Brasilialaiset naiset ovat kauneimpia (minun jälkeeni :)) sanoi mieheni. Aasialaisia inhoaa.
Kommentit (58)
Maailman halvimmat kauneusleikkaukset. He käy niissä niinkuin suomalaiset hammaslääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Brassinaiset eivät keskimäärin ole kovin kauniita. Mutta helppoja ovat. Ja ulkkareitten perässä. Taitaa brasilia olla lattareitten suomi.
Olen käynyt kyseisessä maassa joten näkemys ei perustu vaan mielikuviin.
Brasseissa ja myös meksikolaisissa naisissa on ripaus maskuliinisia piirteitä, mikä ei minuun vetoa. Muistan vielä takavuosien miss unversumkisat, miten filippiiniläinen kaunotar vei kruunun maskuliinisen kuubalaisen missin päästä, kun hänet oli virheellisesti jo julistettu voittajaksi. Filipiiniläinen oli huomattavasti häntä kauniimpi.
Miks siun mies inhoo aasialaisia? :o Miust vaikuttavat ihan mukavalta poppoolta. :) Ja mikä tuo brassi juttu o? :D Vai onko nii, et meijän miesten tulisi pitää brasseja kauniimpina? En tiiä mikä maku muil miehil o, mut miust suomalaiset naiset o söpöimpiä koko maailmassa. :) Kauniilla ja söpöl o ero, ja miust söpö on mielyttävämpi. Brasseista en osaa sanoa, miust liian muodokkaita. Tykkään hoikista ja pienistä niistä ja siitä. Aasialaiset o miust söpöjä, mut Suomes tuntuu, et miehel ei sais olla aasialaista, ku heti tuntuu alkavan puheet. Vähä outoa, et miehes teki tuollaisen vertauksen. :D En mie ainakaa vois sanoo mahdolliselle tyttöystävälle, et hei, die oot söpömpi kui tuon valtion naiset. Mut kukin tavallaan. :) Päivän jatkoi. M25
Aasiassa on satoja miljoonia naisia. Miten hän voi inhota heitä kaikkia, kun ei hän millään voi heitä kaikkia tuntea? Ei taida olla miehesi penaalin terävin kynä?
Brasilialaisista osa on aasialaistaustaisia. Mutta palstalla on jopa väitetty, ettei mustat voi olla latinoita. Ei tajuta, millainen väestö Brasiliassa on.
Vierailija kirjoitti:
Hei minunkin eksä inhosi aasialaisia :D ei siis mitenkään vihannut inhonnut, ei vaan pitänyt kauniina/seksikkäinä yhtään.... Makunsa kullakin! :)
Muistan vaan hänen ihmetelleen joidenkin miesten intoa aasialaisnaisia kohtaan
Ollaanpas palstalla taas naiiveja. Jos aasialaisnaiset ovat tulleet oman naisystäväni kanssa puheeksi, olen itsekin aina vakuutellut että eivät ne minun silmääni viehätä, sellaiset mudottomat pikkutytöt... vaikka oikeasti pidän sikäläisiä naisia oikeina jumalattarina. Ellette ole käyneet läpi miestenne nsfw-selaushistoriaa on hyvin todennäköistä että teidänkin tossukkamiehenne vain sanovat sen mitä tietävät teidän haluavan kuulla...
Vierailija kirjoitti:
Aasiassa on satoja miljoonia naisia. Miten hän voi inhota heitä kaikkia, kun ei hän millään voi heitä kaikkia tuntea? Ei taida olla miehesi penaalin terävin kynä?
Aasiassa on yli 2 miljardia naista. Kaksi kolmasosaa kaikista ihmisistä on aasialaisia. AP:n mies inhoaa kahta kolmasosaa kaikista maailman naisista.
No, on se silti vähemmän kuin perus av-mammalla, joka vihaa jokaista maailman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei minunkin eksä inhosi aasialaisia :D ei siis mitenkään vihannut inhonnut, ei vaan pitänyt kauniina/seksikkäinä yhtään.... Makunsa kullakin! :)
Muistan vaan hänen ihmetelleen joidenkin miesten intoa aasialaisnaisia kohtaanOllaanpas palstalla taas naiiveja. Jos aasialaisnaiset ovat tulleet oman naisystäväni kanssa puheeksi, olen itsekin aina vakuutellut että eivät ne minun silmääni viehätä, sellaiset mudottomat pikkutytöt... vaikka oikeasti pidän sikäläisiä naisia oikeina jumalattarina. Ellette ole käyneet läpi miestenne nsfw-selaushistoriaa on hyvin todennäköistä että teidänkin tossukkamiehenne vain sanovat sen mitä tietävät teidän haluavan kuulla...
Tämä. Seksuaaliset mieltymykset syyniin. Samoin reissutyössä Aasiassa kävijöiden some-tilit. Sieltä kun alkaa löytyä pikkuystävätärtä LinkedIn:stä ja Facebookin kamuista täysin alaan liittymättömästi, niin kyllä: sinua kusetetaan. Vientiin hakeudutaan ”syistä”.
