mitä teit Milleunniumina 31.12.1999?
Kommentit (73)
Oltiin ystäväperheen luona juhlimassa. Siellä oli paljon muitakin vieraita. Esikoisemme oli parivuotias ja hänet oli otettu mukaan. Olin aika väsynyt. Muistan, että pakkanen kävi hengitykseen ja jotenkin sydämeenkin tuntui käyvän. Olin aika puhki, kun oltiin kävelty mäki ylös.
Yksin kotona katselin raketteja. Ei ole seuraa ollut sen jälkeenkään.
Olin Pariisissa saksalaisten frendieni kanssa :D
Olin Paljakassa laskettelemassa. H-hetkellä istuin linja-autossa.
Katsoin kotona ilotulituksia ympäri maailmaa telkkarista. Seuraavana uutena vuotena petyin, kun ei televisioitukaan vuoden vaihtumista eri maailmankolkista niin suuresti.. :(
Olin salarunkulla puuvajassa. Olin silloin 14-vuotias pojankoltiainen. Oi niitä aikoja.
-Mies29v-
Olin 10-vuotias. Kotona oltiin perheen kanssa ja mentiin kylälle katselemaan kunnan järjestämää ilotulitusta. Torilla oli tarjolla lihakeittoa ja lapsille oli rakennettu hieno liukumäki, jossa oli lumesta tehty 2000. Muistan ajatelleeni, että olisi noloa ja lapsellista mennä laskemaan, vaikka mieli olisi tehnyt. Ai niin, ja torille mennessä olisin halunnut laittaa tukkaan tähden muotosia pinnejä, mutta äiti pakotti laittamaan pipon päähän, niin en voinutkaan.
Oi Hesus! Aloittaja ei osaa edes aloittaa otsikkoaan isolla alkukirjaimella! Voi Suomen nuoria!
Panin sen aikaista tyttöystävää keittiön pöydällä, kun vuosituhat vaihtui.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 16:32"]
Oi Hesus! Aloittaja ei osaa edes aloittaa otsikkoaan isolla alkukirjaimella! Voi Suomen nuoria!
[/quote]
Toivottavasti hän lukee tätä näin kuusi vuotta avauksensa jälkeen, että ymmärtää hävetä!
Vedin happoa jossain reiveissä :D
Huh, onneksi ne ajat on iloisesti takana... Tänä vuonna juhlin kotona lasten kasnsa :)
Taisin olla jossain pippaloissa ja keskiyöksi siirryin kaverien kanssa keskustaan. Katseltiin ilotulitusta, juotiin kuoharia, oltiin kännissä ja tyttöpusuteltiin halukkaita ja haluttomia. Olin 18.
Silloin 6-vuotiaana en tainnut edes jaksaa valvoa keskiyöhön.