, olen kokenut saman!! Onko sulla mitään lääkitystä? Jos ei kipin kapin heti huomenna lääkäriin!!!!
Eivät vaan saaneet äitiään valita, ikävä kyllä.
mä olen vain NIIIIN väsynyt.
Ihan ku olisi elänyt 100 vuotta ja nyt alkaa jo riittämään.
Silmät painuu väkisin kiinni, eikä vaan enää jaksa yrittää, kun kuitenkin taas sataa paskaa niskaan, oikein ämpärikaupalla.
Mä en vaan riitä.
Mä en riitä mihinkään.
Mä en pysty mihinkään.
Minusta ei koskaan tule mitään.
Minä kuolen sisäisesti joka sekunti.
Mun sielu ja minuus on kadonnut jo kuukausia sitten. paenneet tämän jatkuvan tuskan seasta autaammille maille.
minä olen tyhjä ja kylmä kuori joka odottaa särkymistään.
T:ap
En voi uskoa että olisit noin huono, et vaan ole!!! Sun pitään koittaa ymmärtää että mieli tekee sulle nyt kepposen!! Aivot ei vaan toimi normaalisti, MARS lääkäriin heti aamulla, lupaathan!!! Ja toistan ymmärrän sua hyvin kyllä koska olen itse kokenut samman älä vaan luovuta!!! Ainut keino ylöspäin on avun hakeminen, ja et salaa yhtään lääkäriltä tunteitasi, kerrot kaiken mitä nyt kerroit! (itse salasin enkä saanut aluksi kunnon hoitoa) kyllä sä jaksat hakea apua, varmasti jaksat!!!mä tsemppaan sua!!!
itsekin olin pahasti masentunut mutta sain uuden valoisuuden ja syyn elää kun tulin uskoon! kutsuisinkin sinut siis seurakuntaan tutustumaan toimintaan. esim. vapaaseurakunnat ja helluntaiseurakunnat. tulevaisuuden, toivon ja elämän voi antaa vain jeesus.
www svk fi
Vierailija:
(itse salasin enkä saanut aluksi kunnon hoitoa)
Olen kyllä jo aika hyvin kaikilta salannut tähänkin asti...
Mä vaan purskahtelen itkemään ja rukoilen että tämä päättyis joskus.
Mulla ei ole ketään kenelle edes viitsisin puhua. en edes miehelle (joka on aina poissa) lapsille puhun toisinaan kun kysyvät että miksi minä olen surullinen, niin sanon että äitiä vähän väsyttää, ja se on ihan luonnollista eikä sitä pidä säikkyä. Tunteiden näyttäminen on ok ja plaa plaa plaa....
Mä tuntisin itseni ihan idiootiksi apua hakiessa. Viimeisin lääkäri jossa kävin päivitteli vain kun oltiin rankassa vatsataudissa koko poppoo että enkö minä nuku ollenkaan...että minun pitäisi levätä.
juu, nukun tietty, varsinkin kun muksut sairastaa ja hoidan kaiken yksin ja teen pitkää päivää töissä... mitään muuta en teekään kun nukun ja nautin olostani.
tuo robotti fiilis on tuttu.
Herätään ennen kukonlaulua, lapset hoitoon, töihin, teen työni, haen lapset, ruokin, leikin niiden kanssa, iltapuuhat, nukutusrumbat, yövalvomiset... ja juuri kun nukahtaa se kello pärähtää ja tekisi mieli parkua kun kaikki alkaa alusta.
Sama jatkuu.
Päivästä toiseen.
Yritän olla välittämättä ja antaa kaikelle 110% itsestäni. Venyn joka suuntaan ja joustan kuminauhan lailla.
Annan aivojen tyhjetä ja olen.
teen kaiken.
hoidan asiat.
jos selviän yhdestä päivästä on kohtalolla jotain mukavaa " extra" paskaa mun varalle, jottei seuraava päivä sujuisi niin " helposti"
ja kun painan päivän yli taas, ajatuksella, että tämä ei enää voi pahentua, niin saan aamulla yllättyä suuresti, mitä kaikkea oikeesti voi vielä sattua ja tapahtua.
Nyt mä vaan lakkaan välittämästä.
En uskalla mennä nukkumaan ennen kun lupaat=(
7. Ei, en ole kirjailija. mun aivoilla ja äidinkielellä ei sellaisiin suorituksiin kyettäisi.
Vierailija:
itsekin olin pahasti masentunut mutta sain uuden valoisuuden ja syyn elää kun tulin uskoon! kutsuisinkin sinut siis seurakuntaan tutustumaan toimintaan. esim. vapaaseurakunnat ja helluntaiseurakunnat. tulevaisuuden, toivon ja elämän voi antaa vain jeesus.www svk fi
Arvostan ihmisiä jotka ovat uskossa ja saavat lohtua siitä, mutta minä en usko. en pätkääkään. Kuulun kirkkoon muodon vuoksi.
en usko että Sillä Herralla olisi mulle mitään annettavaa.
paitsi tietty muutama vastoinkäyminen lisää
Mä sain sitä vaan kahden päivän pätkissä kun en osannut vaatia!! Jos ylpeys ei meinaa antaa periksi niin silti vaan vaadit ja jäät sairaslomalle!! Mä en meinannu suostua mutta nyt jälkeenpäin nään että ei olis ollu muuta vaihtoehtoa! Älä välitä jos joku haukkuu laiskaksi tai arvostelee muuten mä ainakin TIEDÄN ettet ole sitä!! Kyllä sä vielä selviät tosta uskot mua!!!Ja heti aamulla lääkäriin!!!
.
tuo jos selviän yhdestä päivästä on kohtalolla jotain mukavaa " extra" paskaa mun varalle, jottei seuraava päivä sujuisi niin " helposti"
ja kun painan päivän yli taas, ajatuksella, että tämä ei enää voi pahentua, niin saan aamulla yllättyä suuresti, mitä kaikkea oikeesti voi vielä sattua ja tapahtua.
Nyt mä vaan lakkaan välittämästä.
[/quote]
Sovitaanko näin, meet iha tavalliselle lääkärille päivystykseen ni pääset eteenpäin!!
olen kylläkin fyysisesti sairas ja siksi pois.
ja huudot tietysti tuli töistä.
kun olen ajattelematon ja sairastuin tosi pahaan aikaan.
Hitto ku oisin valinnu eri päivän.
eri viikon.
Tai ollu sairastamatta kuten 2 viimeistä vuotta.
Hitto kun ei nyt pystynyt niin muutuin paskemmaksi työntekijäksi taas.
Olen niin ajattelematon.
Tiedätkö, sinun pitää nyt vain tunnustaa itsellesi, että teet enemmän kuin mihin tällä hetkellä kykenet. Olet korvaamaton, mutta VAIN lapsillesi, et töissä. Mene lääkäriin ja VAADI saada sairaslomaa ja päästä kunnon hoitoon. Älä siis tyydy pelkkään sairaslomaan, vaan vaadi psykiatrin puheille pääsyä, pyydä lääkkeet ja lähete psykoterapiaan tms.
Ja tiedätkö, jos vain suinkin saat haettua apua, tilanteesi paranee aivan varmasti. Elimistössäsi on nyt vain niin pahasti " kemiat sekaisin" , että tarvitset jotain saadaksesi tasapainon takaisin. Tarvitset myös sitä lepoa, eli sairaslomalle nyt heti, joohan?!
Koita nyt jatkaa ja muista että viikon poissaolo töistä ei auta!! On vaadittava pidempää lomaa! Ja viis veisaat niistä kun valittavat niin mullekkin tehtiin!! valitettiin päivänkin poissaolosta mutta nyt ymmärrän etten olisi selvinnyt muuten! Voimia ja jaksamista kyllä se vielä hyväksi muuttuu!!!
ei tarvitse uskoa voidakseen mennä katsomaan seurakuntaan mitä siellä tapahtuu ja lastenhoitokin järjestyy tarvittaessa kun on pyhäkoulut lapsille kokouksien aikaan. varas tuli varastamaan tappamaan ja tuhoamaan, jeesus tuli että meillä olisi elämä ja yltäkylläisyys! joka koputtaa sille hän avaa. etsi häntä niin löydät hänet. hän on kuullut rukouksesi! ja tässä on yksi vastaus rukoukseesi.. t:se uskis
Tyhjyys?
Tarkoituksettomuus?
Väsymys?
Minäkin sain kyllä kirjoituksestasi sen kuvan, että nyt vain aivosi eivät pelitä normaalisti. Jokin mekanismi on epäkunnossa, ymmärräthän. Se vaatii korjaamista, ja se ei taida onnistua sinulta yksin. Siksi, mene lääkäriin, niin alat saamaan itsesi kuntoon. Kohta huomaat, että elämällä on sinulle vielä paljon annettavaa.
mun tuurilla vievät tunnit pois ja sitten olen ongelmissa vielä enemmän. Tiedän että tuolla työpaikalla viedään helposti vuorot pois, ihan vittuilun vuoksi.
Kuullostaako mukavalle työpaikalle?
se on yks niistä mun elämän murheenkryyneistä.
Mutta kun en osaa muuta.
Olen varmaan oikeasti hiukan älyllisesti vajaa, koska en osaa mitään muuta.
Lapset ovat niin ihania ja aitoja. Mutta tiesitkö, että meillä aikuisilla on myös lupa olla aivan kuin lapset, nauttia pienestä hetkestä. Anna itsellesi lupa olla lapsi! Älä yritä TEHDÄ itsestäsi täydellistä, sillä sinä olet jo täydellinen sellaisenaan. Sinä olet Jumalan luoma, ja Jumala ei tee virhettä luomistyössään. Olet yksi ihminen muiden joukossa, mutta sinä olet erityinen, ainutlaatuinen, sinunlaistasi ei ole missään muualla!
en usko siihenkään, että olisi ihmisen tarkoitus päättää myöskään kuolemastaan.
Lapsesi olisivat sinulle ikuisesti katkeria jos tappaisit itsesi. Älä pilaa heidän elämäänsä, vaan hae apua. Voimia!