Paskin näkemäsi leffa?
Mun mielestä nämä:
-Mikä tahansa Jim Carreyn leffa
-American Beauty
-Kaikki teinileffat, missä on kakka ja pissa huumoria
-Tuulen viemää, tämä on muuten hyvä, mutta liiiiiiiiiian pitkä. Kirja on paljon parempi.
-Schindlerin lista, myös tämä on liiiiian pitkä. Kirja on kuitenkin tosi hyvä.
-Romeo ja Julia (se Leo DiCaprion leffa)
-Lentäjä. Liian pitkä ja muutenkin tylsä
Kommentit (64)
Ainoa elokuva, jota katsoessani olen nukahtanut (siis teatterissa), nukkunut puoli tuntia ja herätessäni tajunnut, etten oikeasti ole menettänyt mitään! Täysi paska.
Sellainen leffa missä oli mies- ja naispoliisi, soluttautuivat huumemaailmaan mutta sortuivatkin itse huumeisiin. Oliskohan ollut Rush tai joku sinnepäin. Toinen paska on ollut the Cube.
Siis se missä joukko ihmisiä joutuu sinne kuutioon jossa huoneet liikkuu ja niiden pitää päästä pois. Se on paska se jatko-osa, jossa siellä kuutiossa onkin monta ulottuvuutta. Mutta ykkönen on erinomainen!
Missaat monta hyvää leffaa ennakkoluulojen takia. Esim. Truman Show:sta ei saa paskaa tekemälläkään.
Huonoja leffoja riittää, onneksi kaikkein huonoimmat on tainnut jäädä näkemättä
Vierailija:
Mun mielestä nämä:
-Mikä tahansa Jim Carreyn leffa
-American Beauty
-Kaikki teinileffat, missä on kakka ja pissa huumoria
-Tuulen viemää, tämä on muuten hyvä, mutta liiiiiiiiiian pitkä. Kirja on paljon parempi.
-Schindlerin lista, myös tämä on liiiiian pitkä. Kirja on kuitenkin tosi hyvä.
-Romeo ja Julia (se Leo DiCaprion leffa)
-Lentäjä. Liian pitkä ja muutenkin tylsä
siinä on se Reno ja joku muu,OOOOHHHOOHHkrooh
Vierailija:
Missaat monta hyvää leffaa ennakkoluulojen takia. Esim. Truman Show:sta ei saa paskaa tekemälläkään.
On se nyt kumma, jos joku ei tykkää jostain leffasta, niin heti saa paskaa niskaansa.
Mun lemppari leffoja on mm.
Kauhuleffat (mm. Kingin kirjoihin perustuvat leffat)
Johnny Deppin leffat
Tom Hanksin leffat (poikkeuksena Cast Away)
Kevin Costnerin leffat (ei kaikki)
Sound of Music
Vierailija:
On se nyt kumma, jos joku ei tykkää jostain leffasta, niin heti saa paskaa niskaansa.Mun lemppari leffoja on mm.
Kauhuleffat (mm. Kingin kirjoihin perustuvat leffat)
Johnny Deppin leffat
Tom Hanksin leffat (poikkeuksena Cast Away)
Kevin Costnerin leffat (ei kaikki)
Sound of Music
Onhan leffoissa paljon muutakin kuin kuuluisa kasvo!
Enpähän ole nähnyt yhtäkään hyvää Carrey leffaa, sen äijän naaman vääntely huonontaa leffan kuin leffan. Vaikka siinä olisi kuinka hyvät muut näyttelijät.
ap
Ja sit Tuulen Viemaa myös,ei yhtään liian pitkä.
Mut taas sit HUONOHUONOMPIHUONOIN oli se Jim Carreyn öööö oliks se joku ____ White.....?? ja Tom Hanksin Cast Away...
Vierailija:
Enpähän ole nähnyt yhtäkään hyvää Carrey leffaa, sen äijän naaman vääntely huonontaa leffan kuin leffan. Vaikka siinä olisi kuinka hyvät muut näyttelijät.
ap
" Janie, today I quit my job. And then I told my boss to go fuck himself, and then I blackmailed him for almost sixty thousand dollars. Pass the asparagus" yksi parhaimmista laineista ever...arvaa mikä leffa?
t.15
Not another teen movie
Scary moviet
Teksasin moottorisahamurhat (mitä paskaa)
American beauty (kaksi kertaa olen katsonut tämän ja kummallakin kerralla yhtä paska).
Vierailija:
American beauty (kaksi kertaa olen katsonut tämän ja kummallakin kerralla yhtä paska).
Ei paljo surkeempaa vois olla, no ehkä : Clooneyn: Veljeni missä lienet
Suurella rahalla tehty ja totaalinen paska tuloksena
aivan tajutonta skeidaa