En ymmärrä pihtarinaisia! Mä ainakin annan miehelleni kaiken!
Jossain viestissä puhuttiinkin asiasta, että mistä miehet löytää vaimokseen sellaisia naisia, jotka pihtaa seksissä. Mä en kanssa ymmärrä asiaa! Parisuhteeseessa on oltava säännöllinen seksiselämä, ei se muuten toimi, ei voi toimia. Ja jos toimii, niin sitten siinä kyllä ollaan ihan ystäväfiiliksellä eli rakkaus ja intohimo on kadonnut kauan sitten.
Mä itse olen aika seksuaalinen vaimo, haluan usein seksiä ja annan peppua ja suuseksiä. Joskus kun mies menee suihkuun väsyneenä, menen mukaan ja kysyn haluaako hän suihinoton ja eipä ole koskaan kieltäytynyt! Ja annan suihinottoa aika usein ja aah, mieheni nauttii siitä suunnattomasti! Peppua mies ei edes usein halua, mutta jos haluaa annan. Miksipä en, ei se persreikä siitä mihinkään kulu!!!! Ja jos mies haluaa seksiä, niin miksen antaisi, ei se pimpsloorakaan siitä kulu jos antaa miehen panna, vaikkei itsee haluttaskaan niin hirveesti.
Ja meillä toimii asia myös toisinpäin. Mies pitää mut tyytyväisenä ja keksii kaikkee kivaa, välillä naidaan esim. keittiön pöydällä tai parvekkeella, pieniä juttuja, mutta piristää seksielämää. Mies panee myös mua, vaikkei sitä haluttaskaan, jos mä haluun. Ei se sitä haittaa, sehän nauttii, kun saa nähdä, että mä nautin!
Jos vaimo on pihtari, niin ei kantsi kyllä vaimon miettiä, jos mies pettää. Niin mäkin tekisin, jos en kotona saisi seksiä. Mä en kertakaikkiaan ymmärrä pihtausta kummankaan puolelta!!! En sitten millään.
Kommentit (90)
Enkä minä ymmärrä, miksi kenenkään täytyy suostua antamaan ellei halua.
Pelkkä sana pihtarinainen on ERITTÄIN asenteellinen. Ihan kuin kaikki maailman aviomiehet olisivat täydellisiä rakastajia ja naiset ääliöitä, jotka kiusallaan pihtaavat tavaraansa.
Läheisyyden kumppanuuden, älykkyyden puutteen kenties?
lähtevät herkemmin piparin, kuin aivojen perässä...
Mutta seksin puute tuskin todellakaan on se ainoa syy pettämiseen, sanotaan näin sitten
Kyllä näkee, että palstalla on katkeria kotiäitejä ja liitostaan hohdon menettäneitä entisiä hehkeitä naisia. Jatka samaan malliin vaan!
Anna merkkiä, mikä mielestäsi viittaa sellaiseen. Taidat itse olla ap ;D
seksielämämme. Kyllä on tiukkapipoisia äityleitä täällä palstalla. Oikein huvittaa. :)
t. ap
Jos oikeasti on tasapainoinen ja onnellinen, ei ole tarvetta tehdä ap:n kaltaisia aloituksia. Ehkä ap:llä on joku muu ongelma elämässään, mutta haluaa päteä tällä alueella, missä sujuu hyvin.
Ennen kuin " hankkii" lapsia, kannattaa kasvaa aikuiseksi
ja toivottavasti herätti ajatuksia yhdessä jos toisessakin naisessa. Jospa sitä ensi maanantaina sen " täydellisten naisten" tuijottelun sijaan panostaisi vaikka siihen mieheensä, seksiin ja yhdessäoloon.
Että minunkaan ukkoni ei käy vieraissa, on ihana ja onnellinen parisuhde, upeaa seksiä eikä silti tarvitse antaa ellen halua
Miksi lapseton ap roikkuu tällä palstalla moittimassa pihtarinaisia. Jos teillä ei ole lapsia, olette ilmeisesti niitä kuitenkin yrittämässä? Pelottaako sinua, että sinustakin tulee tylsä pihtarinainen? Siihenkin on hyvä varautua, jos haluaa äidiksi.
Miksi sitten tulet tänne ihmettelemään ja mollaamaan pihtaavia kotiäitejä, jos et itse pysty etkä edes halua ajatella asiaa toiselta kantilta? Itsehän tulit neuvomaan kuinka pitäisi käyttäytyä..
Vierailija:
Eipä käy mies vieraissa, vaikka kuinka sitä toivoisittekin! :) Ja entäs jo me ei ikinä lapsia halutakaan, niin siihen jää myös teidän ilot siitä, että lapset " pilaavat"
seksielämämme. Kyllä on tiukkapipoisia äityleitä täällä palstalla. Oikein huvittaa. :)t. ap
Yksikin ystäväni sanoi, että " Siellä se mun mies melkein kieriskelee tuskissaan, kun sitä muka niin haluttaa, mutta en varmasti anna! Siellä kun kärvistelee!" Ja tämä antamattomuus johtui siitä, että mies oli ollut kavereidensa kanssa iltaa viettämässä tunnin pidempään kuin vaimo oli " luvannut" . Hoh, hoijaa. Ja tämä on vaan yksi esimerkki.
t. ap
On sinullakin lapsellisia tuttuja.
Jos sinulla on omituisia ystäviä, ei se tarkoita sitä, että kaikki tekisivät samoin..
Eli ei vain seksi kiinnostaisi eikä esileikit saisi syttymään? Kestäisikö suhteenne sen?
että miten ne naiset joilla on ne niin ihanat, uskolliset ja rakastavat miehet ovat sitten niin väsyneitä ettei jaksa eikä huvita, eikö ne ihanat miehet auta teitä niissä kotihommissa ja vauvanhoidossa että saisitte nukkua, ladata akkuja tai hankkia elämäänne muitakin virikkeitä niin ehkäpä se seksikin alkaisi kiinnostamaan??
Missään tapauksessa seksi ei ole mielestäni likaista, vaan ihanaa ja mukavaa. Silti ei mieleeni tulisi antaa silloin, kuin ei huvita. Eikä meillä nyt kovin kauaa täysin seksitöntä aikaa ole ollut, mutta harvempi tahti kuin tavallisesti pari kolme krt vko tai ajoittain useammin. Ja onpa miehenikin uskaltautunut kieltäytymään, enkä siitä ole loukkaantunut. En siis todellakaan itse ole äiti, joka antaa miehelleen vain silloin kun haluaa uuden lapsen. Meillä parisuhde on kestänyt synnytyksen ja imetyksen jälkeiset kuivemmat kaudet hyvin ja nyt elellään taas onneksi kuten ennenkin. En itsekään tykkää siitä haluttomuudesta, jonka jatkuva väsymys ja imetys tuo mukanaan.