Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvi LInden sanoi haastattelussa, että ministeri ei voi jäädä äitiys- tms. lomalle

Vierailija
28.09.2007 |

Ja nyt presidentti on vapauttanut Paula Lehtomäen ministerin tehtävistä ja toinen tyyppi astuu remmiin. Adoptiovanhemmilla on oikeus myös vanhempainlomaan. Se on eri juttu, mitä arvostaa ja mikä on prioriteetti, ministerinhommat vai lapsen sopeutuminen.

Ja tuo etätyöjuttu oli ihan paskaa. Siinä jompikumpi jää tekemättä. Joko työt, jolloin ministeri saa turhan takia palkkaa tai sitten tyttö jää vaille huomiota. Itse teen etätöitä ja en todellakaan voi silloin pitää lapsia kotona, vaan hoidossa ovat. Ja tuo pieni tyttö tarvitsisi nyt ensin todella pajon äidin ihan kokonaisvaltaista huomiota, ei vain läppäriltä annettuja silityksiä ja yksin leikkimistä.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulette teidän 4,5-vuotiaiden sanovan, jos päättäisitte linnoittautua sellaisen kanssa pelkästään kotiin? Mä luulen, että meillä ainakin tulis ruumiita aika pian...

Oletteko lukeneen Suvin blogia Helistimestä. Ovat käyneet tutustumassa päiväkotiin ja Suvi on mukana kovastikin. Timo jää osittaiselle hoitovapaalle ja välillä on ollut hetkiä, että Leonoora onkin halunnut vain Timon hoitamaan jne.

Ei kaikki ole aina niin mustavalkoista!

nimim. adoptiolapsi lähipiirissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän