mitä teit Milleunniumina 31.12.1999?
Kommentit (73)
Olin 18v. Vietin iltaa silloisen poikaystäväni ja muiden kavereitteni kanssa.
Olin kummisetäni työpaikaikalla pippaloissa jossa oli omaa perhettäni ja muita tuttuja läsnä myös. Sitten mentiin katsomaan ilotulitusta ja käymään parissa kuppilassa jonka jälkeen mentiin yhden tutun luo jatkoille. Erikoista illassa oli se, että veljeni jäi vielä valvomaan sinne kyläpaikkaan ja lähdin itse nukkumaan.
No silloin ei ollut millenium, sillä vuosituhat vaihtui vasta 31.12.2000 jälkeisenä yönä. Tuo oli kaupallinen millenium, kun kauppiaat tahtoivat vetää rtavallista ihmistä höplästä. laske itse. Gregoriaanisessa kalenterissa ei ollut nollaa. Nolla tuli Eurooppaan Intiasta vasta 700-luvulla.'
Mutta kuitenkin olin varmuudeksi tyttöystäväni sisällä takaapäin työntyen ja katselimme ilotulitusta kammarin ikkunasta. Ihan niinkuin oikeanakin Milleniumina 31.12.2000 kello 23.59- 1.1.2001 00.45.
Kävin moikkaamassa kavereita ja ajeltiin..Yön olin kotona silloisen poikaystäväni kanssa.. Muistaakseni oli tosi huono ilma silloin, niin ei ulkona viihdytty.
Olin kotona tietokoneella, Jyrki.comin chatissa. Että terkkuja vaan!
Baarijonossa ihan hirveessä pakkasessa kun vuosituhat vaihtui. Muistan, miten vitutti kun ei tajuttu aikasemmin käydä jonottamaan.
oih, olin Espoossa vastarakastuneena bilettämässä mieheni ja hänen kavereiden kanssa. Oli ikimuistoisen ihanaa ja romanttista... Mies on jo vaihtunutkin, mutta tuo nimenomainen vuodenvaihde on jäänyt ikuisiksi ajoiksi mieleeni, suudeltiin vuodenvaihteen yli ja kaverit hurras vieressä..
Seisoin Dublinin Millenium bridgellä ja suuteli poikaystävääni.
Seisoin Dublinin Millenium bridgellä ja suuteli poikaystävääni.
Rakastuin mutta ei meistä paria tullut.
Hengittelin paperipussiin ambulanssissa. Liikaa kossua ja jostain syystä aloin hyperventiloida ja oksentaa bussissa matkalla kaupunkiin.. Silloinen mies sitten hädissään soitti hätänumeroon. Saatiinpa kyyti kotiin ambulanssin kyydissä :)