Naapuri käy samaan aikaan saunassa 14-vuotiaan poikansa kanssa
Kommentit (38)
tyttö 8v poika 15v ja tyttö 17v, on kuulemma aina käynyt niin ei siinä mitään outoa =O...
Minä kävin isäni kanssa saunassa vielä 15-vuotiaanakin (koko perheemme kävi saunassa yhdessä). En näe kyllä tuossa mitään outoa.
Mun 10v poika ei mielellään tule mun kanssa saunaan. Itse en tuossa näkisi mitään pahaa, onhan kuitenkin kyse äidistä ja lapsesta...
Ap taitaa olla jotenkin estoinen.
Itsekin kävin isän, äidin ja 11v vanhemman veljeni kanssa samaan aikaan saunassa siihen asti kun muutin kotoa pois. Eikä siinä ollut yhtään outoa. Meille alastomattomuus on luonnolista. Joillekin se ehkä ei ole, kuten ap:lle.
minä yli 40 vee saatan vieläkin kesäisin saunoa samaan aikaan vanhempieni kanssa ja lapseni kanssa..... appivanhempien kanssa saunotaan joskus yhdessä, silloin tosin uikkareissa.
Vierailija:
tyttö 8v poika 15v ja tyttö 17v, on kuulemma aina käynyt niin ei siinä mitään outoa =O...
en kyllä kävisi ton ikäisen poikani kanssa saunassa. tyttäremme on 12 eikä hän käy saunassa kummankaan meidän kanssa vaan ihan yksinään.
mä en ymmärrä tätä koko suku saunaan kerralla mentaliteettia.
Olen aivan epätoivoisesti yrittänyt opettaa että uimahallissa tulisi peseytyä ennen uimaan menoa ja että suihkussa käydään ilman uikkareita. Kuinka vaikeaa onkaan olla yhteisesti pesulla edes samaa sukupuoltaolevien kanssa jos oman perheenkään kanssa ei voi.
Tiesitkös ap, että ennen suomalaiset saunoivat koko suku samassa. Sitä ei pidetty ollenkaan omituisena - se oli vain peseytymistapahtuma.
Ja kuinka moni kehittyvä tyttö ja poika olikaan kiusaantunut perhesaunassa sillon ennen vanhaan, ei vaan saanut valita sitä tapaa millä saunoa...Vain jos asia kaikille ok, mennään yhtäaikaa.
Istumme saunassa juttelemassa viikon tapahtumista, eikä tämä ole koskaan ollut kenellekään meistä mikään ongelma. Tylsäähän se on yksin saunoa..............
Kun olin 16-vuotias, silloinen poikaystäväni sai hepulin, kun sai kuulla, että olin ollut saunassa vanhempieni ja 20-vuotiaan veljeni kanssa. Olin ihan puulla päähän lyöty, koska näin meillä oli aina toimittu ja en nähnyt siinä mitään väärää. Poikaystäväni asui kaksistaan äitinsä kanssa, eikä ollut saunonut hänen kanssaan enää vuosikausiin.
niinettä kaikki perheenjäsenet saavat saunoa jokinen yksitellen. ei meillä ainakaan kun saunotaan melkein joka toinen päivä. mennään kaikki aina kerralla siinä säästyy vettäkin kun samoilla löylyvesillä saunotaan.
Meillä kotona vanhemmat ja lapset taas kävi erikseen siis isompina.
Suihkuttelee siellä varmaan toisiaan...ei mitään intimiteettiä...YÄK!
Vierailija:
Työkaverin lapset käy iltaisin kimppasuihkussa
siis ei enää mikään esimurrosikänen. minusta se on outoa, enkä voi edes kuvitella, että mieheni näkisi tyttäremme aikuisena alasti. enkä minä edes halua nähdä isääni saatika veljiäni alasti.
kaiken maailman pervouksia sitä puolustellaan muka luonnollisena.
Vierailija:
siis ei enää mikään esimurrosikänen. minusta se on outoa, enkä voi edes kuvitella, että mieheni näkisi tyttäremme aikuisena alasti. enkä minä edes halua nähdä isääni saatika veljiäni alasti.kaiken maailman pervouksia sitä puolustellaan muka luonnollisena.
Ihmeellistä jos joku näkee tuossakin jotain likaista?
Vierailija:
Suihkuttelee siellä varmaan toisiaan...ei mitään intimiteettiä...YÄK!
se vasta olisikin outoa!