Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäkin haluan kuolla!!

Vierailija
25.10.2007 |

Mun elämä on niin helvetin turhaa!

kaikilla olisi parempi ilman minua.

En vaan jaksa tätä vitun paskaa vuodesta toiseen, kuin suon silmässä olisi koko helvetin elämä, enkä vaan pääse ylös!

Mietin jo miten sen tekisin niin, että joku tajuis tulla nopsasti paikalle hakee lapset, muttei kuitenkaan ehtisi minua pelastamaan, en halua että lapset jää heitteille hetkeksikään.

Miks ihmeessä mun piti edes syntyä tänne????

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aivoni eivät ole toimineet kunnolla enää kuukausiin (ikinä..)

Unohtelen asioita ja siksi joudun kirjoittamaan kaiken ylös.

Olen todella hajamielinen eikä ajatus kulje.

Aikataulutan kaiken jotta asiat tulee hoidettua.

kirjoitan kaiken ylös, jotta en unohtaisi mitään.

ilman lapsia ja töitä en olisi enää edes sängystä jaksanut nousta.

En olisi tässä.

Teen tietyt hommat tiettyinä päivinä, jotteivat ne kasaannu yhdelle päivälle.

yritän taistella jatkuvasti vastaan ja pitää tiukkaa rutiinia yllä, jotten herpaannu.

Liian usein tajuan etten ole tuntiin ajatellut mitään. olen tuijottanut, enkä edes muista mitä juuri leikin lasteni kanssa.

Aikataulut, rutiinit ovat pitäneet tämän jutun kasassa tähän asti, mutta pelkään että kaikki repeää vaan käsiin nyt kun tuo työkin on poissa kuvioista hetken.

Miten saan itseni aamulla ylös?

Lasten takia.

Ainoastaan lasten takia.

Muulla ei ole väliä.

T:ap

Vierailija
2/41 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kuullostaa ihan normaalilta äidin totaaliselta uupumukselta. Johon työssäni törmään tosi usein, ja itsekkin aina aika ajoin.

Kuitenkaan se ei ole syy riistää henkeä itseltään, se olisi kamalaa lapsillesi. Olet heidän ainoa äiti ja paras äiti omille lapsillesi!! Itsari on aina itsekäs teko, jota ei ainakaan lapsi voi tajuta. Hae apua ja puhu, itke ja anna aikaa itsellesi!

Aina tulee parempi pvä eteen :O)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piina jatkuu.

Kumpa pääsisi takaisin nukkumaan.

Onpahan pakolliset ruuat yms tehty, pyykit hoidettu.

et vois suorilta jo olla ilta ja päivä päättyä.

T: aina yhtä pirteenä, ap

Vierailija
4/41 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en..

Sori v-mäinen asenne, ketuttaa tosi rankasti kaikki taas...

Nukkuivat sentään hyvät päiväunet, jaksavat tapella illan paremmin.

Vierailija
5/41 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kyselin oletko mahdollisesti kirjailija ja ihan vaan sen takia, ettätekstisi oli nin kuvainnollisesti/runollisesti kirjoitettu, että siinä olisi sinulle saumaa!! Tsemppiä!

Vierailija
6/41 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ketään, joka hoitaisi lapsia viikonlopun ajan, kun sinä nukut ja annat aikaa itsellesi? Sukulainen, naapuri, tuttava?

Tarvitset nyt lepotaukoa arkeen, et muuten jaksa.

Olisi myös hyvä jutella jonkun luotettavan ihmisen kanssa.

Hae ajoissa apua -NYT- älä jää enää enempää kärsimään.

Kaikki kyllä järjestyy, sinun pitää nyt vain ottaa apua vastaan muilta, jotta jaksat.

Voimahalaus!

Vierailija
7/41 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole oikeutta päättää omien päiviesi määrästä eikä muittenkaan ihmisten.

Sitten se vasta helvetti alkaakin jos niin teet!

Hae apua masennukseesi. Olet syvästi masentunut ihminen. EIkö sinulla ole ketään joka voisi sinut viedä hoitoon?

Vierailija
8/41 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei sinulla ole oikeutta päättää omien päiviesi määrästä eikä muittenkaan ihmisten.

Sitten se vasta helvetti alkaakin jos niin teet!

Hae apua masennukseesi. Olet syvästi masentunut ihminen. EIkö sinulla ole ketään joka voisi sinut viedä hoitoon?

Vierailija
9/41 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itsekin olin pahasti masentunut mutta sain uuden valoisuuden ja syyn elää kun tulin uskoon! kutsuisinkin sinut siis seurakuntaan tutustumaan toimintaan. esim. vapaaseurakunnat ja helluntaiseurakunnat. tulevaisuuden, toivon ja elämän voi antaa vain jeesus.

www svk fi

Elä tarjoa uskontoa vaikeasti sairaallee ihmiselle. Hänen tulee saada lääkitys ja apua. Ei se uskonto mitää sairauksia poista, usko pois vaan!

t. uskovainen

Vierailija
10/41 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon sairaita ihmisiä jotka EIVÄT todellakaan halua kuolla, mutta heille ei anneta mahdollisuutta elää ja sä tulet tänne ruikuttamaan et haluat kuolla. Mene hoitoon! Se on sinulle varmaan oikea osoite.

Vierailija
11/41 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksesta kärsivä ei jaksa yksinkertaisesti elää, ei ole muita vaihtoehtoja kuin kuolema. Sisäinen tuska on niin suuri ettei siihen morfiinit ja pillerit auta muuta kuin yliannoksena.

Vierailija:

On paljon sairaita ihmisiä jotka EIVÄT todellakaan halua kuolla, mutta heille ei anneta mahdollisuutta elää ja sä tulet tänne ruikuttamaan et haluat kuolla. Mene hoitoon! Se on sinulle varmaan oikea osoite.

Vierailija
12/41 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on todella upea tyyli ilmaista tunteita " paperille" . Ne tulevat syvältä sielusta. Ja sen aidonpaa ei voi olla. Kateeksi käy kyllä.

Vierailija
13/41 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tiedän kyllä kyseisen taudin. Sisareni sairastaa masennusta. Ja olen myös oppinut näinä vuosina et kyseiset ihmiset ovat erittäin itsekeskeisiä, manipuloivia ja ailahtelevia luonteita. Ja ruikuttavat aina tuota kuolemaa saadakseen huomiota!

Vierailija
14/41 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä voi jatkua näin...

itken päivittäin vessassa ja nyt tuntuu etten jaksa edes sitä.

apua en enään osaa enkä pysty hakemaan.

jos vaan nukkuis pois

Vierailija
15/41 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ketjusta pois noi syytökset ja asiattomuudet! Tämä henkilö joka " haukkuu" masentuneita ei selvästikkään itse ole koskaan edes lähellä käynyt sitä helvettiä jossa masentunut elää!! AP rakas sä kuulostat todella fiksulle ihmiselle, olet lahjakas kirjoittaja ja varmasti paljon muutakin. Mutta sun on nyt oikeasti haettava apua!!! Siis kyllä asiat aina saa jollain lailla järjestettyä!! Muuten sä et vaam enää jaksa niinkun et nytkään ja tilanne vaan pahenee koko ajan!! Toivon sulle kaikkea hyvää ja todella toivon että menet sinne lääkäriin, jos tietäisin missä nyt olet tulisin varmaan taluttamaan koska tiedän miten vaikeaa lähteminen on! Mitä työvuoroihin tulee, sun on vaan pakko hetkeksi seisauttaa elämässäsi kaikki että voit aloittaa paranemisen. Mä lupaan sulle että saat kaiken kuntoon koska mikään yksinkertainen henkilö et kirjoittamasi perusteella ole! Ja todella stiedä miltä susta tuntuu koska elin samssa helvetissä vuosi sitten! T: yksi niistä joka kirjoitti jo eilenkin

Vierailija
16/41 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainakaan huomannut, että sun miehestäsi olisi ollut mitään puhetta. Oletko yh?

Vierailija
17/41 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eilen kyselin oletko mahdollisesti kirjailija ja ihan vaan sen takia, ettätekstisi oli nin kuvainnollisesti/runollisesti kirjoitettu, että siinä olisi sinulle saumaa!! Tsemppiä!

metkaa eikö totta?

Kyllähän tuota tekstiä tulee, vielä kun osaisi kirjoittaa suomea..

Vierailija
18/41 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

36.

ei, en ole hoitoalalla. Ei ole minun kutsumukseni tuo.

Se miksi en apua ole hakenut on se että ei kukaan ota tosissaan koskaan.

Kyllä minä pärjään aina, ainakin kaikkien muiden mielestä.

Tiedän, että minut leimattaisiin hulluksi, tai ainakin hiukan mieleltäni nyrjähtäneeksi. (kai se olisi se totuus kun sattuis eniten)

On totta etteivät aina ne, jotka haluavat elää, saa sitä tehdä, mutta siitä en sentään syyllistä itseni.

Niin kauan kuin minä tarvon tätä elämän kivikkoa, en ole tilivelvollinen halustani elää kenellekään muulle.

Millään jumalalla tms mihin eräät uskovat ei ole oikeutta sanoa saisinko itseni tappaa vai en.

Minä olen vain yksi, pieni ihminen täällä maailmassa, jonka poismeno ei muuttaisi kenenkään elämää viikkoa pidemmäksi aikaa.

Karu totuus.

Tässä isossa pallossa minä olen todella pieni ja mitätön.

Ainoa hyvä mitä olen saanut luotua on lapset.

jatkoin sukuani.

Heissä on sitä ihanaa, puhdasta ja raikasta elämänhalua ja -intoa, joka itseltäni tuntuu sammuneen.

En koskaan jaksa ihmettelemästä sitä , miten lapsi voi innostua niin pienistä asioista. Kunpa itsekin osaisi, ja voisi.

Jos innostun jostain, se menee puihin.

Tämä päivä on ollut hieman parempi.

Kiitos siitä kaikille vastanneille.

On saanut ajateltavaa.

Ehkä joskus on lupa olla väsynyt?

Ehkä suurin ongelmani onkin se jatkuva täydellisyyteen pyrkiminen, ja kun vaan ei enää kroppa ja pää anna myöden niin se on liian kova pala.

Ehkä joskus pitäisi olla tuntematta huonoa omatuntoa siitä, että oli lasten kanssa pihalla vain 2h päivässä..... ehkä joskus saa olla pyykkiä pyykkikorissa, sitä vartenhan se on.

Ehkä joskus, ihan vain joskus itsekkäät tunteet (kuten oman ajan toivominen) on sallittuja, eikä itseään pitäisi syyllistää kaikesta.

T.ap

Vierailija
19/41 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ole ainakaan huomannut, että sun miehestäsi olisi ollut mitään puhetta. Oletko yh?

Mutta mies paljon poissa. about puolet vuodesta.

Vierailija
20/41 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin vuosi sitten todella pahassa jamassa mutta nyt voin jo paremmin!! Vaikeaa antaa neuvoja kun en tiedä tilanettasi... voimahaleja kuitenkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme