kerro jotain työhösi liittyvää, jota " maallikot" ei tunnu tajuavan!
Kommentit (208)
laulua ja leikkiä. Ihan oikeasti teemme parhaamme, joten opiskelijan puolisona ethän tule huutamaan ja räyhäämään meille.
Enkä voi tietää nousevatko vai laskevatko korot.
En myöskään voi tietää, mihin osakkeeseen tai rahastoon kannattaa sijoittaa maksimaalisen voiton ollessa taattu - meillä ei ole mitään inside-tietoa yrityksistä enkä ole ennustaja.
-Ei ole minun vikani jos palkkasi ei ole tullut määräpäivänä tilille. En voi muuttua rahaksi vaikka kuin haluaisin.
-me emme tosiaankaan käy ihmisten tileillä " salaa" kyttäämässä kenellä on rahaa ja kenellä ei.
Jos saisi suvun ymmartamaan, etta biologin tutkinnolla ei diagnooseja ja resepteja jaella, vaikka opinnoissa olikin anatomiaa, fysiologiaa sun muuta.
se ei tarkoita sitä että
- minä osaisin kertoa miten jokaista osastollamme myynnissä olevaa tavaraa käytetään, tehtäväni on vain ja ainoastaan pitää huoli että hyllyssä on sitä tavaraa (tilaus ja hyllytys)
- voin muuttua tilaamaksesi tavaraksi jos se ei ole tukusta meille saapunut
- voin antaa 50% alennuksen vain siksi että paistinpannun laatikko on vähän kulmasta rikki (ja itse tuote siis täysin ehjä)
- tiedän heti mistä asiasta on kyse kun soitat puhelimella ja kerrot puhuneesi " sen yhden naisen" kanssa puhelimessa joskus kuukausi sitten ja varsinkin jos itse olen ollut kyseisen ajan kesälomalla
- tiedän onko viereisessä kaupassa jotakin tuotetta mikä meillä sattui sillä kerralla olemaan lopussa
- alan soittamaan vapaapäivällä olevalle työkaverilleni vain siksi että varmistaisin onko tilaamiasi tavaroita tulossa torstaina (varsinkaan jos työkaverini ei pysty asiaan hirveästi vaikuttamaan tilaamisen jälkeen)
- osaisin sanoa mikä kenkä on paras lapsellesi, varsinkin kun itse olen ihan eri osastolla töissä
jos kassalla kone nappaa huomaamattani pussin ean-koodin kaksi kertaa. Ja ei en todellakaan " lyönyt" sitä koneeseen.
Enkä voi millään muistaa jokaista kaupassamme sillä hetkellä alennuksessa olevaa tuotetta. KUn niitä voi suuressa hypermarketissa olla about 500kpl.
omenia, appelsiineja. En voi aina tietää onko ne hyviä, makeita..Makuasioista ei voi kiistellä. Koko massallinen klementiinejä ei ole paskaa, jos seassa on yksi pilaantunut. Jos yhdestä vaakasta on nauha loppu, voi punnita viereisellä eikä toitottaa, että nyt KAIKISTA on nauha loppu! (meillä on 10 vaakaa) Jos joku tuote on loppu ja sanon että se on loppu, niin se myös tarkoittaa että sitä EI ole. Eli sitä ei ole varastossa ja en vain viitsi hakea sitä. Tavarantoimittajalla voi olla vaikeksia toimittaa tavaraa ja se ei ole myyjän tai kaupan vika. T.Hevimyyjä.
Kehitysvammaisuus on vain ja ainoastaan downin syndrooma ja näitä downeja on laitokset pullollaan. Kromosomivirheet näkee kaikki punktioissa. Kehitysvammaiset ovat tyhmiä, möliseviä epäihmisiä. Laitoksissa ja asuntoloissa on kurjat oltavat....
Että luontokartoitus ei ole mitään parin tunnin leppoisaa käveleskelyä, vaan kestää kartoitettavista lajeista riippuen 8-12 h, töihin lähtö voi olla kello 2 yöllä, kilometrejä tulee usein 10-15, keikan saldona voi olla 200 hirvikärpästä, kymmeniä punkkeja, ja ettei se 10-15 km kesähelteessä (varjossa 28+, auringossa 32+) pilvettömällä säällä koko ajan auringossa ja kumisaappaat+pitkät housut jalassa kaikkia kamoja raahaten ole ihan kevyt homma.
Ei maailman raskain työ, ja minulle mieluisa. Mutta vähemmän romanttinen kuin valtaosa kuvittelee.