Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

/><\=-=/><\ HELMIEN' 06 lokakuu /><\=-=/><\

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pienestä tytöstä! Tule sitten kertomaan mitä isosisko asiasta tuumaa : )

Meillä Siiri on kyllä niin innoissaan vauvoista, missä tahansa kaupassa tms pienikin inahdus jostain kuuluu niin heti huolehtii ' vauvva ikkee' . Sängystäkin herättiin tänään kolmen vauvan (=nuken) kanssa. Saa nähdä kuinka innoissaan on sitten omasta vauvasta!

FannyK

Vierailija
42/86 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut myös tuoreelle isälle sekä isosiskolle :).

KL ja silakka, rv 37+2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koko perheelle!

Voikaa hyvin:) Hupulinäiti

Vierailija
44/86 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Ilmoja pidellyt... Ollaan ulkoiltu ihanassa sateessa:) Ja voi kuinka tuota kuraa ja santaa taas on joka paikassa!!!

Joko Kaalilaatikkoa jänskättää? =) Ylihuomenna saat nähdä pienen poikasi... Ihanaa! Ajatuksia täältä torstaille!

Mites Ennin vauvan tuoksuinen arki menee? onko Isosisko kovin jo hoitanut pikku typyä? :)

Entäs miten Kuumetta Tarik:n vatsa vaivat? toivottavasti alkavat helpottamaan! On se varmaan aika urakka tsekata kaikki mitä suuhusi laitat...

Mitäs Kumpparille kuuluu? Ja kaikille muillekkin?????

Vierailija
45/86 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Hupulinäiti kysymästä, ei jännitä mutta kysypä uudestaan huomenillalla ;)! Eilen ja tänään mun puhelin on soinut vähän väliä ja kaikki kysyvät tuota samaa :). Eilen soitti mun isänikin just silloin kun olin yläkerrassa jynssäämässä lastenhuoneen laatikostoja puhtaaksi enkä kuullut soittoa -no seuraavaksi se tietenkin soitti miehelle että joko ollaan tositoimissa? Naapurin rouva toi aivan ihanan viinerin mulle syötäväksi " nauti rauhassa kahvin kanssa kun vielä voit!" .

Kaikki (myös minä) tuntuvat olevan helpottuneitakin kun raskaus kaikesta huolimatta eteni näin hyvin. Paitsi että mun tuurilla tässä kerkiää hyvin tapahtua vaikka mitä - " Bugger" , the Fast Shown Unlucky Alfia lainatakseni. Ensi yönä piipaa-autolla TAYSiin tms...

Tänä aamupäivänä ollaan menty matalalentoa, ensin piti päästä urheiluliikkeeseen ostamaan Silpulle talvikengät (Nokialaiset vedenpitävät Pyryt tjsp. 19,90 e!), sen jälkeen labraan otattamaan multa verikokeet ja kirjastoon palauttamaan kirjoja. Labrasta Silppu sai mukaansa kertakäyttökupin ja äsken meni päiväunille pissakuppi Barbapapan hattuna.

Enni80 ja kuumetta, kuinka teillä sujuu?!

Minä myös huhuilen kumpparin ja minkki75 (mites unikoulu?) kuulumisia? Entä viljaa ja oodi77, luetteko vielä palstaa?

Nyt sohvalle nauttimaan omasta ajasta ->

KL.

Vierailija
46/86 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa tämä vesisade! Muuten meillä sujuu mukavasti. Emma on suhtautunut vauvaan hienosti, silittelee vauvaa nätisti ja käy katselemassa. Suurin huolenaihe Emmalla on se, ettei vauva syö tuttia. Vähän väliä haluaisi laittaa vauvalle tutin suuhun! Saa nähdä, iskeekö mustasukkaisuus siinä vaiheessa, kun vauva ei enää nukukaan koko aikaa. Nyt vauva nukkuu niin paljon ja Emma saa sillä välin paljon huomiota (varmaan tavallista enemmänkin!). Imettäessä Emma hinautuu muhun kiinni ja vaatii huomiota esim. sanomalla " Emmalla kova nälkä" . Mies on vielä tän viikon isyyslomalla, mutta ensi viikolla alkaa sitten todellinen arki, kun jään yksin näiden tyttöjen kanssa... Vähän hirvittää... Muutenkin omat tunteet on melkoista vuoristorataa...

