Naapuri käy samaan aikaan saunassa 14-vuotiaan poikansa kanssa
Kommentit (38)
kun lapset on pieniä, käydään koko perhe yhdessä, isompana minä ja tytöt tai isä ja pojat. en ymmärrä, mistä tällanen ihme sekasiittonen liike on saanu alkunsa.
Ei tietenkään pakoteta, mutta jos tuntuu luontevalta niin silloin siinä ei ole mitään väärää! Teillä toimitaan noin ja jossain toisessa perheessä toisin.
Kerros mitä väärää siinä on? Eihän siinä ole mitään seksuaalista tmv.
Vierailija:
kun lapset on pieniä, käydään koko perhe yhdessä, isompana minä ja tytöt tai isä ja pojat. en ymmärrä, mistä tällanen ihme sekasiittonen liike on saanu alkunsa.
Minusta tuo on sellainen tapa, joka joutaisi jo jäädä unholaan. Joku yksityisyys pitää teineilläkin olla.
Eli ei kaipaa sitä yksityisyyttä siltä osin vielä? Pervoa sekinkö? Sairas teini?
vähän pakkokin on mennä koko perheellä...
Ja mitä siitä jos menee äidin kanssa? Äidin mahastakihan lapsi on joskus tullut ja äiti ne on pippelitulehdukset ynnä muut hoitanut!!
Ja mitä jos on vaikka yh ettei oo isää jonka kanssa mennä? pitäisikö mun esim päästää mun 13v poika yksin saunaan? sauna on toisessa rapussa,sinne on vain yksi avain per perhe ja on todella vaikea lukko... mielummin menemme turvallisesti kahdestaan pojan kanssa kuin kumpikaan yksin,mitä jos vaikka hukkaa avaimen (ei pääse ulos ilman sitä) tmv??
Jos nuorelta ei koskaan edes kysytä, haluaisiko hän mennä yksin saunaan, niin ei hän välttämättä ymmärrä sitä itsekään pyytää. Omat lapseni ovat saaneet saunoa yksin 10-vuotiaasta alkaen.
Mutta kun kaikki eivät halua, vaikka sanoisi että saat mennä yksin. Teinejäkin on erilaisia, joten eiköhän anneta kaikkien saunoa miten haluaa!!
Kaikesta tekin teette ongelman ja tappelun!?
ei kertakaikkiaan riitä molempien kunnolla käydä erikseen (on nejän rapun päässä tää sauna) ja sen lisäks oikeesti vaikee toi ovi,yleensä toinen työntää ja toinen vääntää avainta... Ja on kyllä valitettu tosta lukosta taloyhtiölle,useampaan otteeseen :/
Mut minusta tuntuu,et poika haluaakin käydä mun kanssa,monesti käydään parhaat keskustelut just saunassa ja kerrataan viikon tapahtumia...
t: se yh joka saunoo poikansa kanssa
että tytön/naisen ruumista saa toljottaa
koittakaa nyt äidit tajuta että jossain vaiheessa katkastaan se napanuora. ei oikeesti oo normaalia että joku yläasteikänen poika käy äiskän kans saunas. ja jos sen ikänen ei osaa avata jotain lukkoa, nii aika avuton. ei ikään kasva mieheksi.
Ja kaikki raiskaukset ym halveeramiset johtuu enemmänkin siitä, että jo pienestä pidetään naisen alastomuutta seksiin liittyvänä.
Erotiikka, seksi on oma asiansa, mihin liittyy muutakin kun rinnat ja alapää, siihen liittyy elekieli, käyttäytyminen, puhe ja ' ruumiinkieli' .
Saunassa äiti ja poika tuskin välittävät toistensa ruumiinjäsenistä tai ulokkeista.
Samahan se on nudisteilla, heille alastomuus on vaatteista vapautumista ei seksuaalista käyttäytymistä.
Sääli, ettei toiset pysty erottamaan kahta niin tärkeää asiaa alastoman kropan nähdessään kun seksuaalisuus ja ihmisen oma minuus.
tuo kimppasauna on ihan ok niin kauan kun kaikki siitä tykkäävät.
Minä itse murrosikäisenä ujostelin vartaloani, eikä olisi tullut mieleenikään saunoa yhdessä vanhempieni kanssa.
Joten tuokin on kai yksilöllistä, jokainen tyylillään.
mikä teitä vaivaa? ei saunassa tuijotella kenenkään ulokkeita tms. Toi teidän alastomuus hysteria alkaa muistuttaa jenkkityyliä. Teini voi sanoa että ei sauno vanhempiensa kanssa jos ei halua. Jessus sentään mitä saivartelua. Kuvitteletteko oikeesti, että lapsesta kasvaa pedofiili tai vähintään raiskaaja jos saunoo eri sukupuolta olevan vanhempansa kanssa? Kun saunotaan yhdessä niin siitä alastomuudesta tulee luonnollinen juttu.
miten te näättekin kaikkea sairasta kaikkialla?
kävin muuten miespuolisten työkavereiden kanssa saunomassa, eikä siinä kukaan mitään tuijotellu,ei käyny mielessäkään.
Relatkaa vähän!
Mutta että 13vuotiasta ei voi päästää yksin saunaan??? Mä kävin sen ikäisenä hiihtolomilla 18v serkkujeni kanssa Keski-Euroopassa ja hengissa olen vieläkin, muutamakin vaikea lukko matkalla oli ja mäet aika hankalia myös =)
parhaassa tapauksessa on mukana myös mummo 85 v ja lapsi 3 v.
t. sen 5 v tytön äiti joka näki viikonloppuna isänsä " viekkaan" pippelin saunareissulla
ikänä en ole silti viekasta pippeliä nähnyt muuten kun mieheni kanssa kahden saunottaessa... ;o)
sekasaunoja seitkytluvulta
Pervo on se, joka saa sitä pervoja ajatuksia. Kuten sinä!