Oletko ns hyvä sängyssä?
Vai makaatko vain, kuin lahna?
Kommentit (21)
hyvä on sellainen, että mies todellakin valittaa! Uikuttaa ja anelee. ;)
Mutta lähtökohtana on hyvä että itse nauttii tosissaan. Silloin on helpompi toisenkin nauttia.
en tiedä, tarkoittavatko sitä oikeasti? Eika jaksa stressata. En ole estynyt ja olen aktiivinen. Varmasti ainakin riittävän hyvä.
Olen vaan oppinut olemaan oma itseni.
Nuorena oli valmis tekemään kaiken maailman pellehyppyjä, jotka eivät tuntuneet luontevilta, että voisi sitten uskoa olevansa " hyvä sängyssä" . Piti olla mukamas rohkea, kokeilunhaluinen, aina innokas - lyödä muut naiset laudalta kuin ammattilainen konsanaan.
olen itsekäs sängyssä = haen lähinnä omaa nautintoani, en tee mitään mitä ei huvita, enkä arkaile määräillä miestä, jos jokin minun nautinnolleni tärkeä asia on jäämässä vähemmälle huomiolle... tästä huolimatta (tai tämän vuoksi?) saan yhä uudelleen kuulla olevani hyvä sängyssä, paras koskaan tms...
sanoi että olen " unelmapano" hän halusi nimenomaan sanoa sen miesten kielellä kuulemma- olen sitten paljon muutakin kuulemma hänen mielestään, kaunis ja ihana nainen..hyvä että kelpaa;). Olen sinut itseni kanssa jo tässä iässä, nautin seksistä estoitta. Rakastelemme eri asennoissa, harrastamme suuseksiä ym. Pidän kropastani huolta ja pukeudun mielestäni hyvin, käytän seksikkäitä alusasuja.
eli ilmaisen jos en saa ja en mene akrobaattisiin asentoihin vain että mieheni saisi. Meillä menee miehen kanssa hyvin sängyssä koska nautimme MOLEMMAT. Se on vuorovaikutusta ja rupeaa näkymään pidemmän päälle myös miehen haluissa jos nainen ei oikeasti ole halukas.. Monihan yhä teeskentelee orgasmin. Mä en tee sitä koskaan.
Mutta en usko, että olisin " hyvä" jonkun tuntemattoman kanssa. Tuon oman ihanaiseni kanssa kyllä.
Tyttäreni kummitäti kehui aina, että on hyvä sängyssä. Kuulemma miehet aina sanoo niin.
Noh, eräs tuttu oli pannut sen kans yhden yön. Kertoi, että kamala akka, mutta siltä sai yön aikana niin monta kertaa kuin vain jaksoi jyystää.
Ei minusta ole hyvää naista sängyssä. Minusta parisuhteeseen kuuluu, että pari oppii pitämään toisiaan niin hyvänä, että heillä kummallakin on hyvä olla.
Vierailija:
Ei minusta ole hyvää naista sängyssä. Minusta parisuhteeseen kuuluu, että pari oppii pitämään toisiaan niin hyvänä, että heillä kummallakin on hyvä olla.
t. 23
Kumpikin tietää mikä toisesta tuntuu hyvältä ja uskallamme sanoa mitä haluamme. Yhdessä olemme hyviä!
Olen melko notkea, joten se tuo ihan uudenlaisia viboja asentoihin. Tykkään suuseksistä ja otan mielelläni suihin, myös vähän rajumpi facefucking on ihanaa. Tykkään myös kaikesta vähän erikoisesta, kuten öljyistä ja voiteista, sekä ruoan käytöstä seksissä. Itse asiassa ollaan aika harvoin ns. sängyssä, monesti päädytään panemaan olkkarissa, keittiön pöydällä, suihkussa, työhuoneessa... Laukean myös melko helposti penetraatiolla, joka näyttää miellyttävän miehiä. Ilmeisesti moni nainen ei laukea sillä tavalla.
Asentoa vaihdan monesti yönaikana, joten en vain makoile kuin lahna.