Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluavatko jotkut miehet elää itsenäistä elämää "yksin"?

Vierailija
10.12.2022 |

Ovatko jotkut miehet ikuisesti sitoutumiskammoisia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä ole sitoutumiskammo kummallakaan sukupuolella, ensin ei löydy sopivaa ja sitten on tottunut olemaan yksin, harrastukset vie mennessään, omat tavat on muotoutuneet ja sitten ei enää oikein kaipaa kumppania.

Vierailija
2/16 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hinku joillain on tuputtaa yhtä ainutta elämäntapaa kaikille. Mies, nainen ja muu saa vallan hyvin elellä yksikseen jos se tuntuu hyvältä. Tiedämme, että hamsteri on erakko. Miksei ihminen saa olla, jos tahtoo?

Liian moni elää parisuhteessa tai perheessä, jossa on helvetillistä olla, tai ainakin ihminen kuolee siinä joka päivä vähän ja kostaa sitä sitten puolisolle, vanhemmilleen, lapsilleen, naapurilleen tai vaikka asiakaspalvelutyötä tekevälle tai liikenteessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa kumppanin, kunhan hän olisi mukava, kaunis, valmis seksiin eikä vaatisi romanttisuutta.

Vierailija
4/16 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Itsekseen on helppo olla kun voi kaiken tehdä mieleisekseen. Ei miehet ja naiset tässä kohtaa toisistaan eroa.

LIbidosta, älystä ja mielikuvituksesta sitten kiinni se, miten pahasti seksin ja läheisyyden kaipuu ajoittain vaivaa. Pitemmän päälle siihen älykäs ihminen tottuu ja kuluttaa energiansa johonkin muuhun, josta saa hyvän mielen ja olon. Vaikka lenkkeilyyn tai musiikkiin, mihin kukakin. Hyödylliseen.

Loppujen lopuksi naiminen on vain yksi hauskanpitotapa monen muun joukossa. Mitenkään sitä vähättelemättä, onhan se ihanaa oikean henkilön kanssa kun kaikki menee nappiin.

Vierailija
5/16 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ottaa kumppanin, kunhan hän olisi mukava, kaunis, valmis seksiin eikä vaatisi romanttisuutta.

------> nukke

Vierailija
6/16 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Miksiköhän yksin elävät miehet esitetään usein tai he itse esittävät itsensä onnettomina luusereina? Minä en tarvitse parisuhdetta enkä edes seksiä. Voin tehdä ihan, mitä haluan. Kunpa me "veljet" ajattelisimme tässä niin kuin monet "siskot" kykenevät ajattelemaan.

Vierailija
7/16 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään sitoutumiskammoa jos haluaa elää yksin. Tunnen moniakin ihmisiä, sekä miehiä että naisia, jotka mieluiten asuvat yksin, vaikka olisivat parisuhteessa. Itse olen yksi näistä.

Vierailija
8/16 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö tosissasi? Lapin ja muualla elävät erakot ovat käsite.

Vierailija
9/16 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

------> nukke

No, ei kyllä nukke sytytä. Joku androidi kyllä kelpaisi. Ehkä seuraavassa elämässä.

Vierailija
10/16 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se o pimpin nuolentataitojen heikkoutta.

Vierailija
11/16 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asuttava yksin, ellei löydy huippukaunista luonteeltaan kainoa myötämielistä naista.

Vierailija
12/16 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa naista muuhun kuin seksiin ja sitä saa vaikka rahalla jos ei muuten

Vierailija
13/16 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat yksin säästyäkseen pettymyksiltä. Jotkut ovat yksin koska olisivat pettymys muille. Jotkut ovat yksin muuten vaan eivätkä mieti asiaa kaiken aikaa.

Jotkut ovat jonkun kanssa, koska eivät uskalla olla yksinään. (Veikkaan ap:tä tähän lokeroon, tai ehkä hän on vain hyvin naiivi).

Mutta kun on kaikesta huolimatta yksin, huomaa, että pystyy lähes kaikkeen yksinkin ja että parisuhde on ulkopuoleltamme, vanhoista uskonnollisista normeista meihin syötetty kaava, jota meidän pitäisi noudattaa, mutta jonka perustelut eivät enää toimi.

Ei pidä täyttää maata, ei pidä alistaa toista, ei pidä olla sellainen itseään täynnä oleva miespuolinen ihmispaska, joita pidettiin valtavasti arvossa joskus 3000 vuotta sitten Lähi-Idässä.

Jos kumppanin löytää, se on silkka ihana ihme, josta pitää tajuta olla iloinen joka päivä ja vaalia sitä ystävyyttä. Ei se ole itsestäänselvyys.

Vierailija
14/16 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa naista muuhun kuin seksiin ja sitä saa vaikka rahalla jos ei muuten

Niin sinä luulet, kun et paremmasta tiedä. 

Vierailija
15/16 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin ilmaisisit asian, uskoisin, että löytyisi ns. harjoitusvastustajia.

Vierailija
16/16 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin ilmaisisit asian, uskoisin, että löytyisi ns. harjoitusvastustajia.

Olen ujo enkä ymmärrä mitä tarkoitat 👉👈😶🌫😳