Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon aiemmin heräät ennen töihinlähtöä? Mä jopa 5 min.

Vierailija
15.03.2013 |

Mulla on taas mennyt ihan plörinäks tää mun aamu-unisuus. Tänäänkin taisin nousta sängystä 5-10 min ennen kun piti jo olla ovesta ulkona... Mä en voi sille mitään. En vaan pääse sängystä ylös ennenkuin on pakko. Oon aatellu, että jos olisin kotona (työtön), oisin varmaan sängyssä klo 12 asti... Laitan herätyksen kyllä soimaan ajoissa, mutta en vaan pääse sängystä ylös. Muita?? Mikä auttaisi? Sitte kun olen jalkeilla, ei mulla enää oo ongelmaa. Teen pisun, hammaspesun ja heitän vaatteet niskaan (vaatteet ja kassi valmiina). Vähän ripsarii ja ovesta ulos.

Mun tavoite olis nousta sängystä 15 min ennen lähtöä. Mut viime aikoina ei oo onnistunut. Jos oon töissä eka (asiakkaille oven avaaja), niin sitten olen stressissä ja nousen ajoissa ja oon töissä varmasti ajoissa.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15min ennen lähtöä. Puen, kusen ja menen-lähtö.

Vierailija
2/80 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5-2h vähintään. ei lapsia, ei mitään, silti näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on herätys puoli tuntia ennen kuin pitäis lähteä, sitten torkutan 5min välein viimeisille minuuteille asti. 5-10 min ennen pakollista lähtöaikaa nousen ylös, käyn vessassa, puen, pikapissatan koiran ja hyppään autoon. Jos auto on tönkköjäässä myöhästyn töistä.

Vierailija
4/80 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti ennen lähtöä nousen. Ihan rauhassa syön aamupala, käyn suihkussa, puen. 15-30 minuuttia jää aikaa lukemiseen vielä ennen lähtöä. Jos en saa aamulla ihan rauhassa heräillä, niin päivä ei lähde ollenkaan käyntiin.

Vierailija
5/80 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen ja nelonen!!! Luulin olevani ainoa, ihanaa tietää etten ole. Töissä en tietenkään kellekään kehtaa kertoo asiasta... ;)

Vierailija
6/80 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti, koska täytyy saada lapsi ylös sängystä, pukemaan ja syömään aamupala.

Itelleni riittäis 20  min.

Vierailija
7/80 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herään aamuisin klo 5.15, jotta olisin töissä klo 7.00. Sitten hörppään kupin kahvia, koirat ulos klo 5,30, jonka jälkeen pesut ja lisää kahvia. Usein herään n. 10 min ennen tuota herätyskelloa. Mulle aamuherätykset ovat helppoja, ja oikein odotan tuota kesäaikaa. Parin viikon päästä saamme siirtää kelloa tunti eteenpäin. Jeeeee !!!!!!

Vierailija
8/80 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 22:14"]

1,5-2h vähintään. ei lapsia, ei mitään, silti näin.

[/quote]

Sama täällä :)

Vierailija
9/80 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt koko ajan pidemmäksi tuo aika, joskus oli 10min, sitten 20, nyt lähentelee jo puolta tuntia. Enkä siis nouse mitenkään aiemmin kuin ennen, menen vain myöhemmin töihin. Vanhemmiten näköjään hidastuu.

Vierailija
10/80 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, että akat rumia haisevia törkymöykkyjä. Mä käyn aamulla suihkussa, pesen hiukset, pieni meikki ja puhtaat vaatteet. Herään 1h15min ennen kuin lähden kotoa. Mulla myös kolme lasta, 10v 12v 14v ja nekin siinä sivussa hoitavat itse itsensä kuntoon ja syövät aamupalansa, mä en niitä laita. Mies herää, kun herää, tekee kotoa etätöitä.

Ja aina ole ajoissa töissä tai tapaamisessa

Vierailija
11/80 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntia ennen jos lähden yksin, tunti 15 min ennen jos herätän lapset.

Vierailija
12/80 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 tuntia (paitsi etten mene töihin vaan ulkoilemaan, kun olen hoitovapaalla). Olen itsekin hidas, ja siihen päälle vielä vauvan ja 3v:n aamutoimet... Käyn kyllä aina pesulla, joogaan ja meikkaankin vähän, mutta pelkästään itselleni tarvitsisin aikaa ehkä tunnin tai vähän enemmän.

Vierailija
13/80 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydyn iltaisin saunassa tai suihkussa. Laitan aamulla puhtaat vaatteet. En ole haiseva mörkö!! :)

Meikkiäkään ei tarvi paljoo, jos on iho kunnossa ja kestoripset ja kulmat sekä helppo hiusmalli :)

t. ap

Vierailija
14/80 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herään noin 30-35 min ennen töihin lähtöä. Aamulla käyn suihkussa, laitan hiukset, meikkaan ja puen. Sitten lähden töihin- 

Vierailija
15/80 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua...taidan olla sitten ainoa seko...nousen 3,5-4h ennen lähtöä....kun aamulla on niin kätevä ennen koiran lenkitystä ja suihkua siivota,imuroida ja pestä pyykkiä....minimi on 1,5h mut sit alkaa jo ahdistaa...illalla menisin kyl nukkuun jo kahdeksalta...;0)

Vierailija
16/80 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua...taidan olla sitten ainoa seko...nousen 3,5-4h ennen lähtöä....kun aamulla on niin kätevä ennen koiran lenkitystä ja suihkua siivota,imuroida ja pestä pyykkiä....minimi on 1,5h mut sit alkaa jo ahdistaa...illalla menisin kyl nukkuun jo kahdeksalta...;0)

Vierailija
17/80 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Ettekö tosiaan käy suihkussa aamulla (ja illalla tietysti myös)? Hikoatte yöllä ja sitten kuljette ihmisten ilmoilla likaisena ja haisevana? Naisihmiset vielä.

Vierailija
18/80 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen herätys on 1h 20 min ennen lähtöä. En luota torkkuihin, vaan olen tallentanut kaksi "torkkua" erillisinä herätyksinä 10 min välein. Nousen siis, kun lähtöön on 1h. Käyn suihkussa, harjaan hiukset, meikkaan ja puen. Tässä vaiheessa on lähtöön 20 minuuttia. Teen pika-aamiaisen ja syön (tyypillisesti sardiinipurkillinen, keitetty kananmuna ja vähän salaattia). Lopuksi jää noin 5 min, jonka käytän illan sotkujen siivoamiseen.

Vierailija
19/80 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sardiinipurkki? Luojan tähden, tulisi yrjö jos pitäisi edes yrittää saada alas jotain öljyistä kalalle haisevaa tököttiä heti aamusta.

Vierailija
20/80 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 23:51"]

[/quote]

Wautsi, olet ihanin, Jos mäkin heräisin 3,5 - 4 tuntia ennen lähtöä ja tekisin samat hommat kuin sä, niin heräisin tuossa about n.01.40 - 02.10, siitä sitten imurit ja pyykkikoneet päälle jne, ja naapurit kiittäis :D

No, vitsi vitsinä. Mutta noille aamusuihkuilijoille sanoisin sen, että kerrostalossa ei TODELLAKAAN voi mennä kokosuihkuun jotain klo 04.00, jotta ehtii pestä pitkät hiukset, kuivua ja käyttää koirat lenkillä niin että on töissä klo 7.00. Joten haiskoon sitten, jos ei iltasuihkut ja aamupesut vältä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän