Minusta nuo erinäiset syytteet McCanneja kohtaan ovat kamalia!!!
Kamalia siksi, että kuka vanhempi voisi heittää lapsensa mereen ja vielä ulkomailla tai peittää jonnekin metsään. En edes voi kuvitella tilannetta, että säilöisin lastani pakastimessa pitkään ja sitten piilottaisin sen jonnekin...
Kamalaa jos yksikään noista väitteistä on totta.
Jos lapseni kuolisi minun syystä niin ehdottomasti haluaisin hänet arvoiselleen paikalle hautausmaalle. Antaisin itseni ilmi, kahdella muulla lapsella olisi sitten ainakin hyvä olla isänsä kanssa ja he (ja muut sukulaiset) voisivat käydä haudalla. Ei tarvitsisi salailla eikä tarvitsisi kuvitella aina, että lapseni on kalojen syömänä jossain tms. Ja entä jos toiset lapset saisivat joskus salailut selville...
Ennemmin kärsisin itse tekoni seuraukset.
Tietenkin sillä olettamuksella, että teko olisi ollut vahinko. Jos teko olisi tahallinen niin sittenhän noita tunteita tuskin tulisi.