En ymmärrä pihtarinaisia! Mä ainakin annan miehelleni kaiken!
Jossain viestissä puhuttiinkin asiasta, että mistä miehet löytää vaimokseen sellaisia naisia, jotka pihtaa seksissä. Mä en kanssa ymmärrä asiaa! Parisuhteeseessa on oltava säännöllinen seksiselämä, ei se muuten toimi, ei voi toimia. Ja jos toimii, niin sitten siinä kyllä ollaan ihan ystäväfiiliksellä eli rakkaus ja intohimo on kadonnut kauan sitten.
Mä itse olen aika seksuaalinen vaimo, haluan usein seksiä ja annan peppua ja suuseksiä. Joskus kun mies menee suihkuun väsyneenä, menen mukaan ja kysyn haluaako hän suihinoton ja eipä ole koskaan kieltäytynyt! Ja annan suihinottoa aika usein ja aah, mieheni nauttii siitä suunnattomasti! Peppua mies ei edes usein halua, mutta jos haluaa annan. Miksipä en, ei se persreikä siitä mihinkään kulu!!!! Ja jos mies haluaa seksiä, niin miksen antaisi, ei se pimpsloorakaan siitä kulu jos antaa miehen panna, vaikkei itsee haluttaskaan niin hirveesti.
Ja meillä toimii asia myös toisinpäin. Mies pitää mut tyytyväisenä ja keksii kaikkee kivaa, välillä naidaan esim. keittiön pöydällä tai parvekkeella, pieniä juttuja, mutta piristää seksielämää. Mies panee myös mua, vaikkei sitä haluttaskaan, jos mä haluun. Ei se sitä haittaa, sehän nauttii, kun saa nähdä, että mä nautin!
Jos vaimo on pihtari, niin ei kantsi kyllä vaimon miettiä, jos mies pettää. Niin mäkin tekisin, jos en kotona saisi seksiä. Mä en kertakaikkiaan ymmärrä pihtausta kummankaan puolelta!!! En sitten millään.
Kommentit (90)
Voihan olla olemassa myös suhteita, jossa on niin hyvä seksielämä kuin ap:lla ja silti menee suhteen muillakin osilla hyvin?
Vierailija:
Voihan olla olemassa myös suhteita, jossa on niin hyvä seksielämä kuin ap:lla ja silti menee suhteen muillakin osilla hyvin?
Olen mielenkiinnolla seurannut keskustelua ja heittänyt välillä kommentteja sekaan, enkä
tiedä mitä vastausta tivaat häneltä.
mm. 41, 45, 53, 60, 72 jne.
Meillä on todellakin erilaiset käsitykset hyvästä seksielämästä, mutta tietysti jos hän itse tyytyy osaansa ja olemaan onnellinen niin, eipä se minua haittaa. EIkä minun muutaman kuukauden pihtaaminen tai seksikielto raskauden vuoksi haitannut miestäni ja seksielämämme ihanaa nykyisin kuten ennen lapsia. t. 20
Rauhoitu nyt sinäkin ja mene ottamaan ne nokoset niin jaksat paremmin sit huomenna. Jospa vaikka huomenna innostuisit seksistä niin et ois noin kireä..?
Ja seksistä innostuin viimeksi eilen ja oli muuten todella ihanaa ;D Nyt on mies jo nukkumassa, ehkä minunkin pitäisi mennä. Se on totta!
Minäkin pidin seksistä ennen kuin ensimmäinen lapsi syntyi. Olisi varmaan jäänyt tekemättä jos olisi tiennyt siitä seuraavan pelkkää helvettiä ja vuosien mielenterveysongelmia ja masennus. Jos seksielämä ja ylipäätään parisuhde selviää lapsista niin se ei voi mennä pieleen enää mistään.
Ap lähtee nyt nukkumaan, kun ei keksi enää mitään järkevää millä perustella omaa typerää kirjoitustaan hih. Ja jos lapset nukkuu kahdeksaan aamulla, kyllä täällä jaksaa kukkua. Ukkokin nukkuu. Ei ole vonkaamassa