Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö alkoholia päivittäin?

Vierailija
07.10.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin harvoin kun otan, voin tehdä sen myös lasteni nähden. Kuten perjantaina skoolasin uudelle työpaikalleni kavereideni kesken.

Vierailija
2/5 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdissä aina puhutaan niistä, joilla alkoholinkäyttö lipesi lapasesta kesäloman myötä. No, minä olen sellainen. Joka ilta tissuttelen ja viikonloppuna otan liian usein liian paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus juon lasin pari punkkua monena iltana viikossa ja sitten taas saattaa mennä pari viikkoa etten ota yhtään mitään.

Vierailija
4/5 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaksi vuotta sitten kesällä minulla ja miehelläni lipesi alkonkäyttö, poika 13-v oli kesällä mummoloissa yht. 3 viikkoa ja viikonloppuisin joskus serkkunsa luona, sekä mökillä. Tyttömme (15-v) oli rippileirillä etc. Kun sitä aikaa meillä oli kahden, niin kävimme kaikenmaailman kesätapahtumissa, juhannuksena joimme kolmena päivänä peräkkäin ja tietenkin grillailimme kaikenlaista pihalla - viinitonkan kanssa. Sitten pysähdyimme miettimään, onko tuo mistään kotoisin ja edes mitenkään hauskaa - ei ole! Emme ole koskeneetkaan viinaksiin pian kahteen ja puoleen vuoteen, eikä ole enää käynyt mielessäkään.

Vierailija
5/5 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakko tehdä tuollainen päätös, alkoi mennä nuo määrät jo aivan kauheiksi. Suurkulutuksen raja oli jo ennen viikonloppua täynnä, ja kuitenkin viikonloppuisin tulee aina vähän juotua. Eikä ne määrät mitään loppujen lopuksi isoja ole, pari tuoppia illassa on jo 3 annosta, ja jos ajattelee arki-iltoja (su-to), niin määrä on jo 15. Sitten perjantaina ja lauantaina kun ottaa noiden oluiden lisäksi pari lasia viiniä vielä, niin annokset huitelee jo tuolla jossain 30:ssä. Mutta, nyt siis otan vaan perjantaina tai lauantaina, jos otan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän