Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri käy samaan aikaan saunassa 14-vuotiaan poikansa kanssa

Vierailija
02.10.2007 |

heidän saunavuorollaan. Minusta hieman outoa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo on se, joka saa sitä pervoja ajatuksia. Kuten sinä!

Vierailija
22/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset on pieniä, käydään koko perhe yhdessä, isompana minä ja tytöt tai isä ja pojat. en ymmärrä, mistä tällanen ihme sekasiittonen liike on saanu alkunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pakoteta, mutta jos tuntuu luontevalta niin silloin siinä ei ole mitään väärää! Teillä toimitaan noin ja jossain toisessa perheessä toisin.

Kerros mitä väärää siinä on? Eihän siinä ole mitään seksuaalista tmv.

Vierailija:

kun lapset on pieniä, käydään koko perhe yhdessä, isompana minä ja tytöt tai isä ja pojat. en ymmärrä, mistä tällanen ihme sekasiittonen liike on saanu alkunsa.

Vierailija
24/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on sellainen tapa, joka joutaisi jo jäädä unholaan. Joku yksityisyys pitää teineilläkin olla.

Vierailija
25/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei kaipaa sitä yksityisyyttä siltä osin vielä? Pervoa sekinkö? Sairas teini?

Vierailija
26/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän pakkokin on mennä koko perheellä...

Ja mitä siitä jos menee äidin kanssa? Äidin mahastakihan lapsi on joskus tullut ja äiti ne on pippelitulehdukset ynnä muut hoitanut!!

Ja mitä jos on vaikka yh ettei oo isää jonka kanssa mennä? pitäisikö mun esim päästää mun 13v poika yksin saunaan? sauna on toisessa rapussa,sinne on vain yksi avain per perhe ja on todella vaikea lukko... mielummin menemme turvallisesti kahdestaan pojan kanssa kuin kumpikaan yksin,mitä jos vaikka hukkaa avaimen (ei pääse ulos ilman sitä) tmv??

Vierailija
27/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuorelta ei koskaan edes kysytä, haluaisiko hän mennä yksin saunaan, niin ei hän välttämättä ymmärrä sitä itsekään pyytää. Omat lapseni ovat saaneet saunoa yksin 10-vuotiaasta alkaen.

Vierailija
28/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun kaikki eivät halua, vaikka sanoisi että saat mennä yksin. Teinejäkin on erilaisia, joten eiköhän anneta kaikkien saunoa miten haluaa!!

Kaikesta tekin teette ongelman ja tappelun!?

Vierailija
29/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kertakaikkiaan riitä molempien kunnolla käydä erikseen (on nejän rapun päässä tää sauna) ja sen lisäks oikeesti vaikee toi ovi,yleensä toinen työntää ja toinen vääntää avainta... Ja on kyllä valitettu tosta lukosta taloyhtiölle,useampaan otteeseen :/

Mut minusta tuntuu,et poika haluaakin käydä mun kanssa,monesti käydään parhaat keskustelut just saunassa ja kerrataan viikon tapahtumia...

t: se yh joka saunoo poikansa kanssa

Vierailija
30/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tytön/naisen ruumista saa toljottaa

Vierailija
31/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittakaa nyt äidit tajuta että jossain vaiheessa katkastaan se napanuora. ei oikeesti oo normaalia että joku yläasteikänen poika käy äiskän kans saunas. ja jos sen ikänen ei osaa avata jotain lukkoa, nii aika avuton. ei ikään kasva mieheksi.

Vierailija
32/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki raiskaukset ym halveeramiset johtuu enemmänkin siitä, että jo pienestä pidetään naisen alastomuutta seksiin liittyvänä.

Erotiikka, seksi on oma asiansa, mihin liittyy muutakin kun rinnat ja alapää, siihen liittyy elekieli, käyttäytyminen, puhe ja ' ruumiinkieli' .

Saunassa äiti ja poika tuskin välittävät toistensa ruumiinjäsenistä tai ulokkeista.

Samahan se on nudisteilla, heille alastomuus on vaatteista vapautumista ei seksuaalista käyttäytymistä.

Sääli, ettei toiset pysty erottamaan kahta niin tärkeää asiaa alastoman kropan nähdessään kun seksuaalisuus ja ihmisen oma minuus.

Vierailija
33/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kimppasauna on ihan ok niin kauan kun kaikki siitä tykkäävät.

Minä itse murrosikäisenä ujostelin vartaloani, eikä olisi tullut mieleenikään saunoa yhdessä vanhempieni kanssa.

Joten tuokin on kai yksilöllistä, jokainen tyylillään.

Vierailija
34/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä teitä vaivaa? ei saunassa tuijotella kenenkään ulokkeita tms. Toi teidän alastomuus hysteria alkaa muistuttaa jenkkityyliä. Teini voi sanoa että ei sauno vanhempiensa kanssa jos ei halua. Jessus sentään mitä saivartelua. Kuvitteletteko oikeesti, että lapsesta kasvaa pedofiili tai vähintään raiskaaja jos saunoo eri sukupuolta olevan vanhempansa kanssa? Kun saunotaan yhdessä niin siitä alastomuudesta tulee luonnollinen juttu.

miten te näättekin kaikkea sairasta kaikkialla?

kävin muuten miespuolisten työkavereiden kanssa saunomassa, eikä siinä kukaan mitään tuijotellu,ei käyny mielessäkään.

Relatkaa vähän!

Vierailija
35/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta että 13vuotiasta ei voi päästää yksin saunaan??? Mä kävin sen ikäisenä hiihtolomilla 18v serkkujeni kanssa Keski-Euroopassa ja hengissa olen vieläkin, muutamakin vaikea lukko matkalla oli ja mäet aika hankalia myös =)

Vierailija
36/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaassa tapauksessa on mukana myös mummo 85 v ja lapsi 3 v.

Vierailija
37/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. sen 5 v tytön äiti joka näki viikonloppuna isänsä " viekkaan" pippelin saunareissulla

Vierailija
38/38 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikänä en ole silti viekasta pippeliä nähnyt muuten kun mieheni kanssa kahden saunottaessa... ;o)

sekasaunoja seitkytluvulta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä