mitä teit Milleunniumina 31.12.1999?
Kommentit (73)
Lapsiperheitä kummatkin, joten aika maltillista ja enemmänkin lastenehtoista menoa.
valmistuneita. Minä pamahtanut paksuksi yliopisto-opiskeluitteni ensimmäisen vuoden kunniaksi =).
Bileet oli ihan kivat. Iltapuvut kaikilla päällä, paljon tarjottavaa ja paljon ohjelmaa. Toisten kännäys vähän rasitti.
Hienointa oli, että juuri tuona iltana tuli täyteen 24 raskausviikkoa, joka (ainakin tuolloin?) oli " elinkelpoisuuden" raja maha-asukilla. Muistan seisoneeni parvekkeella ilotulitusta katsellen, käsi mahalla, ja ajattelin, että " tänään jos lapseni syntyisi, lainkin puitteissa hänen elämänsä eteen tehtäisiin kaikki mahdollinen, ja hänellä olisi mahdollisuus selviytyä elämälle..." Oltiin päästy jo aika pitkälle.
Nyt masuasukki ekaluokkalainen IHANA, minä valmisunut vastikään FM:ksi. Mies löytyy ja tuore asuntolaina...Koko kolmekymppinen paketti. Kaiholla muistelen tuota yötä 31.12.1999, kun oltiin vielä niin " nuoria" ...Mutta olen myös aivan MIELETTÖMÄN ONNELLINEN nykyisesssä elämäntilanteessani. Niin sitä kasvaa ja vuodet vierähtää...
Hoidossa mm. 17-vuotias poika, joka oli kännissä saanut palovammoja raketista, kaksi vuotias lapsi, jolla oli naamassa palovammoja.
Jännättiin kaatuuko atk-systeemi puolenyön aikaan.
sh
Vuoden päästä juhlin uutta vuotta poikakaverin kanssa. Hän sanoi rakastavansa minua ensimmäisen kerran juuri uutena vuotena :) Oltiin seurusteltu 2 kk. Olin niin onnellinen, että melkein sydän pakahtui. Tällä hetkellä ollaan naimisissa ja odotetaan toista lasta.
Vauva tosin sitten antoi odotella 1.1.2000 asti.
ekaluokkalaista siis. Se oli ihana uusi vuosi, tiesi että on kaikkea uutta ja ihanaa tulossa! Tosin 1.1.2000 kärsin vatsataudista :)
Mietin, että nyt alkaa uusi vuosituhat. Halusin olla yksin ja katsella ulos ikkunasta.
Join loppuillasta elämäni ensimmäisen ja viimeisen kerran hyvältä maistuvaa viskiä. En tajua miten se silloin maistui niin hyvältä :)
kavereiden kanssa, ei mitenkään kauhean juhlavat tunnelmat, sitä samaa lapsettomien kännäystä, tulevaisuudesta ei tietoakaan.
Nyt onnellisesti valmistunut ja perheellinen ja vakityössä, paljon onnellisempi :)
kuuntelemassa Karle Kustaan puhetta ja kännäämässä
Kavereiden kanssa juhlimassa:) ja seuraavana päivänä elämäni miehen kanssa, jonka olin äskettäin tavannut:) ihanaa niitä perhosia vatsassa...
Synnytin ja olin ensimmäistä kertaa äiti.
Minusta tuntuu että tuosta on ihan vähän aikaa, miten 14 vuotta on mennyt näin nopeasti. Olin siis silloin 18 ja nyt 32 :/
Olin vanhempieni kanssa mökillä. Söin herkkuja, katselin ilotulitusta sekä jotain millennium-ohjelmaa telkusta.
Olin silloin 10v, taisin olla vaan kotona. Vanhemmat kännissä. Ei ollut kavereita tuolloin :(
Silloinen poikakaveri oli yötöissä ja mä join pullon viiniä koira seuranani.