Kaalilaatikolle kovasti tsemppiä viimeisiin raskauspäiviin. Eiköhän ne suju hyvin! Ja onnea synnytykseen!

Vierailija
47/86 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla ollaan koko ajan oltu! Ei vaan ole tullut mitään kirjoiteltua, kun ei kummempie ole tapahtunut. Mieltä lämmitti, kun joku kuitenkin meitä edes kaipaili! :)

Onnittelut Ennille pikkuisesta tytöstä!! :)

Musta on ihan uskomattonta, että Kaalilaatikko saa vauvansa jo ylihuomenna!!!!!!! Aivan älyttömän nopeasti tämä aika mennyt! Olen aikaisemminkin täällä ihmetellyt, että vastahan sä kerroit olevasi raskaana... :)

Tsemppiä torstaille!

Meille ei oikeastaan kuulu kummempia. Sen verran on jännitystä ilmassa, että mulla on menkat n.4 päivää myöhässä... Olen siis syönyt Teroluteja joilla kierto on ollut AINA se 26 päivää mutta nyt ei mitään kuulu... Viime kesänä kävi kyllä kerran niin, että kierto olikin vaan 24 päivää mutta olin aika varma, että olin syönyt vahingossa niitä tabletteja miten sattuu... Yksi raskaustesti oli kaapissa josta päiväys oli tosin mennyt umpeen 9/-07 ja sen kuitenkin tein ja se näytti negaa. :-/ En kyllä jaksa uskoa, että olisin raskaana. Pitää varmaan testailla joku päivä ihan uudella testillä uudestaan jos ei menkkoja näy. Mulla on niin negatiivinen asennekin, että olen ihan varma, että kyseessä on vaan joku uusi hormonaalinen vaiva jonka olen saanut riesakseni.... Plääh!

Meillä on tosi kovassa käytössä Onnilla potkumopo, potkuauto ja taaperokärry! Kaikki lojuu yleensä olohuoneessa missä niillä ajellaan tahallaan ihan järkyttävää vauhtia päin huonekaluja ym. Tosi huvittavaa seurata miten Onni jo kikkailee ajaessaan. Vetää tosi tiukkoja kurveja niin että auton/mopon perä on sivuluisussa... :)

Mies aikoo ostaa pukin konttiin Biltemasta semmoisen sähkömopon! Minusta se ei kyllä ole vielä tuon ikäisen ajopeli ollenkaan mutta minkäs teet... Ja missä ihmeessä sillä edes täällä maalla ajetaan? Sisälläkö? Hohhoijaa... No ehkä minä naisihmisenä en vaan ymmärrä näitä asioita! ;-)

Olettekos te muut jo suunnitelleet joululahjoja sen tarkemmin mitä aioitte lapsille hankkia?

Täytyy rientää soittamaan hobby hallin asiakaspalveluun, kun en ymmärrä niiden laskutusta... ;-)

-kumppari&Onni-

Vierailija
48/86 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että, KL, mä en sano että ihanaa huomenna on se päivä ;))) no sanon kuitenkin, ajattele huomenna päivällä sulla on jo vauva sylissä!!!

Tänään ota rennosti, syö hvyin, rentoudu jne. just niinku voiskin tehdä noi kaikki... mä luulen et minä hyppisin ku sähköiskuja saava hermoheikko jänis ympäri kämppää.

Ja Ennille on pakko sanoa et kyllä se pikku mustasukkaisuus nostaa Emmalla pian päätään, kun huomaakin että äiti, valitettavasti mutta pakosta, kiinnittää enemmän huomiota vauvaan. Dunsku osaakin jo sujuvasti odottaa, sanoo ittekkin aina mun perässä et otota otota. Saattaa istuskella ihan hiljaisena vieressä tai lähtee leikkimään tai sitten saa sen kuuluisan raivarin. Eilen tuo kuuluisa raivari tuli kaupassa, just siinä kohti mistä mennään kauppaan sisälle... jengi mulkkas mua kun tyttö makas mahalleen ja nuoli kaupan lattiaa ja sätki huutojen säestämänä. Minä pakkasin ostokset kassiin ja kävin nostamassa tytön tyynenä pois ja hymyilin ku hullu ;)))

Mistä mä olin kattovinani et nemmakin on raskaana????? nemma ilmottaudu, oletko raskaana?????? vai onko mulla nyt mennyt jotain ohi??? Ja miten muitten arki sujuu, Niisku, mirjami, kuka muu on vauvan saanut?? juma, mä en oikeesti muista mitään!! Ja kyllä vauvattomatkin kuulumisia voi kertoo.

Mä eilen sainkin kahdelta kaverilta vauvauutisia, molemmat ovat saaneet esikoisensa maaliskuussa 06 ja tokat tulee maaliskuussa 08...kaverukset synkronoi kellot ton hedelmöittymisen suhteen ;))

No, Tarikille tuli lastenklinikalle kutsu vasta joulukuulle, mitä ihmettä, siis pitääkö mun vaan imettää siihen saakka vai uskallanko jo antaa jotain kiinteetä. Eihän tietty tarviis antaa mitään, mut jotenkin tuntuu hassulle...tai kai sitä ajattelee et ei tissimaidolla voi pärjätä tonne saakka, entä jos se maito loppuu??? nyt joku sanoo ettei maito voi loppua, mutta entä jos hermo loppuu??

Siinä kutsussa oli et täysin maidoton ruokavalio olis aloitettava 2 viikkoo ennen altistusta ja prickejä, olipa mainittu ne kaseiinit ja kaseinaatit (tai sinnepäin) ja joku muu aine jota en edes osaa lausua. Perkele mä alan syömään vaan rehuja niin ei varmasti ole mitään maitoon viittaavaakaan.Paitsi ehkä joku kanttura on voinut kusasta siihen lannoitteeseen joka on porkkanan juurelle heitetty ;))))

Iho on todellakin parempi jätkällä, mut ripuli jatkuu. Mä en keksi mikä se vois olla, muu kuin se kauramaito. Pitäskö mun vaihtaa se riisimaitoon vai mitä??Nonnu mitä kalsium-nappia sä otit, mulla nimittäin lähtee tukka päästä!!! Varmaan tää raskauden jälkitilakin vaikuttaa hiuksiin, mut kyllä kohta oon kalju jos tätä menoo jatkuu.

Mitäs vielä, miehen kanssa oli tässä megariita, mä itkee pillitin ja mies oli ihan ihmeissään, mä kun en pahemmin itke. Sit mä sanoinkin et mä soitan soskuun ja sovitaan lasten huollosta ja muutetaan erilleen en enää jaksa, eipä oo lähtenyt ukko mihinkään. Ostipa tossa mulle just eilen uuden pesukoneenkin ;)) ja iltasin on lasten kanssa ettei mun tarvii tehdä mitään. Nyt alkaa mieli piristyä, mut kyllä mulla oikeesti käy edelleen mielessä jos alkais kattomaan omaa kämppää.

Dunsku muuten yllättää erittäin laajalla sanavarastolla, katottiin mun addiktiota päivien viemää (nolottaa edelleen myöntää) ja siinä jotkut suuteli kiihkeesti ni Dunsku sanoo et kato äiti, pussata.

Nyt kuuluu kauhee huuto, arvaan että tuttia työnnetään väkisin jonkun suuhun. Tuttihan kuuluu olla suussa 24/7.....

Ai niin, jätkä kuolaa antaumuksella, koetin ikeniä ja ylähäällä vampyyrit on ihan pinnassa ja samoin toinen etuhammas.Apua jos hampaat jo tulee, kiva imettää sitten.

