Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kerro jotain työhösi liittyvää, jota " maallikot" ei tunnu tajuavan!

Vierailija
02.10.2007 |

Kommentit (208)

Vierailija
121/208 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi kampaaja käyttää liikkeensä nimessä ellei hänellä oli virallista parturi-kampaajan tutkintoa.

Vierailija
122/208 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun myyjä kysyy mikä arpa laitetaan, vastaa " No tietenkin se missä on voitto" . HAHAHAHAAAA sadannen kerran...

Tenttaa koska peliautomaatti on tyhjennetty, luultavasti juuri äsken koska sieltä ei tule mitään, pyydä myyjää täyttämään se.

Tule maksamaan euron ostoksesi heti aamulla kioskin auetessa mahdollisimman isolla setelillä.

Maksa pienillä kolikoilla ja kaivele niitä laukun pohjalta pitkään, mielellään lauantairuuhkassa. Totea samalla: " kun te varmaan tarvitsette näitä kolikoita ja eihän tässä nyt niin kiire ole" .

Heitä pelikuponkisi tiskille ja oleta että myyjä toimii niiden kanssa oikein. Siis tajuaa mitkä kupongeista tarkastamisen lisäksi uusitaan ja mitkä ei.

Kun haluat pelata esim kenoa tule tiskille ja sano vain " keno" . Anna myyjän sitten tentata mikä taso, vai järjestelmä, mikä panos jne.

Ota lottoa yksi rivi ja sano: " sillä se tulee jos on tullakseen" .

Minuutti ennen kun kioski menee kiinni ryntää sisään ja huudahda: " kerkesin" ja mene sitten kaikessa rauhassa valitsemaan vuokraleffaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/208 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: asiakaspalvelussa itsekin työskentelevä

Vierailija
124/208 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun myyjä kysyy mikä arpa laitetaan, vastaa " No tietenkin se missä on voitto" . HAHAHAHAAAA sadannen kerran...

Tenttaa koska peliautomaatti on tyhjennetty, luultavasti juuri äsken koska sieltä ei tule mitään, pyydä myyjää täyttämään se.

Tule maksamaan euron ostoksesi heti aamulla kioskin auetessa mahdollisimman isolla setelillä.

Maksa pienillä kolikoilla ja kaivele niitä laukun pohjalta pitkään, mielellään lauantairuuhkassa. Totea samalla: " kun te varmaan tarvitsette näitä kolikoita ja eihän tässä nyt niin kiire ole" .

Heitä pelikuponkisi tiskille ja oleta että myyjä toimii niiden kanssa oikein. Siis tajuaa mitkä kupongeista tarkastamisen lisäksi uusitaan ja mitkä ei.

Kun haluat pelata esim kenoa tule tiskille ja sano vain " keno" . Anna myyjän sitten tentata mikä taso, vai järjestelmä, mikä panos jne.

Ota lottoa yksi rivi ja sano: " sillä se tulee jos on tullakseen" .

Minuutti ennen kun kioski menee kiinni ryntää sisään ja huudahda: " kerkesin" ja mene sitten kaikessa rauhassa valitsemaan vuokraleffaa.

Vierailija
125/208 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kopissaan ja voi ihan oikeastikin tienata hyvin ja nauttia työstään. Jopa humanisti

Vierailija
126/208 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo tuollainen yhtälö oli?

Mutta todellakin:

-En päätä, mitä tokaluokalla pitää opettaa.

-Minä en muuttanut kaunoa erilaiseksi.

-En voi muuttaa lukujärjestystä.

-En lähde töistä, kun lapsesi lähtee koulusta.

-Minulla ei ole aikaa/voimia suosia naapurin Mirtsukkaa sinun Maunosi kustannuksella.

-Minulle on aivan sama, oletko sinä kunnanjohtaja vai työtön lähihoitaja.

Ope

Vierailija
127/208 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkiossani on ensinnäkin 22 % arvonlisävero, joka menee valtiolle. Loput menee työnantajalleni, joka maksaa meidän toimitilojen vuokrat, toimiston sihteerien palkat, atk-kulut ja ties mitkä maksut. Mulla on kiinteä kk-palkka, joka on täpärästi suomalaisten keskiansioiden yläpuolella, vaikka laskutan ýli 300 eur/h.

Niin, ja ihan joka minuutista en laskuta, ekasta puhelusta en välttämättä ollenkaan, vaikkei tulisi toimeksiantoakaan.

Vierailija
128/208 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin yllättäen erikoistutaan... Turha siis tuhahdella jos en sukujuhlissa osaa suoralta kädeltä neuvoa veronkiertoyhtiösi asioissa. Toisaalta en ehkä haluaisikaan. Meilläkin on nimittäin eettiset ohjeet ja moraali.

Vierailija
129/208 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niin kivaa, että sitä voi tehdä ilmaiseksi, lomilla ja huvikseen.

Että musiikkipedagogilla on yleensä korkeakoulututkinto.

Ettei musiikkipedagogi osaa soittaa mitä tahansa laulua millä tahansa soittimella, jos hyräilet hänelle sen alkusävelet ihan nuotin vierestä.

Vierailija
130/208 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maataloustukia ei olisi ja maataloustuotteiden kauppa vapautettaisiin koko maailmassa, niin suurin osa Suomen maataloudesta loppuisi koska se on tilakokojen ja pohjoisen sijainnin takia äärettömän tehotonta. Maataloustuet ovat sosiaalitukiin verrattavissa olevia tukia, joilla pidetään kannattamaton ' yritystoiminta' pystyssä. Et tainnut ihan itse ymmärtää mistä on kyse.

Vierailija:

ole meille viljelijöille mikään " lisärikastus" vaan ne ovat korvausta siitä että meidän täytyy myydä maito, liha ja vilja tappiolla meijereille, rehutehtaille ja teurastamoille. Tämä taas siksi että tavallisella ruuanmussuttajalla olisi rahaa muuhunkin kuin ruokaan esim. rakennekynsiin ja pulloveteen.

Vierailija
131/208 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tunne heitä ulkonäöltä, eivät ole ikinä edes nähneet heitä.

Laskussa ja papereissa oleva nimi tarkoittaa sitä että ao. henkilö hoitaa asiaa ja kannattaa kysyä suoraan tätä virkailijaa, vaihteenhoitaja ei tiedä mitä niissä papereissa lukee.

Vierailija
132/208 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinusta sitten parempi jos ostaisimme esim. keskieuroopasta kaiken ruuan? Jos suomesta ajettaisiin maatalous alas niin siinä jäisi 300 000 suomalaista työttömäksi, ei ainaostaan viljelijät vaan työttömäksi jäisivät myös " me äidit Saarioisilla" , kauppiaat,teurastamontyöntekijät, seminologit, lomittajat, neuvota-agrologit, rehutehtaiden ym. myllyjen työntekijät, konemyyjät ja asentajat ja navettatarvikkeiden myyjät ja lypsykone ym. huoltajat, rakennusmiehet jotka tekevät uusia navetoita, eläinlääkäreitä,rakennuselementtien, lypsykoneiden, navettakalusteiden ym. toimittajat, rahatareita jotka ajavat ruokarekkoja,maitoauton ja rehuauton kuljettajat, konepajojen työntekijät jotka tekevät liete, ym. maatalouskoneita, maatalouden opetus, tutkimus ja neuvonnan työntekijät, maatalouden laskentakeskuksen ja Melan työntekijät (siellä pk-seudulla)jalostuspalveluiden työntekijät esim. sonni,karjuasemien hoitajat jne.

Veikkanpa että suomen kansantalous romahtaisi maatalouden alasajon myötä ja sitten sinulla höpöhöpöllä ei olisi kerrannaisvaikutusten myötä varaa edes siihen ulkolaiseen halpaan ruokaan. Ja tuskinpa ulkomaat möisivät meille enää halvalla ruokaa kun tietäisivät että me olisimme ihan tuontiruuan varassa, päinvastoin nostaisivat hinnat pilviin.

Vierailija
133/208 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun tarvitsee tietää tk/poli josta ne pyynnöt pitäisi olla, lääkärin nimellä minä en tee mitään. En minä muista kaikkia lääkäreitä nimeltä ja tiedä heti missä he ovat töissä. Kyllä sinun pitäisi tietää missä olet juuri käynyt tai minne olet muutaman päivän päästä menossa lääkäriin.

Vaikka pienet tk:t toimivat kaikki tuntee kaikki -periaatteella niin ei minun tarvitse muistaa jokaisen potilaan nimeä ja sotua, kyllä sinun on ihan itse tiedettävä nimesi ja vähintään syntymäaikasi. Ja vaikka me tapaisimmekin kerran viikkoon niin en halua käyttää aivokapasiteettiani siihen että muistaisin sinun nimesi, voit sen minulle joka kerta kerto asiallisesti eikä tarvitse tiuskia " no se Matti Meikäläinenhän se edelleen on" . Näiden asioiden varmistaminen on osa POTILASTURVALLISUUTTA!!!

Vaikka joka aamu kävisin sinulta verikokeita ottamassa kysyn sinulta AINA nimen ja sotun. Käyn monilla muillakin osastoilla päivittäin ja kaikki osastot ovat saman näköisiä. En voi/HALUA luottaaa muistiini, ja yllättävän moni tässäkin keskikokoisessa kaupungissa on Virtanen... Minun piikkiin se menee jos otan väärästä ihmisestä veret.

Minä en voi tietää minkä takia lääkäri sinusta näitä kokeita ottaa, en minä tiedä epäileekö hän haimasyöpää jos tutkituttaa sinusta amylaasin.. Keskustele sen lääkärin kanssa, hän se tietää mikä sinua vaivaa. VAikka pääsenkin katsomaan sinun vanhoja labratuloksia en voi niitä sinulle kertoa. Lääkäri on näistä vastauksista vastuussa ja hän niiden vastaukset sinulle kertoo. Minun vikani ei ole se että on olemassa tiettyjä sääntöjä kuka näkee mitkäkin vastaukset. Minä en voi vaikuttaa siihen että tk-lääkäri ei näe sinun työterveyden pyyntöjä. Enkä minä voi kenen tahansa piikkiin lisäillä sitä sun tätä, pyydä ne itse lääkäriltäsi!!! Ja jos ne ehdottomasti haluat niin mene YKSITYISELLE kun yksityinen on niiiiin paljon parempi puheittesi mukaan! Siellä kun asiat hoituvat (rahalla saa jne.)

Vierailija
134/208 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en minä voi sinulle kertoa miksi naapurin Maija kävi sinua ennen verikokeissa. Kysy itse Maijalta jos niin utelias olet, minulla on vaitiolovelvollisuus jota noudatan. Vai haluatko että kerron seuraavalle potilaalle että tuo edellinen mummo kärsii siitä ja siitä ja sitten sillä on vielä virtsankarkailuongelmia kun haisi niin kuselle otettuaan pitkät housut pois sydänfilmiin?

Ja jos sanon että ottakaa rintakehä ja nilkat paljaaksi niin en tarkoita sitä että teidän täytyy riisuutua alasti, kyllä se riittää että ottaa paidan pois ja nostaa housunpunttia ylös. Ja naisille tiedoksi, jos pyydetään rintakehä paljaaksi niin se tarkoittaa että rintaliivitkin otetaan pois!!! Tuskin synnyit liivit päällä... Ja ei, sukkahousujen läpi ei voida filmiä ottaa joten riisukaa vaan ne sukkikset pois.

Vierailija
135/208 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sitten minäkin nostan syytteen Mauria vastaan" .. (kostoksi). Tekis mieli revetä, mutta ajattelen vain, että sinä et nosta mitään, syyttäjä nostaa syytteen:D

Vierailija
136/208 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö koskaan kaupan esteenä ole välittäjän oudot toimet, kuten se, että myydään asuntoa " omille asiakkaille" ilman lehti, netti ym. ilmoituksia. Tai se, ettei välittäjä ole halukas järjestämään näyttöjä kuin kerran kesässä? Eikö se hintakin ole välittäjän arvioima?

Vierailija
137/208 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne ei kuitenkaan kelpaa. Sinä olet valmiiksi miettinyt mitä mihinkin tulee ja miten, jos sanon että ei niin kannata tehdän, sinä suutut ja minä olen epäpätevä.

Tee niinkuin olet päättänyt äläkä kysele; minulta ei siunausta tule paskan teolle.

T: rakennusinssi

Vierailija
138/208 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla selviää täysin mikä ammatti kellekin sopii ja mihin hän työllistyy varmasti 5 vuoden kuluttua.

Työvoimatoimisto ei valitse ihmisiä työpaikkoihin (ei edes tukipaikkoihin), vaan työnantaja valitsee itse, ehkä työvoimatoimiston hänelle esittelemistä henkilöistä.

Vierailija
139/208 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

HYVÄ ASIAKAS. LUE SEURAAVA ENNEN KUIN TULET SISÄLLE

1.TYÖTODISTUS

-KYLLÄ, työtodistus pitää toimittaa

-työsopimus EI ole työtodistus

-palkkatodistus EI ole työtodistus

-palkkakuitti EI ole työtodistus

-ansioluettelo EI ole työtodistus

-työvuorolista EI ole työtodistus

-työtodistus ON työtodistus

2.TYÖNHAUN VOIMASSAOLO

-jos et ole uusinut työnhakua, se EI ole voimassa

-jos et tiedä työnhaun uusimispäivää, ET ole uusinut työnhakuasi

-jos työnhaku ei ole voimassa, työttömyysturvaa EI tule

-EI, työvoimatoimisto EI tule hakemaan sinua kotoasi uusimispäivänä

3.OPISKELU

-opiskelija EI saa työttömyysturvaa

-se EI ole työvoimatoimiston ongelma, jos opintotuki on loppunut

-se EI ole työvoimatoimiston ongelma, jos kesällä ei voi suorittaa viimeistä tenttiä

-VAIN työvoimatoimikunta voi todeta opinnot sivutoimisiksi

-sillä EI ole väliä uskooko työvoimaneuvoja opintojen olevan sivutoimisia

4.YRITTÄJYYS

-KYLLÄ, se täytyy selvittää

-KYLLÄ, se täytyy selvittää, vaikkei se elättäisikään sinua

-KYLLÄ, se täytyy selvittää, vaikka et olisi viimeiseen tuhanteen vuoteen katsonutkaan firmaasi päin

-VAIN työvoimatoimikunta voi todeta yritystoiminnan sivutoimiseksi

-sillä EI ole väliä uskooko työvoimaneuvoja yritystoiminnan olevan sivutoimisia

5.SELVITYSPYYNNÖT

-työvoimaneuvojaa EI henkilökohtaisesti kiinnosta opintosi, yrittäjyytesi tai se miksi lopetit työsuhteesi. Hän EI myöskään halua heittää kapuloita rattaisiisi. Hänelle OLISI paljon helpompaa jättää selvityspyyntö tekemättä, mutta hänen ON pakko tehdä se.

-jos selvityspyynnössä pyydetään joku liite, LIITÄ se mukaan

6.TYÖTTÖMYYSTURVALAKI

-jos työttömyysturvalain joku kohta on mielestäsi epäoikeudenmukainen, koominen, typerä, väärin, työtöntä sortava tai muuten vaan pielessä, siitä on TURHA valittaa työvoimaneuvojalle. Hän EI voi muuttaa lakia. JOS voisi, hän olisi jossain muualla töissä.

7.OLEELLISET ASIAT

-se mitä vääryyksiä irtisanomiseesi liittyi 10 vuotta sitten, EI ole oleellinen asia

-se, miksi olit pettynyt työvoimakoulutukseen 10 vuotta sitten, EI ole oleellinen asia

-se, mitä siskon miehelle tapahtui tämän pomon irtisanottua parhaan ystävänsä taloushallinnollisten väärinkäytösten takia EI ole oleellinen asia

-jos asiasi liittyy työnhakuun tai työttömyysturvaan se SAATTAA olla oleellinen asia

8.PERJANTAI

- perjantai-iltapäivänä klo 15 jälkeen yksikään virkailija EI ole kiinnostunut kuuntelemaan elämäntarinaasi

Aika helppoa, jos noi on suurimmat ongelmat.

t.virkamies

Vierailija
140/208 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymme VAIN aamu- ja iltalypsyllä. Niin ja tosiaan ne lehmät on lypsettävä 2 kertaa päivässä, yksi ei riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi