^^Marrasmurut -lokakuuta viedään jo^^
Kommentit (22)
Harvakseltaan pinoon aina uusia viestejä ilmestyy, ei tosin siihen tahtiin kun vuosi sitten odotus pinossa : )
Meillä mies ei minua töihin patista onneksi, ja vaikka patistaisikin minä viis siitä veisaisin. Ei, ymmärrän kyllä että tilanne on varmasti hankala jos itse haluaisi kotiin jäädä ja toinen ei tässä asiassa tukisi vaan painostaisi palaamaan töihin. Minun mieheni on onneksi ihan samoilla linjoilla kanssani vaikka hänellä ei sitä kokemusta ja tietoa olekkaan, mikä minulla on omien opiskelujeni kautta päiväkodista ym. Lempille en voi oikeastaan muuta neuvoa antaa kuin että niin tee mikä sinusta itsestä hyvältä tuntuu ja luota omaan vaistoosi asiassa, varsinkin jos teillä tilanne on se että kotiinkin voisit jäädä. Monilla kun taloudelliset seikat tekevät sen mahdottomaksi, ja sekin on sydäntä riipaisevaa.
Ei meidänkään perhe todellakaan herroiksi tässä elele, kysymyksessä kuitenkin aika lyhyt aika ja meillä on pienet menot (ainakaan toistaiseksi ei mitään suurempia hankintoja aiota tehdä) uskoisin että pärjätään kyllä ja teen välillä viikonloppuisin keikkatöitä.
Maidosta, ruokajuomaksi annan mukista korviketta joka on jopa alkanut nyt pikkuhiljaa kelvata samoin puuron joukkoon laitan korviketta. Imetän 5-7 krt vrk. Pikkuhiljaa voisi imetyskertoja vähennellä. Hapanmaito tuotteista kokeiltiin maustamatonta jugurttia sillä seurauksella että seuraavan yön Veeti huusi vatsanväänteitä, että jäässä nyt ne kokeilut vähäksi aikaa.
Unikoulun aloittaneille iso hatunnosto, itse kun vaan pähkäilen ja odotan parempaa ikää, ajankohtaa, ihmettä..... : ) Sillälailla ollaan lyöty ajankohta " viimeistään" lukkoon että jouluntienoilla kun koululaisilla on vapaata ja miehellä lomaa ryhdytään täällä tassuttelu-unikouluun, mutta se siis viimeistään silloin, parempi olisi vähän aikaisemmin toteuttaa.
1 vuotis lahjoja ei olla mietitty ja paljon kaikkea onkin, taaperokärryä ym. isommilta jäänyttä. Isi osti jo jääkiekkomailankin pojalle (pienen) , hieman asioiden edelle menemistä sanon minä : )
1-Vuotis kuvaan mennään ja samalla otatan perhepotretin.
Toivottavasti tosiaan pysytään koossa vielä taaperopuolellakin. Voikaa hyvin!
silvain
Vastailen nyt ekana noihin kysymyksiin...
Eli meillä mies ei oo ehdottanut, että menisin takaisin töihin. Päinvastoin, hänkin on sitä mieltä, ettei poikaa vielä raaskisi hoitoon laittaa ja ite olen ihan samoilla linjoilla :) Taloudellisesti pärjätään ihan mukavasti näinkin, joten toistaiseksi olen hoitovapaalla.
Tapaturmavakuutusta meidän pojalla ei vielä ole, mutta nyt ajattelin että voisin ottaa vähän selvää vakuutusyhtiöstä, kannattaisiko se ottaa tuon sairauskuluvakuutuksen rinnalle. Joten hieno homma, että otitte asian täällä puheeksi :)
Synttärilahjatoiveista en vielä tiedä... varmaan ainakin se Taaperokärry :) Onks Dublot niitä legoja, jotka käy näille pienillekin? Sori tyhmä kysymys, mutta nuo lasten lelut on vielä aika vieraita, kun ei ole lapsia ollu aiemmin ja ei oikein noin pieniä sukulaismuksujakaan.
Meille kuuluu ihan hyvää. Enimmäkseen yöt ja päikkäritkin nukutaan ihan kivasti. Välillä tosin on vähän levoton ja nousee sängyssä seisomaan tms. Mutta se kai onkin ihan normaalia :)
Kovasti on " äiti" ja " isi" sanat käytössä ja tuntuu, että poika jo vähän ymmärtäisikin ihan että missä yhteydessä niitä käytetään.
Meillä on maisteltu raejuustoa ja maustamatonta luomujogurttia, johon olen laittanut marjoja mukaan. Hyvin on maistuneet, eikä ole mitään allergiaan viittaavaa tullut.
Mukavaa viikonjatkoa!
*Piparminttu*