Nyt minä aion nostaa assini tästä ylös ja painua ulos lasten kanssa.

Kuumetta ja penskat

Vierailija
49/86 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dunskulla on myös uusi erittäin tarpeellinen ja ihana taito. Sukkahousut pitää riisua 100 kertaa päivässä, siis minun ei itse osaa, ja sit se käy varvasvälit läpi yksitellen, sukkanöyhtää on sitten pieninä pinoina sen vieressä. Sit vielä pitää lähinnä olevan henkilön ne tarkistaa ettei vaan ole jäänyt yhtään tavaraa varpaan väliin.

Vierailija
50/86 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennille onnittelut ihanasta tyttövauvasta! Synnytyksistä olen sitä mieltä, että mieluummin nopeasti ja kipeästi kuin piiiitkäään ja hartaasti ;)

Kaalilaatikolla on siis suunniteltu sectio vai? En ehtinyt koko pinoa vielä lukemaan, mutta ihanaa, että saatte vauvan jo huomenna :) Tulehan sitten kertomaan miten meni ja tuliko kumpi vai kampi. Peukkuja matkaan!

Täällä kaikki ok. Raskaus sujuu hyvin, vaikkakin vaivoja on ihan hirveästi. Jos vielä marraskuun pystyn sinnittelemään töissä niin ihme. Nyt on 24.s viikko ja olen yhtä vaivainen kuin edellisissä raskauksissa loppumetreillä. Joka paikkaa kolottaa ja vihloo, pakottaa ja puristaa. Lisänä on tullut refluksi, joka on havaittu vuosia sitten mutta vaivaa ilmeisesti nyt sitten ensi kertaa. Eli viikkoon en ole pystynyt syömään kunnolla. Mikä on sinänsä hyvä, koska mulle on tullut jo 10kg painoa! Viime raskaudessa tuli synnytykseen mennessä vain 8,5kg, tosin oli lähtöpainoakin 10kg enemmän. Mutta katsellaan nyt miten käy. Menen vapaaehtoisesti sokerirasitustestiin jos jostain löytyisi syy tälle painonnousulle. 4d-ultra piti olla huomenna mutta siirsin sitä liki 3 vk eteenpäin kun tuli työesteitä (aika on keskellä päivää että päästään kahdestaan sinne). Rakenneultrassa saatiin jo " tieto" sukupuolesta, ja kolmannen tytön sanoi meillä masussa polskivan.. Mutta tieto varmistunee sitten 3vk:n päästä.

Meidän Noora, 1v8kk, voi myös hyvin. On täynnä vauhtia aamusta iltaan. Puhuu myös ihan mielettömästi! Sanoja en ole enää aikoihin laskenut, mutta aktiivisessa käytössä on yli 50 sanaa ja toistaa JOKA sanan mitä kuulee, joten sillai sanoja on jo reilusti yli sata. Kahden sanan lauseita on tullut pari, tyyliin " pai-pai Peppi" (meidän kissaa paijatessa) ja " Kiira pois" (isosisko). Sit Noora osaa hienosti laulaa pari kappaletta, lähinnä hyräillen tai lallatellen mutta muutamia sanoja tulee myös ihan oikein jokaisesta laulusta. Oikea enkelikuoro siis koossa kun isosiskon kanssa laulavat :`) Tytöt viihtyy tarhassa hienosti ja Kiira odottaa kovasti vauvan syntymää. Noora ei vielä niin ymmärrä raskautta, mutta muistaa jo varoa vähän masua.

Mutta nyt täytyy jatkaa taas töitä. Lueskelen pinon tässä päivän aikana läpi. Ajattelin nyt vain kirjoittaa kun tuli pieni tauko töihin.

Mukavaa alkavaa marraskuuta kaikille!

Mikaela ja plikat

Vierailija
51/86 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Noora tykkää kans hirveästi riisua ja pukea. Osaa pukea ja riisua itse housut, sukkikset, vaipat, sukat, kengät hatut ja hanskat sekä riisua bodyn ja paidat. Välillä viipottaa siis ilman rihman kiertämää ympäri asuntoa ja sit on pissiliruja lattioilla..

