Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko jos miehesi saunoisi toisen naisen kanssa?

Vierailija
16.03.2013 |

Siis suuttuisitko tai pahoittaisitko mielesi?

Meillä siis tämä tilanne. Miehellä oli viikolla muutaman firman yhteinen illanvietto. Mieheni oli mukana ainoana miehenä sairastapausten takia. Kaikki naiset olivat käyneet ekana saunassa ja mieheni meni saunaan naisten jälkeen. Yllättäen kuitenkin yksi toisen firman nainen oli mennyt vielä mieheni kanssa saunaan. Olivat siinä sitten kuulema saunoneet ja jutelleet työasioita.

Mies kertoi tämän minulle ja suhtautui asiaan huumorilla. Minä pahoitin mieleni, koska mielestäni tuollein vierasten naisten/miesten kanssa ei saunota. Mies sitten suuttui minulle, kun minä pahoitin mieleni.

Itse olisin tuossa tilanteessa pyytänyt toista poistumaan saunasta, kun ei ollut enää naisten vuoro ja jos hän ei olisi poistunut niin olisin itse poistunut. Mieheni mielestä hän ei voinut käskeä naista pois saunasta.

Mies ei ymmärrä miksi minä olen pahoittanut mieleni ja vihoittelee minulle.

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olisin sujut asian kanssa.

Vierailija
102/113 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla on kova tarve olla "hyvä jätkä" ja siihen kuuluu myös tarkoituksellinen tunkeminen miesten seuraan. Itse miesvaltaisella alalla ja olen totaalisen kyllästynyt koviin jätkiin jotka haukkuvat kaikki muut naiset - ne nimittäin ovat kaikkein pahimmat juoruakat ja loppujen lopuksi niiden miestenkin kanssa haluavat vain haukkua muita naisia, joissa ei ole heidän mielestään tarpeeksi munaa. Saunaan tunkeminenkin miesten kanssa on tätä samaa ajattelumaailmaa ja luultavasti ennalta harkittu. 

En tykkäisi, enkä halua saunoa miesten kanssa vaikka olenkin miesvaltaisella alalla. Haluan oman rauhan saunaan.  Muut naiset saisivat olla, mutta minä olen omassa firmassani ainoa nainen. Selkeästi asia on kuitenkin vaivannut miestäsi, kun hän on sen kertonut - luultavasti halunnut kertoa ennenkuin kuulet väritettyjä juttuja muilta. 

Kysy tosiaan mieheltäsi, hyväksyisikö hän vastaavan sinun kohdallesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ollut aika vaikeaa minun tunteitten kohtaaminen, varsinkin niitten negatiivisten. Hän on ollut nyt viikonlopun kouutuksessa toisella paikkakunnalla ja eilen alkoi sitten tulla jo ihan mukavia tekstiviestejä. On nyt tahollaan miettinyt tätä asiaa ja minusta tuntuu, että hän voisi nyt jopa ymmärtää miksi olen mieleni pahoittanut.

ap

Vierailija
104/113 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin suuttuisin tai loukkaantuisin. Minä en ymmärrä sekasaunomista ollenkaan enkä edes saunailtoja enkä ylipäätään saunomisen tärkeyttä kaikissa kissanristiäisissä.

Vierailija
105/113 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä katson sopivaksi saunoa alasti vain muiden miesten (ei homojen) tai omien perheenjäsenten (vaimon ja alle murkkuikäisten lasten) kanssa.

Naistenvuorot on ihan erikseen...

Vierailija
106/113 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 11:02"]

Kyllä todellakin suuttuisin tai loukkaantuisin. Minä en ymmärrä sekasaunomista ollenkaan enkä edes saunailtoja enkä ylipäätään saunomisen tärkeyttä kaikissa kissanristiäisissä.

[/quote]

Tässä ehkä se ero, ettei kaikille saunominen ole tärkeää tai mukavaa, ollenkaan, ei kaikki sauno kotonaankaan, miksi siis pitäisikään saunoa kissanristiäisissä? Toisille se taas on yksi niistä elämän parhaista puolista. Eikä kaikilla näilläkään sitä omaa saunaa ole, ja sauna jossakin on silloin vain ja juuri sauna ja mahdollisuus saunoa. Ei sen kummempaa hihitystä tai kikatusta tai takaa-ajatuksia miesten tai naistenkaan suhteen. 

Vierailija
107/113 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahto manulla muna suorana olla ja maralla?

Vierailija
108/113 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työporukassa sekasaunat kuuluvat yhteisöllisyyteen.

Vierailija
109/113 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työporukassa sekasaunat kuuluvat yhteisöllisyyteen.

Eivät todellakaan kuulu.

Vierailija
110/113 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajan mies vieläkin harrastanut saunomista muiden naisten kanssa?

Vierailija
111/113 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi. Miehellä on kavereita, molemmista sukupuolista ja usein ollaan koko porukka saunassa keskenään. Se on SAUNA, ei mikään panohuone.

En ole koskaan ymmärtänyt näitä mustasukkaisuushommia, mutta ehkä mussa on jotain vikaa. En oikein kunnolla edes tiedä mitä se sana tarkoittaa. Jos mua petettäisiin, olisin loukkaantunut/surullinen. En mustasukkainen?

N39

Vierailija
112/113 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli rehellinen ja sinä suutuit. Huono juttu. Eipä kerro jatkossa sulle mitään vastaavia juttuja.

Yleensä saunassa ollaan alasti. Eikä siellä panemaan pysty, nimimerkillä monta kertaa yrittänyt.

Tietysti sekasaunat on ok! Mitä se haittaa! 

Vierailija
113/113 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja täällä on tyhmää porukkaa niin helvetin tyhmää että mulla tippuu ha,pahat suusta kun vaan ajattelenkin teitä, täälläkin sellaisia ajatusten helmiä että voi ristus. 

Eikö teillä todella mahdu sinne päähän mitään muuta kuin voi nyyhkis mun mies näki toisen naisen alasti ja tyrkkyhorot vaan saunoo miesten kanssa vaikka kunnon miehiä ahdistaa tyrkkyhorot joita kaikki miesten kanssa saunovat naiset on. 

Minkälaiset yksiaivosoluiset miehet teillä on? Ja onko niin että teillä itsellä on puolikas aivosolu ja sitten tissit ja pimpsa jotka näyttelee selvästi merkittävämpää roolia teidän elämässä kuin ne aivot. 

Te laskette ihmiskunnan tasoa ihan pelkällä olemassaolollanne, low lifes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi