G: Kaalilaatikko, tykkätkö vai et??
Olen itse kaalilaatikolla herkuttelija, mutta olen huomannut että kyseinen ruoka jakaa mielipiteet kahtia: joko se on todellista herkkua tai sitten sitä ei voi sietää... Kumpaan itse kuulut??
Kommentit (33)
että TYKKÄÄN!!!!
Muita herkkujani ovat hernekeitto, maksalaatikko, silakkalaatikko ja -pihvit, maksapihvit, kesäkeitto, lipeäkala jne. Olen 27-vuotias mummo :D
Tein juuri tuossa pari viikkoa sitten parasta kaalilaatikkoa ikinä! Onnistui ihan nappiin. :) Tykkään myös hapankaalilaatikosta ja kaalikeitosta ja hapankaalikeitosta ja... :))
ja kaalipiirakka, nam. Ostan aina ohi kulkiessa asematunnelista iltapalaksi
käyn närkkimässä jääkaapista jopa kylmää kaalilaatikkoa... :o)
Kaalilaatikko oli jo ala-asteella mun lempiruoka. Mutsin piti pyytää koulun keittäjältä resepti, että sai tehtyä prikulleen saman makuista herkkua kotonakin. Sillä ohjeella mä teen kaalilootan vieläkin, eikä parempaa oikeesti oo!
mikä tekee hyvän kaalilaatikon? ohjeita. Mulla tulee usein liian vetistä tai löysää, kiinteämi olisi parempi
Puolukka- tai karpalohilloa vielä lisukkeena!
Kaalilaatikko oli jo ala-asteella mun lempiruoka. Mutsin piti pyytää koulun keittäjältä resepti, että sai tehtyä prikulleen saman makuista herkkua kotonakin. Sillä ohjeella mä teen kaalilootan vieläkin, eikä parempaa oikeesti oo!
että TYKKÄÄN!!!!
Muita herkkujani ovat hernekeitto, maksalaatikko, silakkalaatikko ja -pihvit, maksapihvit, kesäkeitto, lipeäkala jne. Olen 27-vuotias mummo :D
kesäkeitto jakaa usein myös mielipiteitä. tykkäätkö vielä pinaattikeitosta, se kans hyvää ja jakaa mielipteitä
Siirappia, suolaa, meiramia, pippurirouhetta, mukaan munamaitoa. Teen tosi löysän laatikon, uuniin mennessä on lähes keittoa, mutta tarpeeksi kauan kun muhii, niin hyvää tulee nesteen haihtuessa pois
ap.
Kouluiässä inhosin.. Jotain traumoja siitä varmaan pakkosyötöstä.. Mutta uskallauduin maistamaan parivuotta sitten.. ja tosi hyväähän se olikin :)
Minulla on myös muita suuria herkkuja tai siis koko perheen herkkuja
* Kaalikeitto
*Maksalaatikko
*Tilliliha
*Kavaviilokki
mä silpun kaalin pieneksi, en paista, jotkut tekee niin.
lisään joukkoon sipulia, kypsentämätöntä riisiä,kasvislientä
sekoitus ja korppujauhoja päälle. joskus siirappia joukkoon, oltava varovainen, liika pahaa
hissukseen uunissa 175, kauan. lopussa folio päälle,niin ei pala.lisään nestettä jos tarve vaatii
mutta lapsena inhosin sitä. Pinaattikeitto ei ole ihan ykkösherkku mutta mielelläni syön kuitenkin :)
Terv. se mummo
En syö kaalta kypsennettynä. Pelkkä haju alkaa oksettaan :(
Ala-asteella istutettiin pöydässä ja pakotettiin syömään. Pakottaminen loppui vasta, kun oksensin lautaselle. Sen jälkeen sain vapautuksen.
Meilläkin koko perhe suorastaan rakastaa sitä.