Vierailija
52/86 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että ennillä sujuu vauvan ja Emman kanssa! Ei sitä mustasukkaisuutta tule välttämättä ollenkaan, meillä ei ollut missään vaiheessa mutta esikoinen toki oli ' jo' 2,5v. Nyt esikoisesta on lähinnä apua, menee aamulla Siirille lukemaan kirjoja kun se herää ja muutenkin hoitaa tosi hyvin, huolehtii aamulla ' äiti muista meikata' yms :D. Varmaan hoitaa siinä sivussa vauvankin : ). Siiristä en tiedä mitä sanoo kun vauva tulee!

Puhe luistaa Siirilläkin koko ajan paremmin, vaikka kyllä esikoinen puhui tässä vaiheessa selvästi enemmän. No tulee Siiriltäkin jotain kahden sanan lauseita, auto menee ja älä nuku esimerkiksi.

Joo ja meilläkin vaihdetaan vaatteita sata kertaa päivässä. Molempien tyttöjen lempipuuhaa on vaihdella vaatteita ja tulla sitten pitämään muotinäytöstä.

Mä en edelleenkään tiedä kumpaa sukupuolta meidän tuleva penska on, ja häiritsee kyllä! En silti suostu ihan periaatteesta maksamaan 160e päästäkseni yksityiselle ultraan ihan vaan sukupuolen takia. Mulla itselläni vaan on ihan hävettävän tyhmä pakkomielle että pakko se poikakin olisi saada... Miehelle on taas ihan sama, mutta oon saanut päähäni että tietysti se haluaa pojan vaikka muuta sanookin.

Kaalilaatikolle tsemppiä huomiseksi!

FannyK

Vierailija
53/86 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä viikolla sä oletkaan? Saitteko rakenneultrassa mitään veikkausta? Meille hoitaja sanoi että on tyttö, ei yhtään epäillyt tai veikkaillut prosentuaalisia mahdollisuuksia, mutten myöskään kysynyt että oletko nyt satavarma. Mulla on ollut ihan tyttöolo läpi raskauden (ennalta 2 tyttöä joten ollut samanlainen raskaus kuin nekin) joten tyttö ei olisi yllätys.

Eikä mekään tosiaan 160¿ makseta vain sukupuolen tietämisestä. Ollaan käyty siellä molemmissa edellisissäkin raskauksissa (esikoisesta ei selvitetty sukupuolta, toisesta selvitettiin) ja kyllä me nytkin toivomme saavamme varmuuden sukupuoliasiaan. Mutta jos ei saada niin ei se haittaa. Selviäähän se synnyttyään joka tapauksessa ;) Mutta kokemuksena tuo 4d on kyllä aivan mieletön, siksi haluttiin sinne nytkin. Sukupuoli katsottiin ainakin rakenteiden lisäksi viimeksi ihan 2d-ultralla ja muut jutut 4d:llä.

Niin, " kumpiakos" lapsia teillä ennalta olikaan? Mukavaa raskausaikaa sinullekin!

Vierailija
54/86 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jännitä :)!

Kuumetta, Silpulle tuli ekat hampaat nelikuisena ja imettäminen sujui ihan hyvin hampaista huolimatta. Mutta mähän en koskaan pystynyt täysimettämään, rintaa annoin kyllä useamman kerran päivässä. Silppu ei mun muistin mukaan purrut, mutta kauheeta miten ei tuollaisiakaan asioita tarkkaan muista?! Ei siitä nyt niin kauaa ole :-o.

Mikaela77 taisi sanoa että on vaivaisempi kuin edellisissä raskauksissa? Allekirjoitan tuon saman vaikkei mulla olekaan kuin yksi raskaus takana. Silpusta kävin pitkään lenkeillä, kunnes tuli se raskausmyrkytys, mutta kunto pysyi hyvänä eikä kilojakaan juuri tullut. Nyt kun jouduin jättämään liikunnan aikaisemmassa vaiheessa on olo ollut tooosi plösö. Selkäkin tuli niin julmetun kipeäksi.

Viime yö meni ihan reisille. Pukelo on saanut flunssan ja heräsi sitä pariin kertaan julistamaan -no ei siinä mitään, mutta ette usko millainen lukkien invaasio meillä on meneillään. Oikeasti! Mun on pakko pitää makkarin ikkunaa auki niin paljon kuin mahdollista, muuten kylven yöllä hiessä (kylven yleensä joka tapauksessa). Ikkunassa ei ole tällä hetkellä hyönteisverkkoa ja lukit tietenkin into piukalla hakeutuvat sisätiloihin. Kahtena yönä olen saanut kaivaa lukin tukasta ja eilen heräsin siihen että yksi kävelee niskassa. Voi vidu. Sitten kun tulin lasta rauhoittelemasta näin lakanalla tumman tahran ja säikähdin että nyt se valuminen alkoi. Läväytin valot päälle (isäntä kiitti) ja katoin että mitenkäs toi tahra tommonen tumman harmaa on...? Se oli liiskaantunut lukki. Mahtoi pyöriä lukilla elämä filminä silmissä kun näki mun laardiahterin laskeutuvan päälleen...

Sain eilen melkein kaikki joululahjat ja isänpäivälahjat paketoitua. Menen tekemään jotain hyödyllistä vielä kun ehtii :).

KL.

Vierailija
55/86 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystyis kyllä nukkumaan jos tietäisin että hämppyjä olis edes samassa huoneessa, saati sängyssä! Mutta etpä taida sinäkään siitä hirveästi nauttia kirjoituksista päätellen eikä taidan oikein olla vaihtoehtojakaan.

Mutta sympatiseeraan kyllä täysillä!

Vierailija
56/86 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tässä vauvakuume tulee kun teidän tekstejä lukee...No toivottavasti meilläkin olisi pikku käärö vaikka vuoden päästä.

Meidän neiti myös tykkää pukea, mutta hermostuu kovasti jos vaikka housut eivät mene päälle. Ja useimmiten eivät mene, hän kun laittaa kummatkin jalat samaan lahkeeseen ja koittaa kompastumatta lähteä liikkeelle...

Kuumetta, meillä on myös ilmaantunut kivoja kiukkukohtauksia, joissa vedetään maahan makuulle ja huudetaan - mistä ne lapset sen keksivätkään?

Puhettakin on alkanut tulla enemmän ja kovasti tuntuu olevan ikävä lähisukulaisia kun päivittäin sanoo mummo pappa katsomaan miu.

Kaiken kaikkiaan on kyllä tosi ihana vaihe meneillään ja kiva katsoa sitä huimaa edistystä mitä on reilussa puolessatoista vuodessa tapahtunut!

Työmotivaatio on melko alhainen, ja ajattelinkin että seuraavan äitiysloman jälkeen täytyy kyllä oikeasti miettiä mitä haluaa tehdä! Uusia paikkoja en viitsi nyt etsiä, kun vauvaa jo yritetään. On sekin hassua, eka oli niin vaikea päästä duuniin ja sitten kun pääsi haluaakin jotain muuta. Mulle oli paluu vaikeaa sen takia, että organisaatiomuutosten myötä ilmoitettiin ettei paikkaani enää ole ja esimieskin vaihtui, mutta uudelle esimiehelle (jonka tunsin entuudestaan) tuli vapaa paikka osastolle ja hänen esimiehensä haastattelun läpäistyäni pääsin samalle osastolle miltä läksin. Kaiken kaikkiaan tosi kiva olla duunissa mutta ilmeisesti arvot eivät ole samat kun ei työ enää anna tyydytystä. No, onhan tässä nyt hyvä aika miettiä mitä haluaa tehdä isona!

Onnea vauvan saaneille ja paljon tsemppiä Kaalilaatikolle huomiselle!!

baby

Vierailija
57/86 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppari, pidän sulle peukkuja, jos nyt kumminkin...

Mikaela77, olet ihan kuin mun sisko, jos kertoisin millainen tilanne meillä on päällä ei systeriä saisi tänne ollenkaan vierailulle :).

Niin ja niistä joululahjoista -toistaiseksi Silpulle on yksi lahja hankittuna, vauvalle ei mitään... Kovin montaa lahjaa ei aiota ostaakaan, tai siis ainakaan minä en aio, niitä tulee muutenkin niin paljon.

KL.

Vierailija
58/86 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras siis ettet kerro hämis-ystävistänne siskolle ennenkuin talvella. Ellei lukit sit muuta teille pysyvästi ;) Mikäs siellä lämpimässä talossa.. yötkin saa nukkua kivasti peiton alla sängyssä :D

Vierailija
59/86 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tässä välissä hakemassa penskat kotiin, kun päiväkodista soittivat että isompi on vesirokossa. No onneksi ei näytä olevan muuta haittaa kuin muutama rakkula, jotka ei edes kutia! Siirin hain myös ja laitoin kotona tavan mukaan vaunuihin päikkäreille, onneksi satuin jossain vaiheessa vilkaisemaan niin eiköhän meidän iso kollinrontti makoile vaunuissa tyytyväisenä myös! Vähän kyllä säikähdin ja kissa sai kyytiä, onneksi Siiri on jo iso mutta jos siellä alla olis ollut pieni vauva! Eli on se kissaverkko vaan pakko pitää.

mikaela, meillä on kaksi tyttöä ennestään. Ja kyllä mä itse luulen että nyt tulee kolmas : ). Meillä ei kunta tarjoa kuin yhden ultran. Aikaisemmin olen käynyt yksityisellä lisäksi, Siirin aikana maksoi 80e mutta nyt olisi sama tavallinen ultra maksanut sen 160e! Ei kiitos, enköhän mä malta odottaa synnytykseen. Niin ja viikkoja on nyt reilu 28.

Joululahjoista, en ole vielä ostanut mutta miettinyt kyllä. Tänä jouluna (jos vaan kehtaan...) sanon anopille että rajoittaa vähän sitä lahjamäärää, en tykkää että molemmat lapset saa säkkikaupalla paketteja, niin että kaikille jää hämärään mitä kaikkea ne edes on saaneet. Haluan kuitenkin itsekin ostaa, joten jos vaan uskallan niin sanon että vierailta riittää yksi...

FannyK

Vierailija
60/86 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinpa minäkin pitkästä aikaa kantaa korteni kekoon, lueskelemassa käyn aina välillä mutta jotenkin ei muka koskaan ehdi kirjoittaa....

Onnittelut kaikille vauvan saaneille ja sellaista odottaville!

Meille ei ole vauvaa tiedossa, vaikkei ajatusta ole täysin hyljättykään. Tällä hetkellä viihdyn töissä hyvin, vaikka välillä tuntuu että kotiinkin olisi taas kiva jäädä. Lapset viihtyy myöskin erinomaisen hyvin hoidossa.

Kovin tuntuu puheliaita lapsia kaikilla olevan, meillä ei Eveliina juurikaan puhu, muutamia sanoja vain, kuumaa, puupu (pusu), kakka, isi ja niin edelleen. Veljensäkin rupesi puhumaan vasta tuossa kaksivuotispäivän tienoilla, joten eiköhän samassa rytmissä mennä.

Joululahjoista... esikoiselle olen jo haalinut enemmänkin, mutta Eveliinalle on hankittuna Plan Toysin nukkekoti, oli niin ihana että oli ihan pakko ostaa =) Lahjoja tulee varmaan taas hankittua aivan liikaa.

Pitäisköhän sitä lähteä hinautumaan töistä kotiin, johan tässä tuli taas aikaa kulutettuakin!

Mukavaa talvenodotusta kaikille!

Manna ja Emppu 1v 7kk sekä Niklas 4v