Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1-vuotiaamme sai synttärilahjaksi kummeiltaan vain yhden katselukirjan

Vierailija
11.10.2007 |

Ei mitään muuta. Vaikka kummit ovat varakkaita ja esim. reissaavat paljon. Olisivat jotain kivaa voineet tuoda vaikka jostain matkalta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut valita kummit varallisuuden perusteella lahjojen ostajiksi etkä niinkään kummeiksi...

Vierailija
2/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ole valinnut kummeja varakkuden tai lahjojen perusteella. Menee nykyään kummalliseksi tämä touhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lapsi tainnut osata ajatella, että onpa minulla huonot kummit, kun tuovat näin halvan lahjan, vaikka ovat varakkaita.

Lahja oli lapselle, ei sinulle.

Vierailija
4/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistavat tuoda kunnon paketin ja vaikka jättää sen lomamatkan väliin.

Vierailija
5/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä lahjoista, kun eivät ole tarpeeksi hienoja ja kalliita. Siksi valitsitte " varakkaat kummit, että saisitte paljon hienoja kalliita lahjoja? Mitä leluja yksivuotias oikeasti tarvitsee - katselukirja on just hyvä. Pitääkö aina valittaa joka asiasta?

Vierailija
6/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteuttaisin lahjan pikemminkin heidän tapoihinsa. Antavatko kaikille vaatimattomia lahjoja? Jos näin, niin se on heidän tapansa. Jos taas antavat yleensä kalliita lahjoja, mutta kummilapselleen kuvakirjan, niin minäkin ihmettelisin. Itse kyllä annan kummilapsille jotain ekstraa verrattuna " tavallisiin" synttärilahjoihin.

Vierailija
7/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka johonkin vähän tasokkaampaan tavarataloon

Vierailija
8/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä lahja siis mun mielestä. Miksi ihmeessä pitäisi olla jotain ulkomailta tuotua?

Vierailija
9/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä pinnallisuudella mitään rajaa! Ilmeisesti ootte nää kyseiset ihmiset valinneet kummeiksi juuri siksi kun ovat varakkaita - laskitte sen varaan että lapsi tulee saamaan hienoja ja kalliita lahjoja? Yäk.

Heidän rahansa ei teidän perheelle kuulu ja jos kalliita lahjoja lapsillenne haluatte, ostakaa ne itse - jos ei annetut lahjat kelpaa, niin kertokaa se nyt ihmeessä niille kummeillekin, jotta hekin tajuavat kuinka idioottien ihmisten kanssa ovat tekemisissä. Huh.

Vierailija
10/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap tosi pahoillani puolestanne! Varakkaat kummit olette valinneet, ja sitten kehtaavat tuoda vain yhden katselukirajn? Mitä törppöjä! Toivottavasti lapsen toiset kummit sentään toivat kunnon lahjan, mitä ei vanhempienkaan tarvitse hävetä!

Vierailija
11/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletteko valinneet kummit vain varallisuuden perusteella? Katselukirja on oikein sopiva lahja 1-vuotiaalle, jopa kummeilta. Varallisuuden määrästä viis.

Vierailija
12/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka valittavat täällä 15 vuoden kuluttua, että aina ovat muistaneet kaikki syntymäpäivät, joulut ja nimipäivät, eikä ikinä kiitoksen sanaa kuulu eikä omaehtoista yhteydenottoa kummiperheeltä päin. Kun on liian köyhiä lahjoja ollut!

Vierailija
13/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ole rahasta pulaa meilläkään. Ollaanko mekin nyt huonoja kummeja? Satuin tietämään, että pojalla ei ole sormikkaita, ja sukat on aina tarpeeseen. Lahja maksoi yhteensä 6 euroa.

Vierailija
14/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt kukaan terve aikuinen saatuihin lahjoihin noin suhtaudu. Eihän?

Vierailija
15/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja ei ole rahasta pulaa meilläkään. Ollaanko mekin nyt huonoja kummeja? Satuin tietämään, että pojalla ei ole sormikkaita, ja sukat on aina tarpeeseen. Lahja maksoi yhteensä 6 euroa.

mua ainakin hävettäis vaikka köyhä olenkin, niin yritän sentään hieman panostaa kummilapsien lahjoihin.

Vierailija
16/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiaalle ei ole kovin hyvä lahja, vaikka lapsi niitä tarvitsisikin. Lapsi ei ymmärrä ilahtua sellaisista vaatelahjoista, jotka kuuluvat perusvarustuksiin. Lahjan tarkoituksena on ilahduttaa lahjan saajaa, antaa sopiva lahja. Tämä oli sopiva, mutta lähinnä lasten vanhempien kannalta,

Sen sijaan 1-vuotiaalle katselukirja on ilahduttava lahja, noin yleensä. Tärkeintä lahjassa on se, että se on annettu miettien lahjan saajaa, ei sen rahallinen arvo. Mielestäni.

Vierailija
17/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisitte itse niitä " parempia" lahjoja..

Vierailija
18/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun kolmivuotias tykkää sekä sormikkaista että sukista. mun mielestä se on hyvä lahja. outo kai sitten olen ja lapseni myös. Ja katselukirja on ok. sellasen mäkin vein mun kummipojalle 1 v lahjaksi.

Vierailija
19/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos kuvakirjan olisi tuonut naapurin pikkulikka 8v joka olisi omista rahoistaan säästänyt?

Lahjan antajan rahatilanneko määrää sen onko lahja hyvä?

Minusta kuulostat ap nyt kyllä varsin ahneelta ja itsekkäältä.

Vierailija
20/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle sukat ovat aina olleet toivotuimpia lahjoja kaikkina merkkipäivinä. Varsinkin värikkäät ja vähän erikoisemmat sukat. Lapset kun ei ajattele niin rajoittuneesti kuin aikuiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi