Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tällaisesta hoito- ja tapaamisjärjestelystä eron sattuessa?

Vierailija
15.09.2007 |

Olemme miehen kanssa eroamassa (mies muuttaa huomenna pois), meillä on 3-vuotias lapsi. Minä olen vuorotyössä, mies päivätyössä. Kun minä menen aamuvuoroon, mies vie lapsen hoitoon ja minä haen, ja kun minä olen illassa, minä vien ja mies hakee. Näin on siis ollut aiemmin ja ajateltiin että jatketaan samalla tavalla ja lapsi ja mies ovat sitten täällä meillä kunnes minä tulen kotiin ja silloin mies lähtee omaan kotiinsa. Viikonloppuisin myös mies on tietysti lapsen kanssa silloin kun minä olen töissä.

Ongelmana tässä tilanteessa on ehkä se että minä teen paljon vkl-vuoroja, joten minä en tule juuri koskaan saamaan sekä lapsesta että työstä vapaata viikonloppua. Tosin en kyllä sitä kaipaakaan, enkä ole tähänkään asti päässyt.

Tuleeko tää toimimaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että isä haluaa edelleenkin osallistua noin ja tekee varmasti hyvää myös lapsen ja isän suhteellekkin! Ei musta oo mitään ongelmaa tossa jos välit siis ovat kunnossa erosta huolimatta!

Vierailija
2/4 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sitte eroatte??

Vierailija
4/4 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itseasiassa täysin ymmärrä miehen pointtia, mutta mitään mahdollisuutta avioliiton jatkamiselle ei kuulemma ole. Ehdotin jota avioliittoleiriä, perheterapiaa, parisuhdeneuvontaa jne. Tää on kyllä aika tuore uutinen mulle (mies kertoi 2vk sitten aikeistaan), mutta mies on kuulemma miettinyt asiaa jo monta kuukautta. Ja nyt kun minäkin olen asiaa miettinyt niin ei tuo mies kai sittenkään ollut se mun elämäni mies.

Siksi eroamme. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän