Mikaan ei oo arsyttavampaa kun se etta kun kysyy toiselle jotain tai yleensa juttelee jotain niin toinen on niinkuin ei huomaiskaan eika vastaa mitaan.
Vittu kun ottaa päähän!
Kommentit (8)
Ja on ärsyttävää. Aina seinille höpöttelen... Ja vaikka olen maininnut asiasta niin ei ota opikseen.
No, tuli kaksi tilannetta mieleen: koulukiusaajat peruskoulussa ja lukiossa ja sitten mun mies. Jippa jee. Ja oikeasti se mies on vielä melkoisen ok mies, ei vaan jaksa kuunnella mua kuin vain joskus.
Olenko huono vaimo?
Vierailija:
No, tuli kaksi tilannetta mieleen: koulukiusaajat peruskoulussa ja lukiossa ja sitten mun mies. Jippa jee. Ja oikeasti se mies on vielä melkoisen ok mies, ei vaan jaksa kuunnella mua kuin vain joskus.Olenko huono vaimo?
Vierailija:
No, tuli kaksi tilannetta mieleen: koulukiusaajat peruskoulussa ja lukiossa ja sitten mun mies. Jippa jee. Ja oikeasti se mies on vielä melkoisen ok mies, ei vaan jaksa kuunnella mua kuin vain joskus.Olenko huono vaimo?
tosi jees. Kantaa vastuun lapsista, tekee kotona ollessaan aina kaikki ruoat, kustantaa mukisematta perheen ja mun kaikki kulut kun mulla ei hoitovapaalla ole tuloja, hoitaa lapsia pari kertaa viikossa illalla että pääsen harrastamaan, innostaa lähtemään yöksi kaverien kanssa mökille tms. että saan taukoa ja hoitaa lapsia sillä aikaa itse (ei esim. mene anoppilaan kuten niin moni muu mies), puolustaaa minua aina jos tulee erimielisyyksiä hänen sukulaistensa kanssa jne. jne.
Ainoa huono puoli on tuo, ettei oikein jaksaisi kuunnella mua.
t. se joka sanoi olevansa huono vaimo
:D
onko muuten teidän miehet insinöörejä? nimittäin oon huomannu että aina jos jonkun naisen kanssa kiroiltu tota tapaa olla reagoimatta puheeseen (saattaa kyllä kuunnella, kai, muttei mitenkään ilmaise kuuntelevansa) niin kyseessä ollu insinööri :)