Äiti etsii tosi ystäviä Uusimaa/Etelä-Suomi!
27-vuotias äippä etsii ystäviä.
Asumme Keski-Uudellamaalla,mutta ystävät voivat olla pikkasen pidemmälläkin.
Hakusessa olis ihan live-ystäviä ja sellaisia ystäviä,jotka oikeasti haluavat ystävän!:)
Tykkään liikkua,puuhailla lasten kanssa ja täytyyhän sitä joskus käydä viihteelläkin:)
Minulla on eskari-ikäinen poika,joka on vilkas ja kova puuhailemaan kaiken kivan parissa:)
Itse olen iloinen,avoin ja erittäin huumorilla varustettu!:)
Toivottavasti löytäisin pitkä-aikaisia ystäviä!:)
S-posti osoitteen annan halukkaille!:)
Kommentit (8)
Täällä olisi kolmen pienen lapsen äiti Sipoosta. Vanhat ystävät tuntuvat kadonneen kuka mihinkin ilmansuuntaan ja uusi ystävä toisi varmasti
piristystä elämään:)
Minulle voi lähettää postia osoitteeseen annes@wippies.fi
Tällä olisi 27 vuotias 3 lapsen äiti. Ystävät tuntuvat kadonneen vuosien varrella kukin omille teilleen.
Asumme Hollolassa, vanhin lapsemme on jo aloittanut koulu taipaleensa. nuoremmat ovat 3 ja 5 vuotiaita.
Minut tavoittaa: boalover@luukku.com
..Joka myös etsii uusia ystäviä. Lapsen myötä lapsettomat ystävät ovat kaikonneet.. Meillä esikoinen 2-vuotta ja uudesta perheenjäsenestä ollaan jo puhuttu ;)
Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä mymmeli123 @hotmail.com
T.Äiti 20
Täällä olisi 28-vuotias kahden (2v4kk ja 10kk) lapsen äiti Tuusulasta.Ystävälle,jonka kanssa jakaa ajatuksia ja vaikka käydä koiralenkillä olisi tarvetta. hanna.tertsonen@gmail.com
28-v ja odotan nyt 4 lasta. Vaihdoin paikkakuntaa ja kaverit muuttaneet sillä aikaa tai lähteneet opiskelemaan joten messenger sähköpostiini voipi pukata viestiä
ranttatantta@hotmail.com
Täällä olisi 22 vuotias äiti Lahdesta.. uudet tuttavuudet olisi todella tervetulleita, koska olen juuri muuttanut tänne enkä tunne ketään:D
Minulla on 10kk kaksospojat!!
laittakaa mailia heidi.haanpuro@gmail.com
:)
hei! täällä 32-vuotias äippä Loviisasta. itselläni 3-vuotta täyttävä poika. asun avoliitossa. ystäviä etsinnässä niin äidille kuin pojalle...
meiliä voi laittaa hellu@sulo.fi