Ajatteletko oikeasti, ettei sektioäitien tarvitsisi lisääntyä laisinkaan?
Sellaista kommenttia tarjotaan meille sektoiduille "hoidoksi", että jättäkää lapset hankkimatta.. Sairasta!
Kommentit (62)
voisi laittaa itse maksamaan operaationsa = on verrattavissa plastiikkakirurgiaan.
sulla on terapian tarve aika ilmeinen joten tee nyt hyvä ihminen jotain. Olet vissiin revennyt perseeseen asti tms, sekin kannattaa hoitaa.
Minä olenkin sitten roskasakkia!
Kaksi lasta ja molemmilla kerroilla sektio. Tosin kiireelliset ja yli vuorokauden synnyttyksen päätteenä, kesken ponnistusvaiheen, molemmat. Sen lisäksi haaveilemme kolmannesta lapsesta... :) Tää oli kyllä hauska mielipide!!
jolle joku aikasempi muksu on sektioitu. Nehän ei saa enää sen jälkeen synnyttää, mutta tavaraansa tarjoavat silti raskautumistarkoituksessa. Ovat vähän samaa sakkia näiden uudelleen ja uudelleen aborttiin tulevien (tiedän naikkosen jolle tehty 7 aborttia, eikä kyllään yhtään sektiota - tullut vissiinkin järkiinsä kumminkin loppumetreillä). Eli siis roskasakkia näin lyhyesti sanottuna.
Mutta saahan niitä muksuja kiinastakin, tyttöjä. Miksette hae siltä ja kustanna samalla koko hoitoa itse yhteiskunnan sijaan?
Yhteiskunta maksoi synnytykseni, joissa makasin hetken leikkauspöydällä ja sain lapseni maailman helposti. Viisas pääsee vähemmällä. Nautin joka kerta lukea epätoivoisia viestejänne, kun olette niin katkeria.
Eikös jokainen voi tehdä omat valintansa ja olla tyytyväinen niihin. Joitain taitaa oma synnytystapa harmittaa kun herättää niin suurta katkeruutta.
t. itselleen sektion kahdesti neuvotellut
halusitkin vaan olla ilkeä. Sait ilmeisesti hyvätkin kicksit sadismistasi. Lopullinen pointtisi jäi minulle kuitenkin hiukan himmeäksi, mutta ajatusmaailmamme ovat niin eri planeetalta, ettei ihmekään.
Koin viime raskaudessani raskausmyrkytyksen,vaarallisimman mahdollisen,ja kyllä sektioon kiidätettiin heti kun diagnosoitiin.
Mutta:
-olen parikymppinen
-perusterve,en sairasta edes nuhaa kuin ehkä kerran 3:n vuoteen
-olen hoikka
-olen raitis/savuton
-noudatan kaikin puolin terveellisiä elämäntapoja..
sairastettuaan ensin diabetekset ja raskausmyrkytykset sun muut kivat. Nämä ainakin voisivat hoitaa itsensä ja elämäntapansa kuntoon ennen raskautta. Siitä varmaan voidaan olla yhtä mieltä tälläkin palstalla?
Ja ennen kuin läskeille äijille myönnetään ilmaisoikeus diabetes ja verenpainelääkkeisiinsä, voitaisiin heidät laittaa laihdutuskuurille. Jos ei laihdu, niin eipä tippuisi ilmaisia lääkkeitäkään. Tästäkin useimmat ovat varmaankin samaa mieltä?
-verenpaineeni eivät kohonneet normaalista (alhaiset) lainkaan,vaikka myrkytystila koitui melkein kuolemakseni,ja tätä myös lääkärit kummastelivat
t:30
Miten noita ei tunnisteta terveydenhuollossa, en käsitä...
mutta näitähän ei hoideta nyky-yhteiskunnassa, jos et vielä satu tietämään. Täytyy mennä ensin ampumaan joku, että pääsis edes vankilaan - siellä joku lääkäri kuulemma on...
jos ei alapää pelaa sen vertaa, että saisi pilttinsä puskettua helkuttiin niin miten voidaan olettaa, että yläpää toimisi sen verran, että hoitaisi jälkikasvunsa terveeksi aikuiseksi.
Voi kun nämä täysin tyhmät ihmiset joilla ei kaikki ole kotona pysyisivät poissa keskusteluista! Kun on raskauksista, synnytyksistä ja niiden mahdollisista komplikaatioista kyse en toivoisi mitään pahaa kellekkään mutta....
Nämä typerykset ehkä heräisivät jos kokisivat tällä saralla läheltä piti- tilanteen, joutuisivat vaikean synnytyksen päätteeksi leikkauspöydälle ettei sikiö tai äiti menehdy. Jokainen synnytys on omanlainen ja joskus joudutaan siihen sektioon turvautumaan. Itsekään en hyväksy sektiota sen vuoksi ettei vaan halua synnyttää, joskus kuitenkin pelko voi olla aihe sektiolle, varsinkin jos edellinen synnytys on ollut traumaattinen. Miksi aina on arvosteltava ihmisiä, synnyttämisestä on tullut joku kilpajuoksu, ei tässä ole kun voittajia jos lapsi saadaan ehjänä maailmaan mitä kautta vain. Hyvää syksyä kaikille sektion kokeneille, te itse tiedätte parhaiten!! Toivottaa. kolme lasta alateitse synnyttänyt, monen sektiolla syntyneen lapsen ylpeä sukulainen!!
Jos ei pysty alakautta synnyttämään. Niin miksi tehdä lapsia ja periyttää tätä ominaisuutta. Jos eka synnytys päätyy sektioon ja tietää, että ei voi alakautta synnyttää niin onhan se luonnon vastaista tehdä lisää lapsia.
En myöskään hyväksy lapsettomuushoitoja. Jos ei voi saada lapsia niin adobtoi sitten sellaisen tai sopeutuu tilanteeseen.
rupes jo ihmetyttää, että yksinkö tässä pitää maailma laittaa ruotuun. Olen siis se, jolla peräpää on kuulemma revennyt ja ukko jättänyt ja aamulääkkeetkin pudonneet patterin väliin. Mutta nyt kehittävää keskustelua kehiin!! Lisää tekstiä.
Tehän olette tottuneet syömään niitä pipilääkkeitä, jotta mikään ei koskisi.
oletko itse sitä mieltä, että sinun pitäisi saada jatkaa lisääntymisiä? Suomessa terveydenhuollon rahat ovat tiukilla jo muutenkin, että pitääkö tahallaan vielä lisätä tätä taakkaa. Kakruilla ei ole kunnon päivähoitopaikkoja saatikka mielenterveyspalveluita, kun vanhemmat ovat tällaisia kun tällä palstalla on huomattu. Kouluissakaan ei ole kunnolla kirjoja tai muita tavaroita ja ryhmäkoot ovat järkyttävän isoja ja opettajat väsyneitä. Onko sinun siis pakko lisätä tätä taakkaa vielä?
haluaisimme kauhean kovasti vauvan, mutta en uskalla alkaa yrittämään ennenkuin olen varma, että saisin sektion. Pelkään synnyttämistä ihan kuollakseni. Siis en pysty ajattelemaan sitä edes potentiaalisena vaihtoehtona.
Yhteiskunta maksoi synnytykseni, joissa makasin hetken leikkauspöydällä ja sain lapseni maailman helposti. Viisas pääsee vähemmällä. Nautin joka kerta lukea epätoivoisia viestejänne, kun olette niin katkeria.
Eikös jokainen voi tehdä omat valintansa ja olla tyytyväinen niihin. Joitain taitaa oma synnytystapa harmittaa kun herättää niin suurta katkeruutta.
t. itselleen sektion kahdesti neuvotellut
että naiset ovat hirveitä toisilleen. Helvetissä on erityinen paikka naisille, jotka eivät auta toisiaan.
että naiset ovat hirveitä toisilleen. Helvetissä on erityinen paikka naisille, jotka eivät auta toisiaan.
Nainen on naiselle susi -lause on elänyt jo pitkään. Ja annas olla kun se nainen haluaa juuri sinun miehesi... Ja helvettiin kyllä mahtuu populaatiota, varsinkin kun nämä sektioäidit kakruineen lähtevät vihreämmille laitumille.
että jos on iso pillu ja löysät luut alapäässä niin se kertoo jotain yläkerran tilanteesta.................. hohhoh..............
on rehevä nainen myös yläpäästään. Ja niistä miehet tykkäät!
Jos ajattelisin ei minua, eikä siskojani olisi olemassa. On hyvä, että se on vaihtoehto.