Vierailija kirjoitti:
Miks siun mies inhoo aasialaisia? :o Miust vaikuttavat ihan mukavalta poppoolta. :) Ja mikä tuo brassi juttu o? :D Vai onko nii, et meijän miesten tulisi pitää brasseja kauniimpina? En tiiä mikä maku muil miehil o, mut miust suomalaiset naiset o söpöimpiä koko maailmassa. :) Kauniilla ja söpöl o ero, ja miust söpö on mielyttävämpi. Brasseista en osaa sanoa, miust liian muodokkaita. Tykkään hoikista ja pienistä niistä ja siitä. Aasialaiset o miust söpöjä, mut Suomes tuntuu, et miehel ei sais olla aasialaista, ku heti tuntuu alkavan puheet. Vähä outoa, et miehes teki tuollaisen vertauksen. :D En mie ainakaa vois sanoo mahdolliselle tyttöystävälle, et hei, die oot söpömpi kui tuon valtion naiset. Mut kukin tavallaan. :) Päivän jatkoi. M25
Kaikki eivät ole kilttejä kaikille, ei edes aasialaisille tai hamstereille. Jotkut puhuvat tökerösti omalle tyttöystävälleenkin. Voi voi.
Minä tykkään molemmista. Jos olisin mies, tykkäisin silti molemmista. Miehenä on hyvä olla kaikkiruokainen.
Eivät ole kauniita. Naama pilaa muuten ok tapauksen
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ole kilttejä kaikille, ei edes aasialaisille tai hamstereille. Jotkut puhuvat tökerösti omalle tyttöystävälleenkin. Voi voi.
Minä tykkään molemmista. Jos olisin mies, tykkäisin silti molemmista. Miehenä on hyvä olla kaikkiruokainen.
Nii, miust kylläkin tyttöystävälle ja poikaystävälle tulisi puhua kiltisti ja kunnioittavasti, vaikka olisi riitoja tai olisi surullinen. Nimittelyy ja tiuskailuu en voi ymmärtää. Tää keskustelun aihe oli kyl vähä häiritsevä, ku itelleni ulkonäölle ei oo merkitystä. Tai kansallisuudelle! Tai eettisille taustoille sun muille. Tottakai miul, ku kaikil muilki, o mieltymyksii. :) Mut ei ne mee luonteen edelle, ainakaa miul. M25
Tässä ap:lle pari esimerkki aasialaisesta kauneudesta. Voi olla haastavaa pistää brassilla paremmaksi.
https://news.abs-cbn.com/life/12/17/18/what-miss-universe-catriona-gray…
https://www.imdb.com/name/nm1382936/mediaviewer/rm1639187456
Onko miehesi rasisti? Miksi helvetissä hän inhoaa aasilaisia? Siis mitä helvettiä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan vaan hänen ihmetelleen joidenkin miesten intoa aasialaisnaisia kohtaanOllaanpas palstalla taas naiiveja. Jos aasialaisnaiset ovat tulleet oman naisystäväni kanssa puheeksi, olen itsekin aina vakuutellut että eivät ne minun silmääni viehätä, sellaiset mudottomat pikkutytöt... vaikka oikeasti pidän sikäläisiä naisia oikeina jumalattarina. Ellette ole käyneet läpi miestenne nsfw-selaushistoriaa on hyvin todennäköistä että teidänkin tossukkamiehenne vain sanovat sen mitä tietävät teidän haluavan kuulla...
Tämä. Seksuaaliset mieltymykset syyniin. Samoin reissutyössä Aasiassa kävijöiden some-tilit. Sieltä kun alkaa löytyä pikkuystävätärtä LinkedIn:stä ja Facebookin kamuista täysin alaan liittymättömästi, niin kyllä: sinua kusetetaan. Vientiin hakeudutaan ”syistä”.
Sulla selkeästi löytyy kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla selkeästi löytyy kokemusta.
Kyllä, olen kusimulkun uhri.
Miksi miehesi inhoaa aasilaisia? Rasistit ja seksistit helvettiin. Miksi olet noin ryhmän miehen kanssa?
N27
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehesi inhoaa aasilaisia? Rasistit ja seksistit helvettiin. Miksi olet noin ryhmän miehen kanssa?
N27
No ei inhoa vaan himoitsee hulluna. Harhauttaa typerää ap:tä. Perus psykologiaa. Kun äijän onanointihistorian kävisi läpi, ei sieltä muuta löytyisikään. Luultavasti myös käyttää thaihierontaa. Joidenkin vaimot ovat tyhmiä.
Tämä ketju ällöttää mua. Onko naiset oikeasti pelkkiä esineitä?
N24
Ap:n mies ei ilmeisesti tajua, että brasilialaisiin kuuluu myös aasialaistaustaisia. Brassit ei ole mikään oma rotunsa vaan maan asukkaat edustavat kaikkia mahdollisia etnisiä taustoja.