Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ennen häissä avioparia heitettiin riisin, kauran, ohran tai rukiin siemenillä?

Vierailija
30.04.2026 |

Nykyisin tiedetään että että viljan siemenet ovat luontoon päätyessään haitallisia ja vahingollisia luonnolle eikä niitä sen takia pidä levitellä, heitellä ja viljellä luontoon ja minkä takia tuo vanha hääperinne lopulta sitten päätettiin lopettaa ja tavallaan kiellettiin täällä Suomessa, mutta minkä takia niitä edes heitettiin päin avioparia ja mistä moinen tapa sai alkunsa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et osaa käyttää Googlea?

Vierailija
2/6 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleko ei kerro tätä? Ihan samalla vaivalla itse googletat kuin kirjotat aloituksen palstalle ja odotat, että joku toinen googlettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googleko ei kerro tätä? Ihan samalla vaivalla itse googletat kuin kirjotat aloituksen palstalle ja odotat, että joku toinen googlettaa.

Ei, Google ei valitettavasti kerro tätä, sen sijaan Google haun tekoäly antaa hakutulokseksi sekavia ja irrelevantteja hakutuloksia ja mainoksia sen takia että hakukyselyssä on mainittu sanat riisi ja häät

Vierailija
4/6 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykset pitäisi olla laittomia tai ainakain kielletty asiattomia tällä palstalla. Ne vain osoittaa ja paljastaa kuinka tyhmiä jotkut ihmiset ovat jos he eivät tiedä itse tiedä tai OSAA KÄYTTÄÄ GOOGLEA vaan pitää tahalleen ärsyttää ja häiritä muita esittämällä tyhmiä kysymyksiä kun voisivat olla hiljaa ja kyselemättä.

Vierailija
5/6 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, Google ei valitettavasti kerro tätä, sen sijaan Google haun tekoäly antaa hakutulokseksi sekavia ja irrelevantteja hakutuloksia ja mainoksia sen takia että hakukyselyssä on mainittu sanat riisi ja häät

Googlasin "häät risin heittäminen" ja heti toinen osuma kertoi siitä perinteestä.

Nyt saat ap itse kokeilla

Vierailija
6/6 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisissä bride-häisdä heitetään siemennesteet morsiamen päälle ja sisään ja sulho ne nuolee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme