Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni av-äippä on facebookissa?

Vierailija
26.10.2008 |

Minua on yritetty sinne houkutella useamman ihmisen voimin, mutten ole vielä ainakaan rohjennut... Onko se todellakin niin yleistä ihan aikuistenkin kesken, kuin olen saanut kuulla?? :D Saatoin käyttää "vääriä termejä", sillä en tiedä kyseisestä asiasta juurikaan mitään...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liityin vasta vähän aikaa sitten ja yks kaveri kerkes vasta houkutella mukaan vaikka asiasta oon jo kauan tiennyki. Ja useita kavereita löyty sitten sieltä. ;)

Vierailija
2/16 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauskaa, voi viestitellä ja lähetellä hauskoja yllätyksiä kavereille, pitää vähän kuin omaa kotisivua, kertoa kuulumisiaan... ja löytää esim. lapsuuden ystäviä ja saada heihin uudestaan yhteys tai ainakin tietää, mitä heille kuuluu... mitään muutahan siellä ei tarvitse itsestään kertoa, kuin mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Facebookista. On kivaa tietää, mitä tutuille kuuluu ja välillä vaihtaa muutama sana.

Vierailija
4/16 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyseenalaista mielipidettäsi, mutta kiinnostaa kuulla perusteluja...

Vierailija
5/16 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos kirjaudun, niin näkevätkö kaikki sitten minut? Vai voinko jotenkin estää sen, etten näy muille? Ja voiko siellä siis kuka vaan lukea kenen vaan sivua. Ja miten sieltä niitä tuttuja löytää? Laitetaanko tutun nimi johonkin hakuun vai miten??

Sieltä saa laitettua niin, että näkyy vaan omille kavereille. Profiilikuva näkyy yleensä kaikille, mutta joillaki näkyy vaan pelkkä sininen laatikko siinä. En tiiä miten se on mahdollista.

Ja siis et pääse lukemaan kuin vain kavereidesi sivuja tai sitten niitä jotka eivät ole estäneet kaikkia näkemästä.

Tutut löytää ku laittaa nimen hakuun. Sitten laitetaan ns. yksityisviestiä ko. henkilölle tai pyydetään kaveriksi jonka toinen vahvistaa tai ei. Sama kanssa toisin päin eli joku voi laittaa sulle kaveripyynnön ja sä ite vahvistat tai ohitat sen.

Vierailija
6/16 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos kirjaudun, niin näkevätkö kaikki sitten minut? Vai voinko jotenkin estää sen, etten näy muille? Ja voiko siellä siis kuka vaan lukea kenen vaan sivua. Ja miten sieltä niitä tuttuja löytää? Laitetaanko tutun nimi johonkin hakuun vai miten??

Vierailija
7/16 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei vain kiinnosta blogeissa tai Facebookissa elämästäni ja tekemisistäni kertominen. Ei vain ole mun juttu.

Toisekseen ei riittäisi aikaakaan päivitellä niitä juttuja ja blogeja. Päivittämättömät sivut ja jutut ovat mielestäni ärsyttäviä.

Jotenkin tuntuu, että nuo jutut on jossain statusarvossa nykyään ja kaikkien pitää toimia noin. Minua ei yleensäkään kiinosta jutut, joiden pohjalla on ajatus, että koska kaikki muutkin.

Ei vain ole minua varten enkä koe tärkeäksi. En osaa muuten perustella.

Vierailija
8/16 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei vain kiinnosta blogeissa tai Facebookissa elämästäni ja tekemisistäni kertominen. Ei vain ole mun juttu.

.

Ei minullakaan ole siellä kuin valokuva, ei yhtään enempää kuvia perheestä tms. En tilitä siellä mitään mutta sitä kautta minut tavoittaa jos sattuu nimen muistamaan (saman nimisiä on 0 :)). En kirjoittele kavereitten "seinälle" vaan vaihdan yksityisviestejä joita muut ei näe. Onhan siellä paljon kavereitten valokuvia ja mukavahan niitä on käydä katselemassa. Mullakaan ei ole aikaa eikä innostusta yhtään enempään.

Vierailija
9/16 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olevinaan enemmän teinien

Vierailija
10/16 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Ei minullakaan ole siellä kuin valokuva, ei yhtään enempää kuvia perheestä tms. En tilitä siellä mitään mutta sitä kautta minut tavoittaa jos sattuu nimen muistamaan (saman nimisiä on 0 :)). En kirjoittele kavereitten "seinälle" vaan vaihdan yksityisviestejä joita muut ei näe. Onhan siellä paljon kavereitten valokuvia ja mukavahan niitä on käydä katselemassa. Mullakaan ei ole aikaa eikä innostusta yhtään enempään.

Vaikka sinä et tilitäkään, niin molemmat ovat mahdollisuuksia/tapoja/väyliä julkiseen tilitykseen ja se ei edelleenkään minua kiinnosta.

Vierailija
11/16 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua sinne kukaan pakota. Kukaan ei tule kirveen kanssa naamakirjaan hakemaan. Että rauha vaan :)

Vierailija
12/16 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut siitä aluksi kovinkaan innoissani enkä ollut lainkaan aktiivinen

. Sitten yhtäkkiä alkoi juuri löytyä noita vanhoja lapsuudenystäviä, koulukavereita ja opsikelukavereita jne. Nyt olen viimeaikoina aktivoitunut ja tykkään vilkaista kavereiden "statuksia" (teitty porukka päivittää säännöllisesti ja posa taas ei ollenkaan) ja kommentoida niitä.

Mulla on kaikki mahdolliset salaukset päällä, eli vain kaverit näkee mun profiilin ja kavereiksi hyväksyn vaan oikeita tuttuja.Ei oo mulle mikään supertärkeä juttu, mutta ihan kiva - samassa asemassa kun tää av-hömppä :)

Vierailija
13/16 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua sinne kukaan pakota. Kukaan ei tule kirveen kanssa naamakirjaan hakemaan. Että rauha vaan :)

Vierailija
14/16 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella kätevä tapa löytää vanhat ystävät, pitää yhteyttä kaikkien ystävien ja tuttavien kanssa, jakaa kuvat (ja hei, sinnehän voi laittaa asetuksiin ketkä näkee ja ketkä ei...) ei tarvi meilitse lähetellä kuvia vaan sinne vaan... kiva seurata kamujen "tiloja" ja kommentoida heidön juttujaan-- paras keksintö piiiitkiin aikoihin ja ei ihme et on niin suosittu. Ja kaikkiahan ei ole pakko hyväksyä kavereiksi.!

Vierailija
15/16 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelemme päivittäin ystävien kanssa kun siellähän on samanlainen keskustelu juttu kun live messengerissä.

Vierailija
16/16 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin sen vastustajat. jos ette käytä niin ette käytä. Rasittaa jotkut tyypit jotka jaksaa usein mainostaa miten eivät oo facebookissa. Ketä kiinnostaa.......