Mitä ajattelet, jos kaupan kassalla jonossasi edellä oleva laittaa kondomeja hihnalle?
Kommentit (25)
mulla on ikää 41v ja kyllä meillä ainakin käytetään. En ole muutakaan keksinyt.
hyvä kun varoitit, minä en tiennyt tuota, pitääkin kipaista kaupan kautta ennen seuraavia treffejä
T: se Magiceistä kysellyt
Vierailija:
Älä tarjoa Magic' ejä uudelle miesystävällesi kondomeiksi. Kaikki miehet tietävät, että ne ovat pieniä ja hän voi loukkaantua. Sultan Conture on varma valinta.
Hormoniehkäisy ei minulle sovi, tulee kaikenlaisia sivuvaikutuksia jatkuvista hiivatulehduksista päänsärkyyn. Kierukkaa en viitsi ottaa, koska minulla on lievä kohdunlaskeuma. Pessaaria ei saa Suomesta.
Joten eipä tässä muitakaan vaitoehtoja ole kuin ostaa kortsuja. Kun niitä oppii huolella käyttämään, ne ovat aika luotettava ehkäisymenetelmä. Ja hidastaa miehen laukeamista, mikä on aika kiva juttu sekin...
ne oli jotain Durexeja, tosi ohuita mutta aika kalliita olivat. Pieni paketti ja siinä oli vaan muutama kortsu. Tietääkö joku mitä mallia ne olis ollut kun en enää niitä tuosta lähikaupasta löytänyt...?
Ja itse ajattelen vain positiivisesti, jos joku ostaa kortsuja. Ajattelen, että tuo harrastaa seksiä ja ei halua lapsia / sukupuolitautia.
Itse kun olen täältä Rovaniemeltä, niin kauhulla olen lukenut juttua siitä hiv-tartuttajasta (joka harrasti tieten tahtoen ilman kortsua seksiä, vaikka oli hiv-positiivinen), että miksi ihmeessä ihmiset ei käytä kondomia tuntemattoman kanssa harrastaessaan seksiä...ei kai kukaan voi luottaa toiseen niin täysin, että jättää kortsun laittamatta jos ei edes tunne tyyppiä?
Älä tarjoa Magic' ejä uudelle miesystävällesi kondomeiksi. Kaikki miehet tietävät, että ne ovat pieniä ja hän voi loukkaantua. Sultan Conture on varma valinta.