En ymmärrä pihtarinaisia! Mä ainakin annan miehelleni kaiken!
Jossain viestissä puhuttiinkin asiasta, että mistä miehet löytää vaimokseen sellaisia naisia, jotka pihtaa seksissä. Mä en kanssa ymmärrä asiaa! Parisuhteeseessa on oltava säännöllinen seksiselämä, ei se muuten toimi, ei voi toimia. Ja jos toimii, niin sitten siinä kyllä ollaan ihan ystäväfiiliksellä eli rakkaus ja intohimo on kadonnut kauan sitten.
Mä itse olen aika seksuaalinen vaimo, haluan usein seksiä ja annan peppua ja suuseksiä. Joskus kun mies menee suihkuun väsyneenä, menen mukaan ja kysyn haluaako hän suihinoton ja eipä ole koskaan kieltäytynyt! Ja annan suihinottoa aika usein ja aah, mieheni nauttii siitä suunnattomasti! Peppua mies ei edes usein halua, mutta jos haluaa annan. Miksipä en, ei se persreikä siitä mihinkään kulu!!!! Ja jos mies haluaa seksiä, niin miksen antaisi, ei se pimpsloorakaan siitä kulu jos antaa miehen panna, vaikkei itsee haluttaskaan niin hirveesti.
Ja meillä toimii asia myös toisinpäin. Mies pitää mut tyytyväisenä ja keksii kaikkee kivaa, välillä naidaan esim. keittiön pöydällä tai parvekkeella, pieniä juttuja, mutta piristää seksielämää. Mies panee myös mua, vaikkei sitä haluttaskaan, jos mä haluun. Ei se sitä haittaa, sehän nauttii, kun saa nähdä, että mä nautin!
Jos vaimo on pihtari, niin ei kantsi kyllä vaimon miettiä, jos mies pettää. Niin mäkin tekisin, jos en kotona saisi seksiä. Mä en kertakaikkiaan ymmärrä pihtausta kummankaan puolelta!!! En sitten millään.
Kommentit (90)
Olet astunut alueelle, josta et tiedä mitään. Seksielämä lasten synnyttyäon jotain, joka pitää itse kokea, että siitä voi tulla neuvomaan. Vaikutat kyllä aika naivilta.
Vierailija:
Että minunkaan ukkoni ei käy vieraissa, on ihana ja onnellinen parisuhde, upeaa seksiä eikä silti tarvitse antaa ellen halua
Nyt vastasit väärään kysymykseen
Vierailija:
arkeen muutenkin, vaikkei lapsia olekaan. Koitappa itse tehdä joskus 14h vuoro (yö mukaan lukien) ja sitten valvot vielä pitkään iltapäivälle vapaalla ollessas. Joten kyllä tiedän mitä väsymys on ilman sun " herätyskellokuuriasiakin" .t.ap
voisitte ottaa vaikka päiväunet? Tämä palsta on muuten aihe vapaa, joten ei täällä tarvi mikään perheäiti olla, jotta tänne voi kirjoittaa.
auttaa kaikissa kotitöissä, mutta synnytyksen jälkeen minulla oli imetysaikana ongelmana kuivuus ja limakalvojen arkuus. En siksi halunnut seksiä kovin usein aluksi. Ja mieheni on auttanut aina kotitöissä ja antanut minun nukkua, mutta imetyksen vuoksi yöheräilyt hoidin omasta halustani itse. Sain joskus aamusta nukkua tai päivällä. t 20
Pakko se on sitten uskoa että teidän suhteen pitää pystyssä pelkkä seksi!
Toivottavasti teille ei tule koskaan mitään yllättäviä kompastuskiviä lakanoiden välissä, koska se vaatii aikamoista pokkaa selitellä livenä kavereille mihin suhde kaatui. Tokihan voit tietysti valehdellakkin, ja senhän sinä tulet tekemäänkin. Varsinkin jos sinä satut olemaan se joka jätetään =D
Vierailija:
voisitte ottaa vaikka päiväunet? Tämä palsta on muuten aihe vapaa, joten ei täällä tarvi mikään perheäiti olla, jotta tänne voi kirjoittaa.
edes vähäsen hyvä olla. Ap, olet...
Pitäskö mun miehen sitten vetää käteen tai ostaa pumpattava barbara? Tai pitäisikö mulle ostaa tekomuna sitä varten, kun miestäni ei haluta?? Mä ainakin tuun todella pahalle tuulelle, jos en saa kun huvittaa. Ehkä mä olen ainut laatuaan tällä planeetalla, mutta en mä vaan kestä sitä tunnetta, että haluttaa ihan kamalasti, mutta oma mies ei anna. Ehkä olen naiivi tai nymfomaani, mutta ainakin olen ONNELLINEN. :)
T. AP
Ja omia harrastuksiakin minulla on ollut alusta saakka. Vauvan imettäminen on rajoittanut niitä jonkin verran tietysti, mutta tämän hyväksyn luonnollisena elämänmuutoksena. Kuin myös alkuun sen seksittömyyden ja samoin aviomieheni. Ei hänelläkään ollut aluksi seksi mielessä ensimmäisenä. Olen tehnyt fiksun ja hyvän valinnan. Vuorotyössä olen ollut vuosikausia itsekin, mutta uskallan sanoa ettei se univaje ole mitään tähän verrattuna. Vuorotyö on työtä vuorossa, äitiys on työtä vuorotta. Ja hei, seksi on kivaa ja ihanaa!
Totta kai te saatte hoitaa asianne ihan kuten ikinä haluatte. Ei minulla ole pienintäkään halua puuttua siihen. Säälittävältä kuulostaa vain se antaminen, ellei ole halua. Kyllä meilläkin saa käyttää omaa kättä, jos mieli tekee eikä toista huvita. Entäs sitten. Luonnollista sekin.
Ja ellet kestä tunnetta, ettet saa aina halutessasi olet myös itse aika itsekäs.
tosissaan, kuten ei kaikkia muitakaan viestejä/ketjuja kannata ottaa tällä palstalla niin tosissaan.
Minusta tämä on mielenkiintoinen keskustelu, oli totta tai ei. 20
Ei ollut tarpeeksi fiksu eikä ap tarpeeksi vakuuttava
unen puutetta ja väsymystä??!! Ei kai kantsis miettiä, että miksi on väsynyt jos kukkuu täällä palstalla puoli 12 aikaan yöllä? Tuskin lapset sentään enää hereillä on.
Jos teitä ei syystä tai toisesta haluta, onko mielestänne kohtuullista että mies joutuu nauttimaan kädestään kuukausikaupalla, jossain tapauksessa jopa vuosia?? Minusta uskollisuuden vaatiminen noissa olosuhteissa on jo aika kohtuutonta...
Nämä vuositolkulla pihtaavat ovat varmaan todella harvinaisia, mutta seksittömyys vauvan synnyttyä jonkin aikaa on ihan luonteva tila, josta mies kyllä selviää ;) Etkä vieläkään vastannut mun kysymykseen.
arkeen muutenkin, vaikkei lapsia olekaan. Koitappa itse tehdä joskus 14h vuoro (yö mukaan lukien) ja sitten valvot vielä pitkään iltapäivälle vapaalla ollessas. Joten kyllä tiedän mitä väsymys on ilman sun " herätyskellokuuriasiakin" .
t.ap