Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä pihtarinaisia! Mä ainakin annan miehelleni kaiken!

Vierailija
06.10.2007 |

Jossain viestissä puhuttiinkin asiasta, että mistä miehet löytää vaimokseen sellaisia naisia, jotka pihtaa seksissä. Mä en kanssa ymmärrä asiaa! Parisuhteeseessa on oltava säännöllinen seksiselämä, ei se muuten toimi, ei voi toimia. Ja jos toimii, niin sitten siinä kyllä ollaan ihan ystäväfiiliksellä eli rakkaus ja intohimo on kadonnut kauan sitten.

Mä itse olen aika seksuaalinen vaimo, haluan usein seksiä ja annan peppua ja suuseksiä. Joskus kun mies menee suihkuun väsyneenä, menen mukaan ja kysyn haluaako hän suihinoton ja eipä ole koskaan kieltäytynyt! Ja annan suihinottoa aika usein ja aah, mieheni nauttii siitä suunnattomasti! Peppua mies ei edes usein halua, mutta jos haluaa annan. Miksipä en, ei se persreikä siitä mihinkään kulu!!!! Ja jos mies haluaa seksiä, niin miksen antaisi, ei se pimpsloorakaan siitä kulu jos antaa miehen panna, vaikkei itsee haluttaskaan niin hirveesti.

Ja meillä toimii asia myös toisinpäin. Mies pitää mut tyytyväisenä ja keksii kaikkee kivaa, välillä naidaan esim. keittiön pöydällä tai parvekkeella, pieniä juttuja, mutta piristää seksielämää. Mies panee myös mua, vaikkei sitä haluttaskaan, jos mä haluun. Ei se sitä haittaa, sehän nauttii, kun saa nähdä, että mä nautin!

Jos vaimo on pihtari, niin ei kantsi kyllä vaimon miettiä, jos mies pettää. Niin mäkin tekisin, jos en kotona saisi seksiä. Mä en kertakaikkiaan ymmärrä pihtausta kummankaan puolelta!!! En sitten millään.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän naisen tarvitse kuin maata!!!!! Eikä pimpsa siitä kulu yhtään! Miehellehän se on isompi työ, jos sitä ei huvita, kun se tekee tavallaan kaikentyön. Joskus voi sanoa reilusti miehelle, että pane vaan, mutta mua ei juuri huvita. Ei anna tarvitse huvittaa, mutta miksi sen vuoksi pitäs kieltää toisen halut???

t. ap

No jos mä vain makaan paikallani, mieheltä menee halut saman tien. Sillä ei ilmeisesti ole raiskausfantasioita.

Vierailija
22/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä menettää kuule ne loputkin parin tunnin yöunet, joilla pitäisi pärjätä seuraava päivä. Ei teillä ilmeisesti kovin kiihkeää ole, jos pystyt nukkumaan samalla, kun mies tyydyttää tarpeensa.

Vierailija:

Mitä siinä menettää, että mies saa tyydyttää tarpeensa? Eihän naisen tarvitse kuin maata!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän aikana kun on se pieni vauva...Kyllä se on paljolti omasta asenteestakin kiinni se halu.

Vierailija
24/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limakalvojen kuivuus voi myös viedä himot ja halut. Aina ei huvita kärsiä kivusta vain toisen tyydyttämiseksi.

Vierailija
25/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap kysyy vielä, että vaikka olisi kuinka väsynyt tahansa, niin miksei miehelle silti voi antaa?????? Joskus olen itsekin todella väsynyt, mutta jos mies haluaa, niin tottakaiannan. Mitä siinä menettää, että mies saa tyydyttää tarpeensa? Eihän naisen tarvitse kuin maata!!!!!

Kai mä olen vähän outo, mutta näin mä näen asian.

t. ap

Juu outoja olette. Meille seksi on molemmin puoleista halua, kumpikin haluaa tai sitten ei seksiä harrasteta.

Siinä olen samaa mieltä että seksi kuuluu (tai sen pitäisi kuulua) hyvään parisuhteeseen.

MUTTA hyvään parisuhteeseen kuuluu myös se että ymmärtää puolisonsa haluttomat kaudet. Näitä aiheuttaa on mm. työkiireet/stressi, lapsen yöheräilyt, sairastelut.

Vierailija
26/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kommenttia siitä että pitäisi antaa vaikkei haluttaisikaan, mutta kyllä valitettavan useasti naiset priorisoivat kaiken muun seksin edelle. Ja jossain vaiheessa sillä ihanalla ja ymmärtäväiselläkin miehellä katkeaa pinna tai kiusaus käy yksinkertaisesti liian suureksi.

Vierailija
27/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asiahan on niin, että jos annan miehelleni vaan siksi, että mies haluaa ja itseä ei niin huvita, niin ei mun mies ala suoraan panemaan vaan aloittaa esileikit ja sen myötä muakin alkaa haluttaan. Joten ei tässä mitään " raiskaus" meininkiä kyllä ikinä ole. Kateelliset vain panettelee, kun oma seksielämä on tylsää ja ankeeta.

Ja sanookoot kuka haluaa ja mitä haluaa, mä en usko, että yksikään parisuhde on " oikea" parisuhde, mikäli seksielämä ei toimi.

t. ap

Vierailija
28/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien miehet edes koko ajan halua. Seksi sitä ja seksi tätä. Menee se teilläkin tuo kuherrusaika ohi, 6 vuotta on lyhyt aika!!

Vierailija
29/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, esikoinen oli koliikista kärsivä allerginen vauva.

Vierailija
30/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap:n kommenttia siitä että pitäisi antaa vaikkei haluttaisikaan, mutta kyllä valitettavan useasti naiset priorisoivat kaiken muun seksin edelle. Ja jossain vaiheessa sillä ihanalla ja ymmärtäväiselläkin miehellä katkeaa pinna tai kiusaus käy yksinkertaisesti liian suureksi.

Kyllä parisuhteessa on muutakin pilalla, jos toinen ei halua seksiä ja toinen menee ottaa ja pettää. Se ei ole siitä seksistä kiinni. Elämään mahtuu monenlaisia aikoja ja molemmilta vaaditaan ymmärrystä. Voi käydä myös, ettei mies kykene seksiin vaikka työhuolien tai masennuksen vuoksi tai hän sairastuisi. Ei tulisi mieleenikään pettää sitä varten. Eikä antaa jos ei huvita. Myöskään minun ihana ja ymmärtäväinen rakastava mieheni ei halua minua, ellen aidosti halua häntä. Luottamus on suhteemme kulmakivi. Seksi on on parisuhteen ilmapuntari, jos ei mene hyvin ei seksikään maistu tai sitten hormonimuutokset vauvan syntymän jälkeen. Ja itse olen naimisissa herrasmiehen, en teinipojan kanssa. Olemme aikuisia ja meillä kummallakin on ollut suhteita ennen tätä. Hyvää kannattaa odottaa! Vauva-ajan jälkeen seksielämä on vielä parempaa kuin ennen sitä. 16 ja 20

Vierailija
31/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellinen on näkemyksesi näissä suhdeasioissa.

Vierailija
32/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan annat käyttää itseäsi hyväksi ja olet hölmökin vielä, kun opetat miehesi tuollaiseen

Vierailija
33/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan nuoret naiset ottako mallia tuollaisesta höpsöistä kirjoituksista. Kyllä aikuisen miehen täytyy kestää kasassa pettämättä, ellei nainen halua yhtä usein, kun vaikkapa ennen lapsia. Vai onko tämä joku trolli?

Vierailija
34/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle on ilmeisesti vaikea ymmärtää, että jos yöunet jatkuvasti ovat muutaman tunnin mittaiset, ei sitä aikaa kertakaikkiaan jaksa käyttää siihen seksielämään.

Itse sanoit tuon, että ei tarvitse kuin maata, jos itseä ei oikein huvita..

Vierailija:

Ja asiahan on niin, että jos annan miehelleni vaan siksi, että mies haluaa ja itseä ei niin huvita, niin ei mun mies ala suoraan panemaan vaan aloittaa esileikit ja sen myötä muakin alkaa haluttaan. Joten ei tässä mitään " raiskaus" meininkiä kyllä ikinä ole. Kateelliset vain panettelee, kun oma seksielämä on tylsää ja ankeeta.

Ja sanookoot kuka haluaa ja mitä haluaa, mä en usko, että yksikään parisuhde on " oikea" parisuhde, mikäli seksielämä ei toimi.

t. ap

Vierailija
35/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n suhde tulee kaatumaan 100%

Ap yrittää pokkana väittää mm. ettei halut koskaan heikkene HAH sanon minä.

Kuule neiti ap. se peikko voi vaania minkä tahansa nurkan takana että hillittömät himot saa kovan kolauksen!!

Etkö oikeasti tajua millaista soopaa suollat??

Vierailija
36/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä?? Minusta se on enemmänkin sitten ystävyyttä. Kyllä parisuhteeseen mielestäni kuuluu myös intohimo.

Vierailija
37/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin varma kuin epävarma!

Vierailija
38/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla niitä äitejä taas liikenteessä, joihin kuuluu yksi ystäväni tuttu. Tämä ystäväni tuttu on 3 lapsen äiti ja antaa miehelleen ainoastaan silloin, kun haluaa uuden lapsen!!!! IHAN TOSI!!! On sanonut ystävälleni suoraan, että inhoaa seksiä, koska se on likaista ja limaista touhua, eikä hänen miehen kuulemma tarvitse häneen koskea sillä likaisella peniksellä! (Ja tämä on ihan tosi!) Ja voitte kuvitella vaan, kuinka innoissaa mies on, kun tämä ystäväni tuttu on alkanut haluamaan 4:ttä lasta. Mies suostui ehdotukseen heti (=koska vihdoin saa taas seksiä)!

Ihan miten vaan. Meillä toimii asia näin ja kummankaan ei meillä tarvi olla puutteessa. Ja vaikka kuinka vaikeata olisi se uskoa, me rakastamme toisiamme ihan hirveesti, arvostamme ja kunnioitamme toisiamme ja haluamme olla loppu elämän yhdessä. Ystäviemmekin mielestä olemme luodut toisillemma ja siltä tuntuu.

Ja niin, en ole missää vaiheessa sanonut, että muiden pitäisi toimia näin, olen vain ilmaissut mielipiteeni, etten ymmärrä pihtarivaimoja.

t. ap

Vierailija
39/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pientä lasta ja raskausajat on kummatkin rakasteltu lähes päivittäin. synnytysten jälkeen meni esikoisesta pari viikkoa että naitiin ja kuopuksesta 6 päivää ja edelleen toimii lähes päivittäin:) yhdessä oltu yli 10v!

Vierailija
40/90 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan parisuhteen molemmat osapuolet ovat siihen tyytyväisiä ??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä