Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä teit Milleunniumina 31.12.1999?

Vierailija
15.10.2007 |

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelvannut sinkun seura seurusteleville " kavereille" . No, onpa löytynyt sittemmin mies ja uudet kaverit.

Vierailija
2/73 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Vantaalla ja join jäähileistä kaljaa kovassa pakkasessa ja makasin lumihangessa selälläni kaverini kanssa katsellen taivaalla räiskyviä raketteja.

Muistan ajatelleeni " Tämä on elämää" .

...

:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen aviossa ja kolmen ihanan lapsen äiti.

Vierailija
4/73 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aivan mahtavan hauskat bileet, ruoat ja juomat viimeisen päälle, ihanat ulkoleikit lumessa, saunat, raketit, musiikkia ja tanssia jne. Oltiin siellä muutama päivä.

Vierailija
5/73 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotta myöhemmin ei tuota ilmausta juurikaan käytetty.

Vierailija
6/73 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkasimme jotain ja sitten saimme puhelun Suomesta Suomen keskiyön aikaan. Muistan kuinka se oli viimeinen kerta kun puhuin kummisetäni kanssa, hän oli ihan kunnossa silloin vielä mutta sitten löydettiin aivokasvain ja hän kuoli pian sen jälkeen. Koko suku oli kerääntynyt yhteen ja he soittivat minulle kauas...

Olin aika paniikissa ja heräsin yöllä tarkistamaan, että sähköt ja vedet pelaavat.

Vierailija
7/73 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä ihan paska uusi vuosi se, onneks sittemmin on bileet parantuneet

Vierailija
8/73 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin huolesta sekaisin kun muutama päivä plussan jälkeen olin alkanut vuotaa... No, ultra oli hintansa väärti kun selvisi että pikkuinen siellä oli kasvamassa.

Gynekologilta poistuessani kuulin radiosta että Boris Jeltsin oli ilmoittanut eroavansa virastaa. Toinen loistouutinen samalle päivälle!

Ilta vietettiin ihan perheen kesken, parivuotias esikoinen ihmetteli raketteja ja me miehen kanssa ihmeteltiin elämää...

Nyt ultrauksen kohdekin on jo iso koululainen :´)

Vierailija
9/73 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, vastaus kysymykseen: olin keikalla Turun saaristossa ja nautin upeasta tunnelmasta ja mahtavista raketeista.

Uusi vuosituhat onkin ollut kuin uuden elämän alku, ihana aviomies ja ihanat lapset, uusi ammatti ja hyvä työ, " oma" koti. Todellista milleniumia siis koko vuosituhat! ☼♀♪☺♪♫♫☼☼☼♫♫♫

Vierailija
10/73 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

join shamppanjaa ja jorasin miesten kanssa. Vuoden vaihtuessa sateli paperisilppua, laskettiin sekunnit ja alettiin laulaa Old lang synea. Jee. ;D

Vierailija
11/73 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, olin silloin vasta 19 v.

Vierailija
12/73 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaperäistä...

Vierailija
13/73 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kivaa, seuraavana päivänä sitten lähdettiin takaisin opiskelupaikkakunnalle ja uudet paremmat bileet.. oi niitä aikoja, nyt meillä kaikille on jo lapsia ja uusi elämä =)

Vierailija
14/73 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just puhuttiin miehen kanssa että oli kurjaa kun hän ei päässyt juhlimaan (kanssani) milleniumia.

Vierailija
15/73 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nooh, vastaus kysymykseen: olin keikalla Turun saaristossa ja nautin upeasta tunnelmasta ja mahtavista raketeista.

Uusi vuosituhat onkin ollut kuin uuden elämän alku, ihana aviomies ja ihanat lapset, uusi ammatti ja hyvä työ, " oma" koti. Todellista milleniumia siis koko vuosituhat! ☼♀♪☺♪♫♫☼☼☼♫♫♫

Vierailija
16/73 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA nyt koululainen siis jo!

Vierailija
17/73 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietittiin miehen kanssa, että meistäkö äiti ja isi. Aika onnellisen jänniä ja epätodellisia tunteita.

Vuoden vaihtuessa seistiin ison kiven päällä ihailemassa raketteja ja ihmettelemässä naapurinpojan teinibileitä, hämmentyneinä ja selvinä.

Ihana oli muistella tuota päivää. Nyt tuo pieni salainen kyytiläinen on ekaluokkalainen ja kolmen sisaruksen isosisko. Kyllä aika onkin mennyt nopeesti!!

Vierailija
18/73 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin delhissä.

Vierailija
19/73 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa olin 17v. ja tanssin läpinäkyvässä hameessa legendaarisessa USA-baarissa. Voi niitä aikoja...

Vierailija
20/73 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hirveen ihastunut siihen silloin. Vähitellen samana keväänä kyllä paljastui, että se olikin yks kävelevä, piruileva sikapossu...Hyvä, että pääsin siitä eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi