Mitä ajattelet, jos kaupan kassalla jonossasi edellä oleva laittaa kondomeja hihnalle?
Kommentit (25)
sama kun latoisi maitoa hihnalle...
Mulla on parempaakin tekemistä kuin kytätä muiden ostoksia ja miettiä että hmm.... mitähän se tollakin tekee.
en mä hirveästi ehdi siinä mitään ajatella.
ostan aina muovisia vain siksi, että annan gynelle, jota voi tutkia. Olen nimittäin kumiallergikko. Muuhun en niitä tarvitse. MItä lie ihmiset ajattelevat, kun niitä ostan .
ostan niitä itsekin, en nyt kun olen raskaana, mutta synnytyksen jälkeen taas
ja joskus kassahihnalla voi olla jopa mäyris ja lastenvaippoja. Niin alas en kuitenkaan vajoa, että purkkiruokia ostaisin:)
Pyydän kassaneitiä pyäsyttämään hihnan siksi, kunnes olen desinfioinut sen. Onneksi minulla on aina laukussani käsidesiä näitä tilanteita varten!
Sen jälkeen pidän pienen meditaatiohetken ja teen synnillisten-ajatusten-puhdistamis-rituaalin. Paheellisuus suorastaan velloo paikassa, jossa kortonkien ostoa suoritetaan.
Pyydän myös kassaneitiä desinfiomaan kätensä, ennen kuin annan hänen koskea ostoksiini.
Tähän tietysti kuluu hieman aikaa ja vaivalloistakin on joskus. Toivonkin, että kumeja ostelevat rietastelija pysyisivät kaukana lähikaupastani. Muuten saan pian itse porttikiellon...
ajattelisin, että hyvä kun JOTKUT AINAKIN HUOLEHTIVAT EHKÄISYSTÄ!
kärrytkin on jo ihan täynnä..
Huom... herää jo tähän vuosituhanteen.
kun tässä ostelen näitä sulttaaneita, vai pitäisköhän ostaa sukisukia kumpi olis parempi??????
ta niin kuulin vaan naurua takaa!? Joku 30v. nainen. Noh, eipä tuo meitä haitannut, ehkä oli kade.. he heh.
On ohuempi. Alkuperäiseen kysymykseen palatakseni en ajattelisi mitään. Se voisi kyllä säväyttää jos niitä kokeiltaisiin siinä hihnalla.
Vierailija:
ta niin kuulin vaan naurua takaa!? Joku 30v. nainen. Noh, eipä tuo meitä haitannut, ehkä oli kade.. he heh.
entäs Magic? Onko siitä mihinkään? Ostin kun ei aina voi olla varma että miehellä on tai että on tarpeeksi (olen siis alkanut tapailla erästä miestä ja pian varmaan suhde syvenee... )
Mutta jos mies tykkääkin jostain toisesta merkistä enemmän?
jos laittaisi vaikka ruisleipää tai vessapaperia, tuikkukynttilöitä tai maksamakkaraakaan.
Ehkä vain että tuo ei taida haluta lisääntyä :)