Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä v##tua tuo nordean p@ska vinkuu, että maksu ei onnistunut, kun olen kirjaimellisesti ajastanut sen HUHTIKUULLE!??

Vierailija
05.03.2025 |

Minkä hemmetin takia se vinkuu maaliskuussa, ettei maksua voida suorittaa????????? Huoh.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet Nordean asiakas. 

Vierailija
2/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki joku holhooja tai edes joku täysijärkinen aikuinen hoitamaan asioitasi, tarvitset selkeästi apua.

Mees jonne takaisin tunnille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko apua syömisessä tai perseen pyyhkimisessä?

Vierailija
4/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla katetta, onko kelamassit ryypätty?

Joo, ei ole huhtikuun vuokrarahaa, kun se meni tässä kuussa. Idiootti.

ap

Vierailija
6/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hemmetin takia tuo vinkuu, ettei ensi kuun maksua voida maksaa ensi kuussa????

ap

Vierailija
7/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mene töihin niin ei tarvitse ulista.

Vierailija
8/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen kiukkuinen ja huonokäytöksinen ihminen tämä ap.

Vierailija
9/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet maksun, se varaa rahat maksuun. Muutoin sen järjestelmän pitää ilmoitella ja ihmetellä, jos rahaa ei olekaan tilillä.

Vierailija
10/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mene töihin niin ei tarvitse ulista.

Mistä helvetistä sinä tiedät olenko töissä vai en?? Olen jo aikaa sitten laittanut vuokrarahan menemään suoraveloituksena, mutta nyt yhtäkkiä verkkopankki on alkanut kitisemään, etten voi maksaa tulevaa maksua, jonka eräpäivä ei ole edes tässä kuussa. Aiemmin ei mitään ongelmaa.

Vierailija
11/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teet maksun, se varaa rahat maksuun. Muutoin sen järjestelmän pitää ilmoitella ja ihmetellä, jos rahaa ei olekaan tilillä.

No kun ei se ole aiemminkaan ihmetellyt, ettei minulla ole kuukausien vuokrarahaa valmiiksi tilillä. Nyt vasta alkoi tuo.

Ap

Vierailija
12/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos ottaisit yhteyden sinne Nordeaan. 

Vierailija
13/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei se ole aiemminkaan ihmetellyt, ettei minulla ole kuukausien vuokrarahaa valmiiksi tilillä. Nyt vasta alkoi tuo.

Ap

Tee se sinne maksettaviin valmiiksi ja käy hyväksymässä lähempänä eräpäivää. 

Vierailija
14/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin iso asia, että jaksaisin alkaa vääntämään asiakaspalvelun kanssa. Ihmettelen vain miksi tuo herjaa tulevia maksuja, jotka eivät liity tähän kuuhun millään tavalla. Kun ei ennenkään ollut mitään ongelmaa.

Vierailija
15/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Menikö päihteisiin?

Vierailija
16/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No kun minulla on jo pitkään ollut tuo sama maksu valmiina tulevissa maksuissa. Vasta äskettäin alkoi tuo herja, että huhtikuun vuokraa ei voida maksaa, hohhoijaa. Eräpäivän olen laittanut huhtikuulle, luonnollisestikin. Ei ole iso asia, ihmettelen vain. Olisi kiva että vuokra menee automaattisesti.

Vierailija
17/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Menikö päihteisiin?

Maaliskuun vuokraraha meni vuokraan. Huhtikuun vuokrarahaa minulla ei ole vielä. Jos sinulla ei ole muuta tekemistä kuin spämmätä lapsellista pas-kaasi, voit mennä päiväkotiin. Minä en jaksa tuollaista enkä aio tämän enempää suoda sinulle huomiota. Säälittävää.

Ap

Vierailija
18/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No kun minulla on jo pitkään ollut tuo sama maksu valmiina tulevissa maksuissa. Vasta äskettäin alkoi tuo herja, että huhtikuun vuokraa ei voida maksaa, hohhoijaa. Eräpäivän olen laittanut huhtikuulle, luonnollisestikin. Ei ole iso asia, ihmettelen vain. Olisi kiva että vuokra menee automaattisesti.

Oletko sitten vahvistanut maksun valmiiksi, ei kai se muutoin mitään herjaa. Siellä on kaksi listaa vahvistamattomat ja erääntyvät. 

Vierailija
19/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko sitten va

No erääntyvissä se on koko ajan ollut. Muutaman kuukauden jo. Nyt vasta alkoi tuo herja. Ei ole niin iso asia, että jaksaisin setviä sen enempää, ärsyttävää vain. Olisi kiva että menisi automaattisesti maksuun.

Vierailija
20/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole niin iso asia, että jaksaisin alkaa vääntämään asiakaspalvelun kanssa. Ihmettelen vain miksi tuo herjaa tulevia maksuja, jotka eivät liity tähän kuuhun millään tavalla. Kun ei ennenkään ollut mitään ongelmaa.

Olisiko siellä joku asetus joka on muuttunut? Jos kerran aiemmin ei ole herjannut. En ole Nordean asiakas, joten en tiedä miten heidän verkkopankkinsa toimii, mutta voihan siellä olla toiminto joka ilmoittaa jos tilillä ei ole tarpeeksi rahaa tulevan maksun maksamiseen. Ja sitten voi itse asettaa kuinka monta päivää ennen kyseinen ilmoitus tulee. Ehkä sinulla aiemmin on ollut vaikka viisi päivää (mutta et ole koskaan saanut mitään ilmoitusta koska siinä vaiheessa rahat vuokran maksamiseen ovat olleet tililläsi) mutta se on nyt vahingossa muuttunut vaikka 30 päiväksi.

Kyllä noihin yleensä aina joku tekninen syy löytyy.