Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri käy samaan aikaan saunassa 14-vuotiaan poikansa kanssa

Vierailija
02.10.2007 |

heidän saunavuorollaan. Minusta hieman outoa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vasta olisikin outoa!

Vierailija
2/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö 8v poika 15v ja tyttö 17v, on kuulemma aina käynyt niin ei siinä mitään outoa =O...

Vierailija
4/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin isäni kanssa saunassa vielä 15-vuotiaanakin (koko perheemme kävi saunassa yhdessä). En näe kyllä tuossa mitään outoa.

Vierailija
5/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 10v poika ei mielellään tule mun kanssa saunaan. Itse en tuossa näkisi mitään pahaa, onhan kuitenkin kyse äidistä ja lapsesta...

Vierailija
6/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla jotenkin estoinen.

Itsekin kävin isän, äidin ja 11v vanhemman veljeni kanssa samaan aikaan saunassa siihen asti kun muutin kotoa pois. Eikä siinä ollut yhtään outoa. Meille alastomattomuus on luonnolista. Joillekin se ehkä ei ole, kuten ap:lle.

Vierailija
7/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä yli 40 vee saatan vieläkin kesäisin saunoa samaan aikaan vanhempieni kanssa ja lapseni kanssa..... appivanhempien kanssa saunotaan joskus yhdessä, silloin tosin uikkareissa.

Vierailija
8/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tyttö 8v poika 15v ja tyttö 17v, on kuulemma aina käynyt niin ei siinä mitään outoa =O...

Vierailija
9/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä kävisi ton ikäisen poikani kanssa saunassa. tyttäremme on 12 eikä hän käy saunassa kummankaan meidän kanssa vaan ihan yksinään.

mä en ymmärrä tätä koko suku saunaan kerralla mentaliteettia.

Vierailija
10/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan epätoivoisesti yrittänyt opettaa että uimahallissa tulisi peseytyä ennen uimaan menoa ja että suihkussa käydään ilman uikkareita. Kuinka vaikeaa onkaan olla yhteisesti pesulla edes samaa sukupuoltaolevien kanssa jos oman perheenkään kanssa ei voi.

Vierailija
11/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkös ap, että ennen suomalaiset saunoivat koko suku samassa. Sitä ei pidetty ollenkaan omituisena - se oli vain peseytymistapahtuma.

Vierailija
12/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka moni kehittyvä tyttö ja poika olikaan kiusaantunut perhesaunassa sillon ennen vanhaan, ei vaan saanut valita sitä tapaa millä saunoa...Vain jos asia kaikille ok, mennään yhtäaikaa.

Vierailija
13/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istumme saunassa juttelemassa viikon tapahtumista, eikä tämä ole koskaan ollut kenellekään meistä mikään ongelma. Tylsäähän se on yksin saunoa..............

Vierailija
14/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 16-vuotias, silloinen poikaystäväni sai hepulin, kun sai kuulla, että olin ollut saunassa vanhempieni ja 20-vuotiaan veljeni kanssa. Olin ihan puulla päähän lyöty, koska näin meillä oli aina toimittu ja en nähnyt siinä mitään väärää. Poikaystäväni asui kaksistaan äitinsä kanssa, eikä ollut saunonut hänen kanssaan enää vuosikausiin.

Vierailija
15/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinettä kaikki perheenjäsenet saavat saunoa jokinen yksitellen. ei meillä ainakaan kun saunotaan melkein joka toinen päivä. mennään kaikki aina kerralla siinä säästyy vettäkin kun samoilla löylyvesillä saunotaan.

Vierailija
16/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotona vanhemmat ja lapset taas kävi erikseen siis isompina.

Vierailija
17/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuttelee siellä varmaan toisiaan...ei mitään intimiteettiä...YÄK!

Vierailija:

Työkaverin lapset käy iltaisin kimppasuihkussa

Vierailija
18/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei enää mikään esimurrosikänen. minusta se on outoa, enkä voi edes kuvitella, että mieheni näkisi tyttäremme aikuisena alasti. enkä minä edes halua nähdä isääni saatika veljiäni alasti.

kaiken maailman pervouksia sitä puolustellaan muka luonnollisena.

Vierailija
19/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siis ei enää mikään esimurrosikänen. minusta se on outoa, enkä voi edes kuvitella, että mieheni näkisi tyttäremme aikuisena alasti. enkä minä edes halua nähdä isääni saatika veljiäni alasti.

kaiken maailman pervouksia sitä puolustellaan muka luonnollisena.

Vierailija
20/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä jos joku näkee tuossakin jotain likaista?

Vierailija:

Suihkuttelee siellä varmaan toisiaan...ei mitään intimiteettiä...YÄK!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan