isoveli tappoi pikkusiskot!!! kotkassa
Kotkan eilisen surmatyön uhrit olivat 1991 ja 1993 syntyneitä tyttöjä. Poliisin mukaan epäilty on tyttöjen vuonna 1986 syntynyt isoveli.
Kommentit (50)
Enkä ole osannut tästä ajatuksesta vielä luopua.
Tyttö oli raivoisan mustasukkainen ja poikani ei osannut käsitellä tätä tunnetta. Harva 16v osaakaan, kun kyseessä on parisuhteen opettelu.
Tästä olen psykologini kanssa puhunut.
Toki on niin ettei se tyttöystävä ole juridisesti syyllinen. Hänet vaputettiin yllytyssyytteestä jo aiemmin. Eikä tässä ole muitakaan juridisesti syyllisiä kuin poikani, mutta moraalisella tasolla niitä on muitakin.
41
Tyttö pitää poikaa pihdeissään koko ajan. On mustasukkainen ajasta jonka poika on kotona perheensä parissa. Soittaa 15 min. välein koko viikon lopun. Ei usko että poika on kotona äitinsä kanssa. Ei usko vaikka äitikin puhuu puhelimessa että poika on täällä meidän kanssa. Ja niin edelleen.
41
muista että hän on yhä sinun poikasi ja sinä hänen äitinsä, tapahtuipa mitä ikinä hyvänsä. Voimia sinulle kahmalo kaupalla.
Vierailija:
Muistatteko sen tapauksen jossa veli tappoi voimistelua harrastavan siskonsa? Itse muistan hämärästi.
Itse olen ollut poikasi asemassa ja nyt täysin normaali, hyvä ihminen. Sain täyden tuen ja rakkauden perheeltäni kaikesta huolimatta ja se oli korvaamatonta. Toivottavasti voit suhtautua poikaasi kuten äiti lapseensa, sillä hänen tekonsa vaikuttaa tosiaan " hetken mielijohteelta" ja monen sekoittavan asian summalta (mikä ei tietenkään ollut oikein...). Hän ei ole mikään rikoskierteinen huumehörhö, vaan hänellä on varmasti vielä kaikki edellytykset hyvään elämään.
sitä mieltä, että nuoria miehiä/poikia saa pelätä. Ovat ihan holtittomia, hormooniensa ja agressioidensa vietävissä. Lisäksi kantavat pitkään kaunaa. Jos esim. tyttö ei anna, niin hengestään pääsee. Mikä siinä oikein on. Joku raivo niiltä tulee sisältäpäin.
olisivat tapahtuneet USAssa, teilla olisi aivan toisenlaiset kommentit. Johtuu lapimadasta yhteiskunnasta, mita voi odottaa lukutaidottomilta, sivistymattomilta junteilta, sita saa mita tilaa, koko maa on ihan paska jne.
tapauksessa on jotain tosi inhottavaa taustalla. Veli käyttänyt seksuaalisesti hyväkseen pikkusiskojaan ja sitten tappanut, kun ovat uhanneet kertoa. Näin saa pidettyä asian salassa, ennemmin kärsii murhasyytteet ja vankimielisairaalan kuin antaa moisen iljetyksen paljastua...
yhtään veljen tekoa swen enempää puolustelematta olisi kiva jos ei nyt tässäkin lähdettäisi taas esim maddyn tapauksessa vallitsevaan julkiseen lynkkaukseen ilman mitään todisteita.
eiköhän nuo syytökset ja tutkinnan voi huoletta uskoa suomen poliisin ja oikeuslaitoksen käsiin ilman av-juryä...
Väkivalta ja sen raakuus ovat lisääntyneet huomattavasti ja korreloivasti väkivaltaviihteen kera. Ja kaikki tutkimukset osoittavat, että nimenomaan miehet ovat väkivaltaisempia kuin naiset.
Tuntuu pahalta perheen puolesta. Jos poika on vaikka silmittömästi suuttunut nuoremmille siskoilleen...en tiedä. Mutta nimenomaan väkivaltaviihteellä voi olla tällaisissa tapauksissa sellainen vaikutus, että aivot etsivät tosiaan " ongelmatilanteeseen" väkivaltaisen ratkaisun. Mitä enemmän aivoihin on rekisteröitynyt väkivaltaa sitä helpommin ihminen saattaa spontaanisti turvautua väkivaltaiseen tekoon. Varsinkin jos väkivalta on tarjottu viihteenä -- jossa väkivallalla ei ole todellisia seurauksia, vaan sitä tarjotaan vain tuomaan " elämyksiä" ja " viihdykettä" . Ja TV:n saa napin painalluksella kiinni.
Väkivallan tekoja kun ei vain saa tekemättömäksi vaikka työntäisi päänsä puskaan.
Ymmärrän kyllä nro 73 mitä tarkoitat, mutta tämä on vapaa yhteiskunta, jossa jokaisella on (typeryyden laajuudesta riippumatta) oikeus ilmaista mielipiteensä. Ja vatvoa muidenkin ongelmia, vaikka se ei jostain muusta tuntuisi fiksulta.
Jokaiselta meistä löytyy ala-arvoisia kommentteja jokaiseen tilanteeseen, on meistä riippuvaista, miten sananvapauttamme käytämme.
Jokaisella on myös oikeus inhimilliseen heikkouteen, vihaan ja hermostumiseen. Ilman väkivallan tekoja.
pahuudella kuin ehkä psykopaattien osalta. Ja onko siinäkään oikea sana pahuus? Jos ei tunne samoja tunteita kuin muut ihmiset niin mistä se toiminta silloin kumpuaa.
Luulen että todella suuri osa pahuudeksi ymmärrettyä on vain äärimmäistä epätoivoa. Minulla itsellänikin on joskus verenhimoisia ajatuksia silloin kun tuntuu hirvittävän pahalta. Vähän samaan tapaan kuin nurkkaan ahdistettu eläin paljastaa hampaansa.
Kuvitelkaa kun se poika alkaa tajuamaan mitä se on tehnyt ja niitä vanhempia, menetti kaikki lapset kerralla!
oli samalla luokalla tuon 16-vuotiaan kanssa. ollaan shokissa!
toi tuntuu ihan järkyttävältä vaikken perhettä tuntenutkaan. koko ajan asia mielessä ja itkettää...
Vaikka en millään tavalla tunne perhettä.. Mutta missä kohtaa ihmisistä on tullut näin julmia ja vielä nuorista...??
Mun mies on ollut rikollinen, teki " parannuksen" yli 10 vuoden linna-huume-jne kierteen jälkeen.
Hänelle oli joskus yksi vankilanjohtaja sanonut, että on kaksi asiaa, jotka pitää miehen pois linnasta, joko uskoon tulo tai tiukka muija. Mun miehelle osui se jälkimmäinen, eli minä.
Sen verran voisin sanoa sulle vinkiksi, että tosiaan, rakasta lastasi. Hän on mikä on, ja loppujen lopuksi sinulla ei ole valtaa eikä resursseja häntä muuttaa. Se tapahtuu, kun hän on itse siihen valmis, jos tapahtuu.
Se mitä voit tehdä, on tukea poikaasi kaikessa " terveessä" , harrastuksissa, joita hän kenties haluaa harrastaa pois päästyään jne. Mutta älä turhaan yritä auttaa liikaa, en ole ikinä nähnyt, että siitä olisi hyötyä, että äiti järjestelee pojalle opiskelupaikkoja tms.
Toivon teille paljon voimaa tulevassa.