Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko jos miehesi saunoisi toisen naisen kanssa?

Vierailija
16.03.2013 |

Siis suuttuisitko tai pahoittaisitko mielesi?

Meillä siis tämä tilanne. Miehellä oli viikolla muutaman firman yhteinen illanvietto. Mieheni oli mukana ainoana miehenä sairastapausten takia. Kaikki naiset olivat käyneet ekana saunassa ja mieheni meni saunaan naisten jälkeen. Yllättäen kuitenkin yksi toisen firman nainen oli mennyt vielä mieheni kanssa saunaan. Olivat siinä sitten kuulema saunoneet ja jutelleet työasioita.

Mies kertoi tämän minulle ja suhtautui asiaan huumorilla. Minä pahoitin mieleni, koska mielestäni tuollein vierasten naisten/miesten kanssa ei saunota. Mies sitten suuttui minulle, kun minä pahoitin mieleni.

Itse olisin tuossa tilanteessa pyytänyt toista poistumaan saunasta, kun ei ollut enää naisten vuoro ja jos hän ei olisi poistunut niin olisin itse poistunut. Mieheni mielestä hän ei voinut käskeä naista pois saunasta.

Mies ei ymmärrä miksi minä olen pahoittanut mieleni ja vihoittelee minulle.

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eivät olleet millänsäkään:)

Juu, tyrkky, mikä tyrkky. Näitä on tosiaan aina nähty firman saunajuhlissa. Aina löytyy se yksi eukko, joka tunkee miesten kanssa saunaan.

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 14:06"]

En tekisi mitään numeroa. On niin monia normaaleita tapoja saunoa, ei sitä yksi ihminen joukosta voi välttämättä määrätä, miten kaikki porukassa saunoo. Alastomuus on suomessa niin tavanomaista ja joillakin vielä tavanomaisempaa kuin jollakin toisella. Jos ei oltu nimenomaan sovittu, että nyt on sitten miestenvuoro, niin ei voi mitään. Illan aikana oli siis naistenvuoro ja sekavuoro.

Olen itsekin mennyt jossain illanvietossa miesten kanssa saunaan, kun naistenvuoro oli jo ohi enkä siihen ehtinyt kun tulin paikalle (ja eka miesten satsikin sitä ennen), ja oletettavaa oli etten miesten jälkeen olisi enää ollut löylyä (saunan automaattinen sammuminen tiettynä aikana). Rohkaisin mieleni ja mieluummin tuolloin saunoin miesten kanssa kuin en ollenkaan. Miehet ei olleet millänsäkään, juteltiin kuin olis juteltu missä tahansa muuallakin. Ei kenellekään mikään ongelma, ehkä itselleni suurin kynnys. 

Älä suotta tee turhan suurta numeroa, pieni juttu. Hassu ajatuskin, että joku noiden miesten tyttöystävistä olisi hermostunut tilanteesta ja siitä mitä minä tein. Olematta edes paikalla. Eihän siinä kehenkään kajottu! Ei varmaan miehesikään saunoessa.  

[/quote]

Vierailija
82/113 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä unohdin ensin, että tämän palstan mammathan istuu työpaikkojensa miesten kanssa jatkuvasti saunassa ja mitään ei tapahdu.

Niin ja heidän mielestä sekin on ihan normaalia, että heidän 15v tytöt saunoo isänsä mieskavereiden kanssa ja sekin on aivan luonnollista.

Ollaan hei niin vapaamielisiä ja ei aikuiset miehet tiiraa nuorten tyttöden pildeä ja tissejä, koska on tasavertaista saunoa alasti porukalla.

Eniten huvittaa nämä palstamammat, jotka illanistujaisissa ja mökillä reteesti tunkee miespuolisten tuttujensa ja sukulaistensa kanssa muutaman kaljan jälkeen saunaan, kun se on luonnollista ja ikinä ei miehet tiiraa heitä.

Hihiii, ja sitten ollaan niin inkupinkuinnoissaan, kun on uskallettu olla vähän rohkeita ja kaljan voimalla saunoa firman miestyökavereiden ja kaveriperheiden miesten näkösillä, tshihiiiii:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tuskin suuttuisin. Olen itse saunonut miesten kanssa muutamassakin tilanteessa, olen miesvaltaisella alalla joten työporukoissa suurin osa on miehiä. Kerran olin ainoa nainen, saunoja oli kaksi eli sain toisen kokonaan itselleni, mutta sanoin miehille että jos joku uskaltaa tulla naisten puolelle niin toivotan tervetulleeksi koska yksin saunominen on vähän tylsää. Muutama sitten tulikin, sinkkuja ja varattuja molempia, oli oikein hauskaa enkä ainakaan itse tiiraillut ketään "sillä silmällä". Jos joku minua, niin eipä se ole minulta tai muiltakaan pois.

Toisen kerran kukaan muista naisista ei halunnutkaan mennä saunaan, joten miehet menivät lauteille ja tajusin, etten pääse ollenkaan saunaan jos en mene heidän kanssaan (kello oli sen verran paljon että miesten jälkeen ei olisi onnistunut). Muuten olisin jättänyt väliin, mutta oli aivan ihana (puu)rantasauna joihin harvoin pääsen. Pomoni käski mennä sinne vaan. Kysyin siis miehiltä, olisiko ok jo tulen mukaan, päästivät. Laitoin vielä uikkarinkin päälle että kukaan ei häiriintyisi, itse en edes ilman piilareita nähnyt mitään yksityiskohtia. Tosin huomasin, että pari sellaista miestä jotka eivät olleet paikalla kun kysyin asiaa ehkä hieman kiusaantuivat ja lähtivät aika pian pois. Se kyllä vähän harmitti, joten toisten en taida mennä.

Vierailija
84/113 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti haluaa lähteä pomon ja työkavereiden kanssa yhteissaunaan?Kaverit ja työkaverit erikseen.Meillä kanssa yksi miespuolinen pomo ehdotteli yhteistä saunailtaa,alaiset olivat kaikki naisia.Pervo sanoimme me.

Vierailija
85/113 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 17:45"]

Minä unohdin ensin, että tämän palstan mammathan istuu työpaikkojensa miesten kanssa jatkuvasti saunassa ja mitään ei tapahdu.

Niin ja heidän mielestä sekin on ihan normaalia, että heidän 15v tytöt saunoo isänsä mieskavereiden kanssa ja sekin on aivan luonnollista.

Ollaan hei niin vapaamielisiä ja ei aikuiset miehet tiiraa nuorten tyttöden pildeä ja tissejä, koska on tasavertaista saunoa alasti porukalla.

Eniten huvittaa nämä palstamammat, jotka illanistujaisissa ja mökillä reteesti tunkee miespuolisten tuttujensa ja sukulaistensa kanssa muutaman kaljan jälkeen saunaan, kun se on luonnollista ja ikinä ei miehet tiiraa heitä.

Hihiii, ja sitten ollaan niin inkupinkuinnoissaan, kun on uskallettu olla vähän rohkeita ja kaljan voimalla saunoa firman miestyökavereiden ja kaveriperheiden miesten näkösillä, tshihiiiii:)

[/quote]

Vitsit mulla meni nauruhermot!!  =D

Vierailija
86/113 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Emmä oikeesti voi lukea tota enää,nauran vaan.On niin hyvin kirjotettu!

Vierailija
87/113 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 17:55"]

Jaa, tuskin suuttuisin. Olen itse saunonut miesten kanssa muutamassakin tilanteessa, olen miesvaltaisella alalla joten työporukoissa suurin osa on miehiä. Kerran olin ainoa nainen, saunoja oli kaksi eli sain toisen kokonaan itselleni, mutta sanoin miehille että jos joku uskaltaa tulla naisten puolelle niin toivotan tervetulleeksi koska yksin saunominen on vähän tylsää. Muutama sitten tulikin, sinkkuja ja varattuja molempia, oli oikein hauskaa enkä ainakaan itse tiiraillut ketään "sillä silmällä". Jos joku minua, niin eipä se ole minulta tai muiltakaan pois.

Toisen kerran kukaan muista naisista ei halunnutkaan mennä saunaan, joten miehet menivät lauteille ja tajusin, etten pääse ollenkaan saunaan jos en mene heidän kanssaan (kello oli sen verran paljon että miesten jälkeen ei olisi onnistunut). Muuten olisin jättänyt väliin, mutta oli aivan ihana (puu)rantasauna joihin harvoin pääsen. Pomoni käski mennä sinne vaan. Kysyin siis miehiltä, olisiko ok jo tulen mukaan, päästivät. Laitoin vielä uikkarinkin päälle että kukaan ei häiriintyisi, itse en edes ilman piilareita nähnyt mitään yksityiskohtia. Tosin huomasin, että pari sellaista miestä jotka eivät olleet paikalla kun kysyin asiaa ehkä hieman kiusaantuivat ja lähtivät aika pian pois. Se kyllä vähän harmitti, joten toisten en taida mennä.

[/quote]

Uikarit päällä? *reps ja kops* Olet kunnon lapsellinen tirkistelijä.

Vierailija
88/113 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mies alkaa jo leppyä mulle... Siis siitä, että pahoitin hänen tekemisistään mieleni.

ap

Vierailija
89/113 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunominen EI kyllä sovi työympyröihin.

Vierailija
90/113 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, vaan olisin järkyttynyt. Mieheni kulttuuriin ei kuulu saunominen, joten olisin enemmän kuin yllättynyt...

Vierailija
91/113 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauno sinä jonkun hyvännäköisen miehen kanssa ja kerro tilanteesta miehellesi.

Minäkin suuttuisin, koska tuollainen on mielestäni asiatonta.

Vierailija
92/113 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en piittaisi oman mieheni kohdalla asiasta, mutta ymmärrän, että tuo on monista sopimatonta. Eikä ole mitenkään "väärin" loukkaantua tuosta.

Ajattelin asiaa, ja mua toi ei haittaisi siksi, että mun mies on aivan äärimmäisen sokea naiskauneudelle. Ei ikinä vaikuta katselevan naisia kadulla, tv:ssä, jne..

Vierailija
93/113 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on todella outoa, että ap:n mies loukkaantui siitä että ap pahoitti mielensä. Suhtautuko ap miehesi useinkin noin, että ei osaa käsitellä sitä että sinulla on paha mieli? Jos ei, niin mulla alkaisi hälytyskellot soida. 

Ja kyllä, mä olisin loukkaantunut jos mieheni saunoisi jonkun naispuolisen työkaverinsa kanssa alasti. Mulle on ihan sama onko se paikk sauna vai joku muu tila, joten todella käsittämätöntä näytellä itseään jollekin naiselle tai sallia että nainen itse on ilkosillaan. En todellakaan ole mikään sekasaunoja eikä miehenikään, joten todella tyrmistynyt olisin,

Vierailija
94/113 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo itse sekasaunoja yleensä, enkä sellaisia tilanteita järjestä, ja naistensaunan valitsen aina jos on mahdollista, mutta olen ollut tilanteissa, joissa asiasta ei ole itse voinut ns. valita. Eli joko saunot siinä seurassa mitä saunassa on (sekasaunassa), tai et ollenkaan. Ja mä rakastan saunomista, siis saunon, enkä silloin ota siitä ongelmaa. Oon myös itse saunassa ilman silmälaseja kait niin sokea, etten tajua muidenkaan mitään näkevän. En siis tiiraile itse, enkä oo kuvitellut miestenkään tiirailevan. Eikä ainakaan mun huomaten oo tiirailleet. Sekasaunassa on kans aina ollut ihan neutraali tunnelma, ei mitään virityksiä. Ei mulla seksi oo saunassa mielessä, mitenkään, saunominen on saunomista. Mut ei alaston keho yleensäkään vielä mitään seksiä tai seksikästä oo. Pisti nyt miettimään, että pitäisikö miehiltä kyseisessä tilanteessa ensin varmistaa, että ovat varmasti sinkkuja?? En kyllä kehtais... :D 

Vierailija
95/113 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joiden mielestä on ok käydä saunomassa vastakkaisen sukupuolen kanssa,vaikka on varattu.Mitä sitten,kun ja jos saunaan tulee mies seisokin kanssa?Jutellaanko siitä huolimatta säästä?Ollaanko ihan muuten vaan ja saunotaan?vai kävelläänkö naama punaisena pois?Jäädäänkö tuijottamaan ja huomautetaan asiasta?Käydäänkö kiinni?

Vierailija
96/113 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään suuttuisi. Miten musta nyt tuntuu, että moni sekoittaa aivan täysin saunomisen ja seksin toisiinsa? Mitä pahaa siinä on, jos istuu lauteilla, viskoo vettä kiukaalle ja jauhaa työasioista?

Ymmärtäisin suuttumisen, jos se alasti työasioista puhuminen tapahtuisi makiuuhuoneessa, mutta että saunassa. Siellä alasti oleminen on aivan normaalia. Ja normaalia on sekin, että saunassa käyvät niin miehet, kuin naisetkin. Myös sekaisin.

Ehkä mä sitten olen lesbo (kuten tuolla joku jossakin viestissä asian ilmoitti) kun en kiihotu siitä, että vieressäni siellä saunan lauteilla istuu hikinen, miespuolinen työkaveri. Viimeisten tietojen mukaan olen kuitenkin miehen kanssa naimisissa ja omaan hänen kanssaan aktiivisen seksielämän, joten ihan en siihen lesbomuottiin istu.

Ennemminkin näkisin asian niin, että on vähän hassua, jos kiihottuu hikisestä työkaverista, joka istuu muna löysänä saunanlauteilla ja jauhaa työasioista. Mitä eroottista siinä muka on?

Vierailija
97/113 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaa mikä ero on istua alasti työkaverin kanssa sängyllä/sohvalla ja jutella vain työasioista,verrattuna saunaan?

Vierailija
98/113 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko, joka haluaa itseään tiirailtavan. Tyrkky, joka ei ymmärrä, ettei kaikki miehet ole kiinnostuneita hänen tisseistään ja vapaamielisyydestään.

Noloa todella tuolta yhdeltä mennä ainoana miesten kanssa saunaan, niin että osa miehistä joutuu lähtemään pois, kun ei halua yhteissaunaa naisten kanssa.

Sitten on toki ryhmä, ketkä ei halua miesten olevan keskenään, vaan haluavat kyttäämään niitä jopa saunaan, ettei ne pääse juttelemaan omia juttujaan.

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 17:58"]

Kuka oikeasti haluaa lähteä pomon ja työkavereiden kanssa yhteissaunaan?Kaverit ja työkaverit erikseen.Meillä kanssa yksi miespuolinen pomo ehdotteli yhteistä saunailtaa,alaiset olivat kaikki naisia.Pervo sanoimme me.

[/quote]

Vierailija
99/113 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuvittele sellainen kananpersetukkainen (punainen tietenkin), ylipainoinen palstamamma, kenellä on mustat ja paksut laatikkolasit nenällään, kun hän on hieman rohkea.

Tunkee saunan eteiseen ja huikkaa kaljoissaan, että eihän teitä miehiä haittaa, koska alastomuushan on luonnollista. Sitten hirinää ja tirskustaa. Sen jälkeen kiskotaan läskien päältä xl-koon tunika ja legginssit ja rohkeasti tungetaan miesten keskelle. Nauretaan räkäisellä ja kännisellä äänellä, että "mää oon aina tullu toimeen niiiin hyvin miesten kans, akat vain puukottaa toisia selkään, mutta mieshten keshken on aina niiin reilua "hik". Mää oon aina ollu shillai hyvä jätkä miesten joukossa ja koshkaan ei miehet ole tiiranneet mun tishejä "kourii ja nostelee samaan aikaan velttoja tissejään ja tunkee nännejä viereisen miehen nenän eteen*"

Joko aaveemamma saa mulkkua joka reikään tai sitten ei. Jos joku yrittää jotain, mamma kirkuu kauhuissaan, että mitä epätasa-arvoa ja mitä sikoja, hän on hyvä jätkä ja halus vain saunoa tasa-arvoisesti, miehet on sitten sikoja.

Jos kukaan ei yritä mitään, aaveemammaa vituttaa, mutta menee sitten muiden naisten joukkoon ja kehuu, kuinka on rohkea ja alastomuus on luonnollista ja hän on aina ollut miesten kans kaveri ja vähän sillai kuin hyvä jätkä. Että miksi te muut naiset olette niin vanhoillisia, että ette tulleet miesten kanssa saunaan. 

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 17:45"]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
100/113 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan suuttuisi. Toisen näkeminen alasti tai itsensä näyttäminen alasti ei ole minun silmissäni minkäänlaista pettämistä. En koe sitä mitenkään epämiellyttävänä ajatuksena. 

En näe tuossa mitään suuttumisen aihetta. 

Tiedän kuitenkin, että jos tilanne olisi toisinpäin, miehelleni olisi todella tukala ajatus että minä olen ollut alasti toisen miehen silmien edessä. En siis itse saunoisi toista sukupuolta olevan kanssa varsinkaan kahdestaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan