Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä pihtarinaisia! Mä ainakin annan miehelleni kaiken!

Vierailija
06.10.2007 |

Jossain viestissä puhuttiinkin asiasta, että mistä miehet löytää vaimokseen sellaisia naisia, jotka pihtaa seksissä. Mä en kanssa ymmärrä asiaa! Parisuhteeseessa on oltava säännöllinen seksiselämä, ei se muuten toimi, ei voi toimia. Ja jos toimii, niin sitten siinä kyllä ollaan ihan ystäväfiiliksellä eli rakkaus ja intohimo on kadonnut kauan sitten.

Mä itse olen aika seksuaalinen vaimo, haluan usein seksiä ja annan peppua ja suuseksiä. Joskus kun mies menee suihkuun väsyneenä, menen mukaan ja kysyn haluaako hän suihinoton ja eipä ole koskaan kieltäytynyt! Ja annan suihinottoa aika usein ja aah, mieheni nauttii siitä suunnattomasti! Peppua mies ei edes usein halua, mutta jos haluaa annan. Miksipä en, ei se persreikä siitä mihinkään kulu!!!! Ja jos mies haluaa seksiä, niin miksen antaisi, ei se pimpsloorakaan siitä kulu jos antaa miehen panna, vaikkei itsee haluttaskaan niin hirveesti.

Ja meillä toimii asia myös toisinpäin. Mies pitää mut tyytyväisenä ja keksii kaikkee kivaa, välillä naidaan esim. keittiön pöydällä tai parvekkeella, pieniä juttuja, mutta piristää seksielämää. Mies panee myös mua, vaikkei sitä haluttaskaan, jos mä haluun. Ei se sitä haittaa, sehän nauttii, kun saa nähdä, että mä nautin!

Jos vaimo on pihtari, niin ei kantsi kyllä vaimon miettiä, jos mies pettää. Niin mäkin tekisin, jos en kotona saisi seksiä. Mä en kertakaikkiaan ymmärrä pihtausta kummankaan puolelta!!! En sitten millään.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei tippaakaan haluttaisi. Mä en ainakaan kiihotu kunnolla, vaikka olisi kuinka paljon esileikkiä, jos en ole oikeassa tunnelmassa. Siinä menisi halut ryhtyä seuraavallakaan kerralla moiseen puuhaan.

Taidan olla tyypillinen pihtarieukko.

Vierailija
2/90 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap:n viesti ole mitenkään naista halventava, viestissähän sanotaan, että myös hänen miehensä tekee saman hänelle, eli antaa seksiä vaimolleen vaikkei itseään hirveästi huvita. Joten aika tasapuoliselta parisuhteelta minusta kyllä kuullostaa.

Ja jotkut ihmiset ovat vaan enemmän seksuaalisia kuin toiset eli ovat tavallaan aina valmiita seksiin. Ei silloin kyllä tunne varmasti oloaan " jyystettäväksi" vaikka antaakin miehelleen ilman suurempia omia haluja. Ainakin mun paras ystäväni on sellainen seksipeto ollut aina, että se voisi rakastella varmaan useita kertoja päivässä ikinä kyllästyttämättä!

Kyllä maar täällä palstalla tuntuu olevan pihtarivaimoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" 20:lle. Mutta mitä sitten jos oikeesti toista haluttaa ihan sikana, mutta toista ei vaikka vielä kahteen viikkoon? Mtä sitten?

Pitäskö mun miehen sitten vetää käteen tai ostaa pumpattava barbara? Tai pitäisikö mulle ostaa tekomuna sitä varten, kun miestäni ei haluta?? Mä ainakin tuun todella pahalle tuulelle, jos en saa kun huvittaa. Ehkä mä olen ainut laatuaan tällä planeetalla, mutta en mä vaan kestä sitä tunnetta, että haluttaa ihan kamalasti, mutta oma mies ei anna. Ehkä olen naiivi tai nymfomaani, mutta ainakin olen ONNELLINEN. :)

T. AP"

- ja onnekseen hän on löytänyt samanlaisen kumppanin itselleen. Ehkä hänen varhaisessa kehityksessään on joku perusturvallisuuden tunne jäänyt vaillinaiseksi ja nyt tämän tunne kompensoituu jatkuvalla pätemisellä seksuaalisuuden saralla. Tasapaino säilyy ainoastaan seksuaalisten yllykkeiden toistuvalla tyydyttämisellä. Yllä kirjoitetussa tekstissä hän " ei vaan kestä tunnetta" - kertookin juuri seksin toimivan korvikkeena aidolle alkuperäiselle tyydyttämättä jäänelle tunteelle. Ei, ap, et ole naivi tai nymfomaani. Seksi toimii teille kummallekkin defenssinä, mikä ei välttämättä ole huono asia jos se toimii. Kun sitä ei enää pysty käyttämään defenssinä, joutuu kohtaamaan sitä alkuperäistä tunnetta " mitä vaan ei kestä" .

Eli älkää hyvät äidit täällä vain tunteko syyllisyyttä tai mitään muutakaan siitä, mitä teidän makuuhuoneissanne tapahtuu. Ainakaan ap:n kirjoittelun perusteella.

Vierailija
4/90 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä selitykseltä. Itsekin ihmettelin ap:n mielenmaisemaa.

Vierailija
5/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaimo on pihtari, eikä asian yli päästä keskustelemalla, täytyy erota. Pettämistä ei voi puolustella tai selitellä millään tavoin. Kiva että teillä on toimiva seksielämä. Meilläkin menee ihan kivasti, paitsi että haluan kyllä useammin kuin mieheni.

Vierailija
6/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihtaamisestasi????? Loistavaa, nyt olen todellakin kuullut kaiken. Miehelläsi on varmaan katkeransuloinen suhtautuminen teidän pienokaisiin....

Vierailija
7/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on laiskuutta se, kun ei jaksa miettiä miten seksiä voi harrastaa, vaikka olis lapsia. Ei ne sekshalut voi YKSINKERTAISESTI kadota mihinkään, vaikka on lapsia, ei vaan voi. Itsellä ei siis kokemusta, mutta hyvillä ystävävilläni on ja he ovat kyllä sitä mieltä, että seksiä pitää saada entiseen malliin lapsien jälkeenkin.

Eipä siis kannata ihmetellä, jos pienten lasten isät/äidit pettää tai eroaa, jos seksi loppuu kuin seinään lapsien myötä.

t. ap

Vierailija
8/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä kuulostat lähinnä nymfomaanilta, anteeksi vaan. Ainakin olet varmasti alle 30-vuotias. Myöhemmin elämään tulee muitakin mielenkiinnon kohteita.

Niin ja minäkin ihmettelen joskus kanssaihmisten käyttäytymistä, mutta en koe silti olevani oikeutettu heitä sen takia haukkumaan. Nimim. seksiä kerran kahdessa viikossa riittää mainiosti.

Vierailija
9/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellaistakin on kuultu, että se pihtarivaimo nauttii kovasti jossain muualla, ehkä syy on ollut silloin siinä miehessä, joka on väittänyt vaimoaan pihtariksi.

Vierailija
10/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa vaikka. Laita itsellesi esimerkiksi viiden kuukauden ajaksi kello soimaan öisin kolmen neljän tunnin välein. JOKA IKINEN YÖ. Kuluta päiväsi niin, ettet tee yhtään mitään, mitä itse haluat. Siis jos vaikkapa tahdot kahvia, niin et joko keitä sitä tai ehdit juoda siitä vain puoli kuppia ja senkin kylmänä. Pidä itsesi niin kiireisenä esim. siivoamalla, ettet ehdi hiuksiasi harjata. Ja katso sitten viiden kuukauden kuluttua, kuinka reagoit, kun miehesi tällaisen päivän jälkeen tulee vinkumaan sinulta peppuseksiä.

Ai niin, kuinkas kauan teidän suhde muuten on jo kestänyt? Ei yli kahta vuotta, arvaanko oikein?

Vierailija
11/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tuli vakava sairaus puolisolle, lapsettomuus ja yleinen jaksamattomuus; enää ei jaksa.

Kurja sanoa ap mutta menee se vaihe sullakin ohi.

Vierailija
12/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokainen menee tyylillään.

t. ap

Vierailija
13/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan. Mitä siinä menettää, että mies saa tyydyttää tarpeensa? Eihän naisen tarvitse kuin maata!!!!! Eikä pimpsa siitä kulu yhtään! Miehellehän se on isompi työ, jos sitä ei huvita, kun se tekee tavallaan kaikentyön. Joskus voi sanoa reilusti miehelle, että pane vaan, mutta mua ei juuri huvita. Ei anna tarvitse huvittaa, mutta miksi sen vuoksi pitäs kieltää toisen halut???

Kai mä olen vähän outo, mutta näin mä näen asian.

t. ap

Vierailija
14/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänkyyn jne. Ei kai semmosta kiinnosta myöhemminkään.

Vierailija
15/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on kahden aikuisen toisiaan arvostavan ihmisen liitto parhaimmillaan. Pienet lapset vaikuttavat naisen fysiologisiin toimintoihin niin, ettei pienen vauvan kanssa olevaa, usein vielä imettävää äitiä haluta. Tämä liittyy naisen hormonitoiminnan muutoksiin, ettei nainen raskautuisi liian pian kun on toinen pieni huolehdittavana. Jos aikuinen mies ei kykene ymmärtämään tällaista tosiasiaa, hän tuskin on kypsä isäksi muutenkaan. Onneksi olemme päässet vauva-aikojen seksittömien kausien ylitse ja seksi maistuu taas. Ja minulla on mitä ihanin mies, joka ei asian vuoksi ole minua hylännyt, vaan ymmärtänyt ja kertonut jopa siitä, kuinka hänenkin seksuaalisen halukkuuden taso jonkin verran vauvan synnyttyä aikanaan laski, eikä se johtunut minusta sillä olen pitänyt itsestäni huolta ja palautunut nopeasti kummastakin synnytyksestä. Seksuaalisuus on muutakin kuin seksiä. Se on rakkautta, hellyyttä ja koskettelua. Mikä sopii toiselle, toiselle ei.

Vierailija
16/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loistavaa seksiä ja paljon. lapset 2v ja 3v. Koskaan ei ole hiljaisia kausia ollut (paitsi synnytyksien jälkeen 2vko). tänäänkin aamupäivällä lapset katsoivat videota, kun otin mieheltä suihin. Otetaan aikamme kun tilaisuus tulee :)

Vierailija
17/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistaa vaan kovasti läpi sinun epävarmuus miehesi suhteen.

Vierailija
18/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän mistä puhun, sillä ennen lapsia olin ihan samaa mieltä seksin merkityksestä parisuhteessa kuin sinä tunnut olevan. Annoin aina, ja vaikka velvollisuudesta, mutta useimmiten halulla. Mutta siinä vaiheessa, kun on lähes järjetön väsymyksestä ja kaikesta omien tarpeiden kieltämisestä, seksi ei vain ole ihmisen tarvehierarkiassa kovin korkealla.

t. 9

Vierailija
19/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku syy siihen yleensä on, miksi nainen ei anna. Se on totta, että todennäköisesti syy voi olla myös aivan muu, kuin pienet lapset. Se ei oikeuta ketään pettämään toista, ellei seksiä anneta. Seksi on antamista sekä saamista molemmin puolin. Minusta laadukkaaseen seksielämään kuuluu kyllä ihan muut asiat kuin pano keittiönpöydällä tai peppuun. Onneksi myös upea mieheni ymmärtää myös tämän ja ihanampaa rakastajaa minulla ei ole koskaan ollut. Hellyyttä, koskettelua, aitoa välittämistä ja toisen tarpeiden huomioimista. Minä arvostan sellaista seksiä ja sellaista myös saan. Näin tekee myös mieheni. Keskusteluyhteys toimii.

Vierailija
20/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n viimeistä kommenttia en todellakaan kyllä komppaa. Kuulostaa etovalta " päästää mies jyystämään jos itseä ei huvita" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä