Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvi LInden sanoi haastattelussa, että ministeri ei voi jäädä äitiys- tms. lomalle

Vierailija
28.09.2007 |

Ja nyt presidentti on vapauttanut Paula Lehtomäen ministerin tehtävistä ja toinen tyyppi astuu remmiin. Adoptiovanhemmilla on oikeus myös vanhempainlomaan. Se on eri juttu, mitä arvostaa ja mikä on prioriteetti, ministerinhommat vai lapsen sopeutuminen.

Ja tuo etätyöjuttu oli ihan paskaa. Siinä jompikumpi jää tekemättä. Joko työt, jolloin ministeri saa turhan takia palkkaa tai sitten tyttö jää vaille huomiota. Itse teen etätöitä ja en todellakaan voi silloin pitää lapsia kotona, vaan hoidossa ovat. Ja tuo pieni tyttö tarvitsisi nyt ensin todella pajon äidin ihan kokonaisvaltaista huomiota, ei vain läppäriltä annettuja silityksiä ja yksin leikkimistä.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se lukee tiedotteessa.

Ja jos sinä et pysty johonkin, ei tarkoita, etteikö joku muu pystyisi. Et ole koko maailma ja kaikki.

Vierailija
2/81 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä allekirjoittaisin heti adressin, jossa sanotaan, että ei saa adoptoida jos ei kerran kiinnosta niin paljon, että voisi olla vuoden vaikka virkavapaalla!

Hyi hyi Suvi, minä en ainakaan äänestä sinua koskaan!

Ahne eukko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tyttöparkaa saisi jonnekin parempaan kotiin?

Vierailija
4/81 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne ei voi edes hetkeksi pistää uraa syrjään. Eiköhän se ole jo saavuttanut sen verran, että voisi oikein hyvin pitää vuoden kahden tauon?

Mutta ei, ummikkona tarhaan vaan. Vihaksi pistää.

Vierailija
5/81 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, eiköhän me kaikki tästä lähtien pidetä työpaikat ihan normaalisti alla ja " tehdä etätöitä parhaamme mukaan" koko äitiysloma. Rahallisesti ainakin olisi paljon kannattavampaa!

Vierailija
6/81 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hänhän ei pidä sitä vanhempainlomaa ollenkaan. Kalliimmaksi se tulisi valtiolle.

Minä olen muuten tehnyt jo kahden lapsen kanssa juuri noin!

Vierailija
7/81 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemaan kotona kun on uusi lapsi perheessä, ja varsinkin adoptio lapsen kanssa uuteen maahan sopeutuminen ja kaikki muu vie aikaan. Jos hänet laitetaan heti päiväkotiin, niin luulisi hänen olevan onneton. eihän hän tunne vanhempiaankaan vielä.

Vierailija
8/81 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä käy nyt niin, kuten eilisissä uutisissakin spekuloitiin, että Linden nostaa hulppeaa ministerinpalkkaa ja silti työt jäävät näiden " sijaisten" tehtäviksi suurimmalta osin.

Vierailija
9/81 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän hoitaa vain osan töistään. Ja onhan niin tehnyt jo moni ennenkin.

Sitäpaitsi, jos se jäisi vanhempainvapaalle, se saisi silti 90 prossaa siitä palkasta - eikä tekisi yhtään töitä! Samasta pussista nekin menisi.

7

Vierailija
10/81 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtomäki on jäänyt kahdesti, hänellä on nytkin sijainen. Tarttee vaan sopia valtioneuvoston kanssa asiasta. Muodollisesti asia hoituu niin, että ministeri eroaa vapaan ajaksi. Suvi Lindenhän totesi, ettei halua.

Vierailija
11/81 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on. Muutenhan kukaan ei jäisi äitiyslomalle vaan hoitaisi lapset etätöitten ohessa.

Vierailija:

Ei se sitä ole haastattelussa sanonut,

vaan se lukee tiedotteessa.

Ja jos sinä et pysty johonkin, ei tarkoita, etteikö joku muu pystyisi. Et ole koko maailma ja kaikki.

Vierailija
12/81 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja armas PÄÄministeri Lipponen taas ovat hoitaneet asian kuten Linden nyt. Ei noussut yhtään älämölöä, kun mies-pääministeri-demari teki näin...

Vierailija
13/81 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pystynyt jo viisi vuotta.

Ihmiset on erilaisia. Toiset pystyy, toiset ei.

Vierailija
14/81 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miten luulette siivojan tai parturin tekevän etätöitä? Siis kyllä työt kiinnostaisivat, mutta paha toteuttaa.

Vierailija
15/81 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyse olikin siitä, että on mahdollista pitää vapaansa jos vain haluaa. Jos ei halua ole, niin ei ole kyse etteikö olisi mahdollisuutta.

Vierailija
16/81 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääministerinä ollessaan.

Miksi teet eron adoptio- ja biolapsen välillä?

Vierailija
17/81 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhtyykö siivoojaksi vai ministeriksi.

Vierailija
18/81 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kertonut kotiselvityksen aikana miten aikoo oikeesti toimia. Jos olisi myöntänyt ei varmaan olisi saanut lasta.... mitä hänen mies tekee? Voihän hänkin olla kotona...

Vierailija
19/81 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä voi 2-vuotiaana päättää että tulee isona ministeri. =D

Vierailija
20/81 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä sylettää tuo juttu, vaikka yleensä olen aika joviaali ja ymmärrän erilaisia ratkaisuja. Ko. tapauksessa on kuitenkin yli 4-vuotias lapsi, joka revitään ainoasta tutusta ympäristöstä ummikkona ja sitten uusi, ja ainoa turvallinen, ihminen porhaltaakin ministeröimään jättäen lapsen sopeutumaan puoli-pelottavan isän kanssa. Ei kiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän